01-06-2013, 01:02 AM
Το Α13 θέλει κόψιμο και το 12 να πάρει αρθρωτά. Όπως είπα και σε προηγούμενο πόστ μου 18μετρα τρόλλεϋ έχουμε στην αιχμή:
6: 12
10: 13
και μερικά σε 3, 14 που δεν είναι στανταρ, δηλαδή ας πούμε ένα σύνολο 30 οχημάτων.
Το 12 έχει στην αιχμή 11 οχήματα και συνολικά τα αρθρωτά είναι 51. Οπότε μαζί με το 12 θα έχουμε 10 οχήματα εφεδρεία που σημαίνει ότι δεν χρειάζεται να κόψουμε από κάπου αρθρωτά.
Κατ' άλλα το Α13 να γίνει τοπικό στην Ανθούπολη με χρόνο διαδρομής στην αιχμή 28', που πιστεύω ότι φτάνει, και 4 οχήματα ανά 7'. Δηλαδή το συνολικό κέρδος 11 οχήματα μερικά απ' τα οποιά μπορούν να πάνε σε γραμμές που θέλουν ενίσχυση π.χ. 703, 550 κτλ.
Όσον αφορά τα 24/25, πιστεύω ότι άμα το 25 έφτανε στην αιχμή το 10λεπτο μπορεί να κοπεί το Γ12 εντελώς αλλά να κοπέι το 719 και να ενισχυθεί το 24 δεν γίνεται γιατί το 719 πάει μέχρι Αγία Τριάδα και η διαδρομή τους ναι μεν είναι παραπλήσια αλλά όχι κοινή.
Το 748 θα μπορούσε να συγχωνευτεί με το 823 και να πηγαίνει Στ. Ανθούπολης αλλά δεν γίνεται να πάει και το 822 εκεί γιατί υπάρχει και η οδός B. Αλεξάνδρου που δεν μπορεί να μείνει ακάλυπτη.
6: 12
10: 13
και μερικά σε 3, 14 που δεν είναι στανταρ, δηλαδή ας πούμε ένα σύνολο 30 οχημάτων.
Το 12 έχει στην αιχμή 11 οχήματα και συνολικά τα αρθρωτά είναι 51. Οπότε μαζί με το 12 θα έχουμε 10 οχήματα εφεδρεία που σημαίνει ότι δεν χρειάζεται να κόψουμε από κάπου αρθρωτά.
Κατ' άλλα το Α13 να γίνει τοπικό στην Ανθούπολη με χρόνο διαδρομής στην αιχμή 28', που πιστεύω ότι φτάνει, και 4 οχήματα ανά 7'. Δηλαδή το συνολικό κέρδος 11 οχήματα μερικά απ' τα οποιά μπορούν να πάνε σε γραμμές που θέλουν ενίσχυση π.χ. 703, 550 κτλ.
Όσον αφορά τα 24/25, πιστεύω ότι άμα το 25 έφτανε στην αιχμή το 10λεπτο μπορεί να κοπεί το Γ12 εντελώς αλλά να κοπέι το 719 και να ενισχυθεί το 24 δεν γίνεται γιατί το 719 πάει μέχρι Αγία Τριάδα και η διαδρομή τους ναι μεν είναι παραπλήσια αλλά όχι κοινή.
Το 748 θα μπορούσε να συγχωνευτεί με το 823 και να πηγαίνει Στ. Ανθούπολης αλλά δεν γίνεται να πάει και το 822 εκεί γιατί υπάρχει και η οδός B. Αλεξάνδρου που δεν μπορεί να μείνει ακάλυπτη.
