31-05-2013, 08:24 PM
Καταλήγοντας λοιπόν και για να μιμηθώ τον ΟΑΣΑ 
Έχοντας υπόψιν:
1) την έλλειψη χώρου στάθμευσης για 18μετρα στον Αγ.Γεώργιο
2) την ανάγκη κάλυψης της γραμμής 12 από 18μετρα αν και εφ όσον τοπικοποιηθεί το Α13
3) την ανάγκη σύνδεσης του Αγ.Ιεροθέου με το κέντρο του Περιστερίου
4) τη γενικότερη έλλειψη σε 18μετρα τρόλλεϋ, που σημαίνει ότι αυτά θα πρέπει να χρησιμοποιούνται μόνο εκεί που είναι απαραίτητα και ούτε μέτρο παραπάνω (στη συγκεκριμένη περίπτωση στη διαδρομή Ζάππειο-Στ.Ανθούπολης)
5) την προσπάθεια εκμετάλλευσης της εναερίου στο Μπουρνάζι μετά το "κόψιμο" των 24/25 στην Ανθούπολη και
6) τον άφθονο χώρο στάθμευσης επί της οδού Δωδεκανήσου μεταξύ της Αναπαύσεως και της Θηβών
Προτείνω:
1) την περικοπή της γραμμής 12 στο Στ.Ανθούπολης και τη δρομολόγησή της με 18μετρα. Τέρμα θα έχει επι της οδού Δωδεκανήσου στο παρκάκι, στη συμβολή της με την οδό Καρκαβίτσα. Ονομασία: Ζάππειο-Περιστέρι-Στ.Ανθούπολης. Επιστροφή από Θηβών και φυσικά πύκνωση.
2) την ίδρυση δύο νέων αντίρροπων κυκλικών γραμμών (τους αριθμούς βρείτε τους εσείς) ως εξής: Αγ.Ιερόθεος-Μπουρνάζι-Περιστέρι και Αγ.Ιερόθεος-Περιστέρι-Μπουρνάζι. Η πρώτη θα στρίβει από Αναπαύσεως αριστερά στη Δωδεκανήσου, ευθεία Κωνσταντινουπόλεως, μετά θα χρησιμοποιεί την εναέριο του Μπουρναζίου μέχρι Αγ.Αντώνιο, δεξιά Παν.Τσαλδάρη κι ευθεία Αγ.Ιερόθεο. Η άλλη θα ακολουθεί την ακριβώς αντίθετη διαδρομή. Και οι δύο θα δίνουν άμεση ανταπόκριση στο τέρμα του 12 (Δωδεκανήσου) καθώς και στο μετρό στην Ανθούπολη και στον Αγ.Αντώνιο, ενώ θα καλύπτεται και η διαδρομή Αγ.Ιερόθεος-Αναπαύσεως-κέντρο Περιστερίου που εξυπηρετούν σήμερα τα 12/Α13. Λόγω του μικρού μήκους των γραμμών και του τοπικού χαρακτήρα τους, είναι δυνατόν να σταθμεύει στον Αγ.Γεώργιο ένα μόνο όχημα τη φορά. Χρειάζεται βέβαια εγκατάσταση εναερίου στα 2 ρεύματα της Δωδεκανήσου από Αναπαύσεως μέχρι Θηβών και νέο "ψαλίδι" στη συμβολή Θηβών/Κωνσταντινουπόλεως.
3) την τοπικοποίηση του Α13 στο Στ.Ανθούπολης ως εξής: Αφετηρία στη Μετεώρων όπως σήμερα, ίδια διαδρομή μέχρι τον Αγ.Γεώργιο και μετά διέλευση μέσω της οδού Κωνσταντινουπόλεως/Αγ.Γεωργίου μέχρι Θηβών. Στη Θηβών δεξιά, Στ.Ανθούπολης και πίσω. Ονομασία: 707 (μάλλον): Κηπούπολη-Ανθούπολη-Στ.Μετρό Ανθούπολη. Έτσι αφήνουμε τη διαδρομή Αγ.Γεώργιος-Αναπαύσεως-Στ.Ανθούπολη στα 2 αντίρροπα τρόλλεϋ και δεν έχουμε θέμα με ταυτόχρονες διελεύσεις όπως σήμερα, συνδέουμε ταχύτερα την περιοχή της Κηπούπολης με το μετρό (από το να μπλέκει στην κίνηση της Αγ.Ιεροθέου) και καλύπτουμε και την περιοχή της Ανθούπολης με παράλληλη κατάργηση του 731!! Ίσως θα μπορούσε να καταργηθεί και το 748 (δεν είμαι σίγουρος γι' αυτό) και το τμήμα του στη Χρυσούπολη να προσαρτηθεί σ' ένα νέο κυκλικό που θα συνδέει Χρυσούπολη, Αγ.Βασίλειο και Ν.Ζωή με το Στ.Ανθούπολης.

Έχοντας υπόψιν:
1) την έλλειψη χώρου στάθμευσης για 18μετρα στον Αγ.Γεώργιο
2) την ανάγκη κάλυψης της γραμμής 12 από 18μετρα αν και εφ όσον τοπικοποιηθεί το Α13
3) την ανάγκη σύνδεσης του Αγ.Ιεροθέου με το κέντρο του Περιστερίου
4) τη γενικότερη έλλειψη σε 18μετρα τρόλλεϋ, που σημαίνει ότι αυτά θα πρέπει να χρησιμοποιούνται μόνο εκεί που είναι απαραίτητα και ούτε μέτρο παραπάνω (στη συγκεκριμένη περίπτωση στη διαδρομή Ζάππειο-Στ.Ανθούπολης)
5) την προσπάθεια εκμετάλλευσης της εναερίου στο Μπουρνάζι μετά το "κόψιμο" των 24/25 στην Ανθούπολη και
6) τον άφθονο χώρο στάθμευσης επί της οδού Δωδεκανήσου μεταξύ της Αναπαύσεως και της Θηβών
Προτείνω:
1) την περικοπή της γραμμής 12 στο Στ.Ανθούπολης και τη δρομολόγησή της με 18μετρα. Τέρμα θα έχει επι της οδού Δωδεκανήσου στο παρκάκι, στη συμβολή της με την οδό Καρκαβίτσα. Ονομασία: Ζάππειο-Περιστέρι-Στ.Ανθούπολης. Επιστροφή από Θηβών και φυσικά πύκνωση.
2) την ίδρυση δύο νέων αντίρροπων κυκλικών γραμμών (τους αριθμούς βρείτε τους εσείς) ως εξής: Αγ.Ιερόθεος-Μπουρνάζι-Περιστέρι και Αγ.Ιερόθεος-Περιστέρι-Μπουρνάζι. Η πρώτη θα στρίβει από Αναπαύσεως αριστερά στη Δωδεκανήσου, ευθεία Κωνσταντινουπόλεως, μετά θα χρησιμοποιεί την εναέριο του Μπουρναζίου μέχρι Αγ.Αντώνιο, δεξιά Παν.Τσαλδάρη κι ευθεία Αγ.Ιερόθεο. Η άλλη θα ακολουθεί την ακριβώς αντίθετη διαδρομή. Και οι δύο θα δίνουν άμεση ανταπόκριση στο τέρμα του 12 (Δωδεκανήσου) καθώς και στο μετρό στην Ανθούπολη και στον Αγ.Αντώνιο, ενώ θα καλύπτεται και η διαδρομή Αγ.Ιερόθεος-Αναπαύσεως-κέντρο Περιστερίου που εξυπηρετούν σήμερα τα 12/Α13. Λόγω του μικρού μήκους των γραμμών και του τοπικού χαρακτήρα τους, είναι δυνατόν να σταθμεύει στον Αγ.Γεώργιο ένα μόνο όχημα τη φορά. Χρειάζεται βέβαια εγκατάσταση εναερίου στα 2 ρεύματα της Δωδεκανήσου από Αναπαύσεως μέχρι Θηβών και νέο "ψαλίδι" στη συμβολή Θηβών/Κωνσταντινουπόλεως.
3) την τοπικοποίηση του Α13 στο Στ.Ανθούπολης ως εξής: Αφετηρία στη Μετεώρων όπως σήμερα, ίδια διαδρομή μέχρι τον Αγ.Γεώργιο και μετά διέλευση μέσω της οδού Κωνσταντινουπόλεως/Αγ.Γεωργίου μέχρι Θηβών. Στη Θηβών δεξιά, Στ.Ανθούπολης και πίσω. Ονομασία: 707 (μάλλον): Κηπούπολη-Ανθούπολη-Στ.Μετρό Ανθούπολη. Έτσι αφήνουμε τη διαδρομή Αγ.Γεώργιος-Αναπαύσεως-Στ.Ανθούπολη στα 2 αντίρροπα τρόλλεϋ και δεν έχουμε θέμα με ταυτόχρονες διελεύσεις όπως σήμερα, συνδέουμε ταχύτερα την περιοχή της Κηπούπολης με το μετρό (από το να μπλέκει στην κίνηση της Αγ.Ιεροθέου) και καλύπτουμε και την περιοχή της Ανθούπολης με παράλληλη κατάργηση του 731!! Ίσως θα μπορούσε να καταργηθεί και το 748 (δεν είμαι σίγουρος γι' αυτό) και το τμήμα του στη Χρυσούπολη να προσαρτηθεί σ' ένα νέο κυκλικό που θα συνδέει Χρυσούπολη, Αγ.Βασίλειο και Ν.Ζωή με το Στ.Ανθούπολης.
