Οι γραμμές-κορμοί δημιουργήθηκαν για να μην υπάρχουν ένα κάρο ακτινικές γραμμές στις κεντρικές αρτηρίες που περνάνε όποτε λάχει. Έτσι οι ακτινικές έγιναν τοπικές και οι κορμοί έδιναν ανταπόκριση στα τοπικά! Τέτοιες γραμμές είναι το Α1,Α2,Α3/Β3,Α4,Α5/Β5,Α6/Β6 (πριν γίνουν τρόλλεϋ), Α7/Β7, Α8, Α9, Α10/Β10, Α12/Β12, Α16/Β16/Γ16 και Β18/Γ18. Όλοι οι υπόλοιποι κορμοί που δημιουργήθηκαν εκ των υστέρων ήταν "γιαλαντζί" κορμοί, γιατί αποτελούσαν απλά παλιές ακτινικές γραμμές που "κορμοποιήθηκαν!" Δεν έδιναν και δε δίνουν καμία ανταπόκριση πουθενά! Το 207 έγινε Β1, το 133 έγινε Β2, το 236 έγινε Β4, το 416 έγινε Γ5, το 619 έγινε Β8, το 722 έγινε Γ9, το 720 έγινε Γ10, το 715 έγινε Α11, το 716 έγινε Γ12, το 707 έγινε Α13, το 706 μαζί με το 708 έγιναν Β13, το 705 έγινε Α14, το 702 έγινε Β14, το 822 έγινε Α15, το 823 έγινε Β15, το 806 μαζί με το 808 έγιναν Α17 και το 807 μαζί με το 808 έγιναν Β17! Κι αν ακόμα κάποιες απ' αυτές τις γραμμές έδιναν τη δυνατότητα μετεπιβίβασης σε κάποιο ήδη υπάρχον τοπικό, αυτό ήταν καθαρά θέμα σύμπτωσης των διαδρομών τους! Ποτέ δε σχεδιάστηκε έτσι!
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8
|
|
Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 26 Επισκέπτης (ες)