01-06-2013, 11:05 PM
(01-06-2013, 05:42 PM)ecoj Έγραψε: Το 822 μόνο του δεν αντέχει στην Μεγάλου Αλεξάνδρου ειδικά τις ώρες αιχμής που γίνεται τρελός χαμός και αν το τραβήξεις μέχρι το Αττικό μετά θα θέλει τρελό αριθμό οχημάτων για να βγει με συχνότητα κάτω των 5 λεπτών που θα χρειαστεί. Τώρα είναι στα 6 - 7 λεπτά και πάλι με το ζόρι τα φέρνει βόλτα. Αν δεν ήταν το 823 αφήστε το καλύτερα. Το 821 μπορούσε να πάει μέχρι το Αττικό. Επίσης ένωση 730 και 821 επίσης δεν γίνεται γιατί πάνε με διαφορετικό τρόπο στον Άγιο Αντώνιο ενώ το 821 δεν μπορεί να φτάσει στη Ζωοδόχο Πηγή. Η 731 βοηθάει και το ήδη προβληματικό 703 έστω και λίγο όπως και το 750 στην Αθηνών το οποίο περνάει κάθε του Αγίου Ποτέ και έχει και midi.Το 731 πιστεύω ότι έφτιαξε πλέον και ας μείνει όπως έχει γιατί μπορεί να βοηθήσει το 703 στην τοπική κίνηση της Θηβών.
(01-06-2013, 07:34 PM)nikos1991 Έγραψε: Αν είναι να εξοικονομηθούν οχήματα, κατάργηση 7-8 που τριγυρνάνε 5 με 6 οχήματα άδεια. Κατάργηση 13 και ενσωμάτωση των οχημάτων στο 3 και το 5 για να βελτιωθεί η ακολουθεία των οχημάτων και η συχνότητά τους.
Τα 7/8 έχουν συνολικά 4 οχήματα. Το 13 μπορεί να καταργηθεί και να πάνε τα οχηματά του στο 3. Επίσης, κόψιμο του 1 και επέκταση του 5 στο Μοσχάτο και να πάρει όλα τα οχηματά του το 5.
