(14-04-2013, 08:56 PM)pvuccino Έγραψε: Μωρέ καλά κάνουν και τα παίρνουν από Πλατ.Βάθης, εννοείται! Και πρέπει και τα Α11/Β11 να φύγουν! Αλλά σκοπός ήταν να τα πάνε προς το κέντρο όχι να τα απομακρύνουν περισσότερο! Εντάξει να κόψουν τα 024/719 στο Σταθμό Λαρίσης - είναι και ψιλοτοπικά άλλωστε - αλλά τους κορμούς; Μία μετεπιβίβαση λέγεται αυτό; Εκείνος ο παράδρομος στην Ακαδημίας ακόμα δεν έχω καταλάβει τι σκοπό επιτελεί. Αυτοκίνητα παρκαρισμένα έχει ελάχιστα... πεζόδρομος δε γίνεται... γιατί διώξαν κακήν κακώς όλες τις γραμμές απο 'κει; Δε θα μπορούσαν να πάνε εκεί τα Μενίδια;
Η πλατεία Βάθης ούτε μέσα στο κέντρο κέντρο είναι και εκτός αυτού είναι και χάλια γενικότερα. Οπότε καλύτερα στο σταθμό Λαρίσης. Το να πηγαίνουν τόσες γραμμές στο κέντρο κέντρο είναι λίγο περιττό μιας και οι περισσότεροι κατεβαίνουν στο μετρό και ποιος αντέχει κι άλλα λεωφορεία στην Πανεπιστημίου η οποία θεωρητικά θα κλείσει;
Άρα τα Α16, Β16, Γ16 αν τελικά περιοριστούν στην Αγία Μαρίνα θα είναι καλύτερα και θα παρέχουν πρακτική εξυπηρέτηση στην Ελευσίνα. Στην Κουμουνδούρου δεν πάει κανένας. Ή ας κρατήσουν ένα από τα τρία στην Κουμουνδούρου άμα είναι τόσο απαραίτητο. Το 856 δεν φτάνει σαν κορμός στην Ιερά οδό; Το 813 δεν βοηθάει; Ξέρετε πως κανένα από αυτά δεν γεμίζει μέχρι την Αθήνα; Στο μεγαλύτερο μέρος της Ιεράς οδού δεν υπάρχει παρά ησυχία και όχι πολύς κόσμος. Η Ιερά οδός δεν είναι Λένορμαν. Όσο για την Αθηνών οκ το Α15 και το Β15 μια χαρά τα πάνε. Άλλωστε η συχνότητα του Β16 είναι χάλια ενώ το Γ16 επίσης δεν γεμίζει. Και στην τελική αν θέλει σωστή εξυπηρέτηση ο Ασπρόπυργος ας γίνει γραμμή της προκοπής το 866. Γιατί είναι πιο πρακτική σαν γραμμή το Γ16 από το 866; Στο μετρό πάει.