14-04-2013, 11:50 PM
(14-04-2013, 11:24 PM)pvuccino Έγραψε: Ναι μόνο που αυτά μπορούσαν να τα κόψουν πιο εύκολα, γιατί δεν έδιναν ανταποκρίσεις σε τοπικά! Ήτανε κορμοί-μαϊμού! Όπως του Περιστερίου...
Βέβαια τώρα που το σκέφτομαι μπορεί να το κόψουν το Α16. Αρκεί να διατηρηθεί το Β16. Κοινώς πρέπει να υπάρχει μια γραμμή τουλάχιστον από Αθήνα για Ελευσίνα και μια για Ασπρόπυργο. Μπορεί λοιπόν να κρατήσουν αυτή της Λ.Αθηνών αφού λογικά η Ιερά Οδός θα καλύπτεται από το νέο τοπικό. Όπως ακριβώς έγινε με το 866.
Τα σημερινά Α16/Β16/Γ16 όταν ανοίξει η Αγία Μαρίνα πρέπει να κοπούν εντελώς και να πάνε τα τοπικά Ελευσίνας/Ασπροπύργου Αγία Μαρίνα. Επίσης, κόψιμο 813 και 856 και κάλυψη τους με τροποποιήση και ενίσχυση του 750. Για την Ιερά Οδό μπορεί να γίνει μια νέα Α16 με Αφετηρία κάπου κεντρικά στην Αθήνα και τέρμα στο Χαϊδαρι.