Επειδή μένω στο Περιστέρι και τα βλέπω καθημερινά θα μπορούσαν να γίνουν:
1) Μένουν ως έχουν μιας και ο κόσμος εξυπηρετείται καλά.
2) Ξεπύκνωση της Α13 και δρομολόγηση αποκλειστικά αρθρωτών όπως ήταν παλιά. Ίσως μια ελαφριά πύκνωση της 12 δεν θα επηρέαζε τα πράγματα.
Το αρνητικό είναι ότι δεν περισσεύουν αρθρωτά λεωφορεία για να γίνει κάτι τέτοιο.
3) Κόψιμο του Α13 στην Ανθούπολη και ενίσχυση του 12 με 18μετρα. Δεν είναι κακιά ιδέα άλλα μάλλον δεν υπάρχουν τόσα 18μετρα τρόλεϊ διαθέσιμα.
4) Επέκταση του 12 στην Κηπούπολη. Απίθανο ως αδύνατο να συμβεί και χρειάζονται δεκάδες extra οχήματα και οδηγοί και επέκταση εναέριου δικτύου και λεφά και μάλλον ξεχάστε το.
5) Μια πιο τρελή θα ήταν το κόψιμο του Α13 στην Ανθούπολη χωρίς να πυκνώσει το 12. Άντι να πυκνώσει το 12 θα επεκτεινόταν με κυκλική στην Ομόνοια το 24 χωρίς να αλλάξει η συχνότητα του. Και εδώ χρειάζονται extra οχήματα σε τρόλεϊ άλλα όχι 18μετρα.
6) Αυτό που λέει ο N1Ellinikou άλλα η σαρδελοποίηση είναι σίγουρη
Πάντως γενικά το Π στην Κηπούπολη/Αγία Τριάδα δεν χρειάζεται.
1) Μένουν ως έχουν μιας και ο κόσμος εξυπηρετείται καλά.
2) Ξεπύκνωση της Α13 και δρομολόγηση αποκλειστικά αρθρωτών όπως ήταν παλιά. Ίσως μια ελαφριά πύκνωση της 12 δεν θα επηρέαζε τα πράγματα.
Το αρνητικό είναι ότι δεν περισσεύουν αρθρωτά λεωφορεία για να γίνει κάτι τέτοιο.
3) Κόψιμο του Α13 στην Ανθούπολη και ενίσχυση του 12 με 18μετρα. Δεν είναι κακιά ιδέα άλλα μάλλον δεν υπάρχουν τόσα 18μετρα τρόλεϊ διαθέσιμα.
4) Επέκταση του 12 στην Κηπούπολη. Απίθανο ως αδύνατο να συμβεί και χρειάζονται δεκάδες extra οχήματα και οδηγοί και επέκταση εναέριου δικτύου και λεφά και μάλλον ξεχάστε το.
5) Μια πιο τρελή θα ήταν το κόψιμο του Α13 στην Ανθούπολη χωρίς να πυκνώσει το 12. Άντι να πυκνώσει το 12 θα επεκτεινόταν με κυκλική στην Ομόνοια το 24 χωρίς να αλλάξει η συχνότητα του. Και εδώ χρειάζονται extra οχήματα σε τρόλεϊ άλλα όχι 18μετρα.
6) Αυτό που λέει ο N1Ellinikou άλλα η σαρδελοποίηση είναι σίγουρη
Πάντως γενικά το Π στην Κηπούπολη/Αγία Τριάδα δεν χρειάζεται.
