ecoj ακριβώς όπως τα λες έγιναν! Απλά τώρα επικρατεί μια "μπασταρδεμένη" κατάσταση, γιατί απ' τη μια ο περισσότερος κόσμος προτιμά το μετρό, απ'την άλλη επειδή υπάρχει διαφορά στην τιμή οφείλεις να διατηρήσεις σ' ένα βαθμό και την προηγούμενη κατάσταση με τους κορμούς και τα τοπικά! Κι εκεί μπερδεύεται το πράγμα, γιατί αλλά είναι τοπικά που έχουν ανταπόκριση με το μετρό κι άλλα τοπικά που έχουν ανταπόκριση με τους κορμούς κτλ. Να τώρα ας πούμε το Γ16 θεωρείται κορμός που δίνει "ανταπόκριση" στα τοπικά του Ασπροπύργου, ενώ το ακριβώς παράλληλό του 866 θεωρείται "τοπικό" και άρα δε μπορεί να έχει ανταπόκριση με τα άλλα τοπικά! Λες και δε μπορεί κάποιος να πάρει το 866 και μετά το 805 πχ! Βλακείες στο τετράγωνο!!
mercedes elbo συμφωνούμε όσο δεν παίρνει! Και μάλιστα το νεό Α16 θα το συγχώνευα και με έναν παρόμοιο "κοντό" κορμό από την άλλη πλευρά, για να αποφεύγουμε και τις αφετηρίες στο κέντρο! Το πρόβλημα είναι πως θα πείσεις τον κόσμο να δεχτεί την (υποχρεωτική) διπλή μετεπιβίβαση. Γιατί και τώρα την κάνει αν κατέβει και πάρει το μετρό, αλλά υποτίθεται πως έχει και την επιλογή να συνεχίσει μέχρι κέντρο. (και μιλάω για τους προερχόμενους από τα τοπικά Ελευσίνας/Ασπροπύργου φυσικά)
mercedes elbo συμφωνούμε όσο δεν παίρνει! Και μάλιστα το νεό Α16 θα το συγχώνευα και με έναν παρόμοιο "κοντό" κορμό από την άλλη πλευρά, για να αποφεύγουμε και τις αφετηρίες στο κέντρο! Το πρόβλημα είναι πως θα πείσεις τον κόσμο να δεχτεί την (υποχρεωτική) διπλή μετεπιβίβαση. Γιατί και τώρα την κάνει αν κατέβει και πάρει το μετρό, αλλά υποτίθεται πως έχει και την επιλογή να συνεχίσει μέχρι κέντρο. (και μιλάω για τους προερχόμενους από τα τοπικά Ελευσίνας/Ασπροπύργου φυσικά)