31-05-2013, 05:57 PM
Όλα ξεκίνησαν με τη μάχη για τη διατήρηση του Α13. Το Α13 σήμερα είναι από τα πιο αξιόπιστα λεωφορεία το λεκανοπεδίου με συχνότητα αιχμής στα 6' (από τις λίγες φορές που το έχω χρησιμοποιήσει δεν έχω παράπονο). Έχει αφετηρία που μόνο με χάρτη μπορείς να τη βρεις (Ζήνωνος) και μαζεύει κόσμο από την πρώτη στάση της Λένορμαν.
Από την άλλη έχουμε το 12 με τη σημερινή του μορφή από το 2002 και την επέκταση στον Αγ. Γεώργιο - Αγ. Ιερόθεο, και αφετηρία στο πιο κεντρικό σημείο της Αθήνας, στο Ζάπειο. Το πρόβλημα που έχει το 12 ονομάζεται συγκεντρώσεις και διαμαρτηρίες. Κάθε λίγο και λιγάκι κλείνει το Σύνταγμα επιρρεάζοντας αρνητικά το 12, αλλά όχι το Α13.
Η κοινή διαδρομή τους είναι από τον Αγ. ιερόθεο μέχρι το Μεταξουργείο και οι διαφορές είναι στα άκρα των 2 γραμμών. Η 12 απο τη μία συνεχίζει μέχρι το Σύνταγμα, από την άλλη η Α13 ανεβαίνει μέχρι το τέρμα της Κηπούπολης.
Οι τρεις προτάσεις που υπάρχουν είναι:
1) Κόψιμο του Α13 στην Ανθούπολη
2) Κατάργηση του Α13 και επέκταση του 12 μέχρι Κηπούπολη
3) Ως έχει.
Σήμερα έχουμε κύκλο 100' με 16 οχήματα στο Α13 και 96' με 12 οχήματα στο 12.
To 1) περιορίζει τον κύκλο του Α13 στα 45' με 5 οχήματα (δεν χρειάζεται πάνω από 10' η Κηπούπολη για να κατέβει μέχρι το μετρό), ενώ το 12 θα πρέπει να πυκνώσει στα 5-6' για να χωρέσει αυτούς που αφήνει το Α13. Άρα κύκλος 96' με 17-19 οχήματα.. Μείωση των οχημάτων σε από 28 σε 22-24
+ Λιγότερα οχήματα - βάρδιες - οδηγοί
+ Θα φύγει η αφετηρία του Α13 από τη Ζήνωνος
- Σαρδέλα από τις τελευταίες στάσεις της Λένορμαν μέχρι το τέλος της Τσαλδάρη, αφού τα Vanhool χωράνε λιγότερο κόσμο από τα Citelis - N2.
- Θα πρέπει να μπούν ενισχυτικά 9000ρα οχήματα στο 12.
- Το Α13 αφού γίνει τοπικό θα χάσει τον κόσμο του και θα καταργηθεί σιγά σιγά.
Το 2) είναι κατ' εμέ η καλύτερη λύση και έπρεπε να είχε γίνει ήδη από το 2002. Ανεβάζουμε το 12 μέχρι το τέρμα της Κηπούπολης δίνοντάς το 14' ανα κατέυθυνση και καταργούμε το Α13. Με κύκλο στα 124' έχουμε 25 οχήματα για 5' συχνότητα και 21 για 6'
+ Λιγότερα οχήματα - βάρδιες - οδηγοί
+ Αφού δεν συγχρονίζονται τα Α13 - 12 ας γίνουν μία γραμμή.
+ Δεν θα κολλάνε τα 12 πίσω από το Α13, γιατί δεν θα υπάρχει Α13
+ Μείωση των ρύπων από 16 λεωφορεία
- Το Π στην 4η Κηπουπόλεως που είναι χαζό να υπάρχει σε μια ακτινική γραμμή
- Η εγκατάσταση εναέριου στο νέο κομμάτι της διαδρομής
- Σαρδέλα από τις τελευταίες στάσεις της Λένορμαν μέχρι το τέλος της Τσαλδάρη, αφού τα Vanhool χωράνε λιγότερο κόσμο από τα Citelis - N2.
- Θα πρέπει να μπούν ενισχυτικά 9000ρα οχήματα στο 12 (που δεν ξέρω πόσο εύκολα χωράνε στο Π, αν και οι σόμπες χωρούσαν).
Το 3) είναι η λύση που όπως φένεται από τις βόλτες του #910 δείχνει να απορρίπτει ο ΟΑΣΑ καθώς κοστίζει σε οχήματα.
Από την άλλη έχουμε το 12 με τη σημερινή του μορφή από το 2002 και την επέκταση στον Αγ. Γεώργιο - Αγ. Ιερόθεο, και αφετηρία στο πιο κεντρικό σημείο της Αθήνας, στο Ζάπειο. Το πρόβλημα που έχει το 12 ονομάζεται συγκεντρώσεις και διαμαρτηρίες. Κάθε λίγο και λιγάκι κλείνει το Σύνταγμα επιρρεάζοντας αρνητικά το 12, αλλά όχι το Α13.
Η κοινή διαδρομή τους είναι από τον Αγ. ιερόθεο μέχρι το Μεταξουργείο και οι διαφορές είναι στα άκρα των 2 γραμμών. Η 12 απο τη μία συνεχίζει μέχρι το Σύνταγμα, από την άλλη η Α13 ανεβαίνει μέχρι το τέρμα της Κηπούπολης.
Οι τρεις προτάσεις που υπάρχουν είναι:
1) Κόψιμο του Α13 στην Ανθούπολη
2) Κατάργηση του Α13 και επέκταση του 12 μέχρι Κηπούπολη
3) Ως έχει.
Σήμερα έχουμε κύκλο 100' με 16 οχήματα στο Α13 και 96' με 12 οχήματα στο 12.
To 1) περιορίζει τον κύκλο του Α13 στα 45' με 5 οχήματα (δεν χρειάζεται πάνω από 10' η Κηπούπολη για να κατέβει μέχρι το μετρό), ενώ το 12 θα πρέπει να πυκνώσει στα 5-6' για να χωρέσει αυτούς που αφήνει το Α13. Άρα κύκλος 96' με 17-19 οχήματα.. Μείωση των οχημάτων σε από 28 σε 22-24
+ Λιγότερα οχήματα - βάρδιες - οδηγοί
+ Θα φύγει η αφετηρία του Α13 από τη Ζήνωνος
- Σαρδέλα από τις τελευταίες στάσεις της Λένορμαν μέχρι το τέλος της Τσαλδάρη, αφού τα Vanhool χωράνε λιγότερο κόσμο από τα Citelis - N2.
- Θα πρέπει να μπούν ενισχυτικά 9000ρα οχήματα στο 12.
- Το Α13 αφού γίνει τοπικό θα χάσει τον κόσμο του και θα καταργηθεί σιγά σιγά.
Το 2) είναι κατ' εμέ η καλύτερη λύση και έπρεπε να είχε γίνει ήδη από το 2002. Ανεβάζουμε το 12 μέχρι το τέρμα της Κηπούπολης δίνοντάς το 14' ανα κατέυθυνση και καταργούμε το Α13. Με κύκλο στα 124' έχουμε 25 οχήματα για 5' συχνότητα και 21 για 6'
+ Λιγότερα οχήματα - βάρδιες - οδηγοί
+ Αφού δεν συγχρονίζονται τα Α13 - 12 ας γίνουν μία γραμμή.
+ Δεν θα κολλάνε τα 12 πίσω από το Α13, γιατί δεν θα υπάρχει Α13
+ Μείωση των ρύπων από 16 λεωφορεία
- Το Π στην 4η Κηπουπόλεως που είναι χαζό να υπάρχει σε μια ακτινική γραμμή
- Η εγκατάσταση εναέριου στο νέο κομμάτι της διαδρομής
- Σαρδέλα από τις τελευταίες στάσεις της Λένορμαν μέχρι το τέλος της Τσαλδάρη, αφού τα Vanhool χωράνε λιγότερο κόσμο από τα Citelis - N2.
- Θα πρέπει να μπούν ενισχυτικά 9000ρα οχήματα στο 12 (που δεν ξέρω πόσο εύκολα χωράνε στο Π, αν και οι σόμπες χωρούσαν).
Το 3) είναι η λύση που όπως φένεται από τις βόλτες του #910 δείχνει να απορρίπτει ο ΟΑΣΑ καθώς κοστίζει σε οχήματα.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608