14-04-2013, 05:34 PM
(14-04-2013, 06:00 AM)pvuccino Έγραψε: Εγώ πάντως πιστεύω πως ή θα πρέπει οι εναπομείναντες κορμοί να πιάσουν κέντρο κέντρο για να αποφύγουν και τις επικίνδυνες αφετηρίες (κι όχι να μου πηγαίνουν το Α10... Σταθμό Λαρίσης!) ή να θεσπίσουμε κανονικά και με το νόμο τις 2 μετεπιβιβάσεις ειδικά για πιο μακρινές περιοχές να ησυχάσουμε! Αλλά να γίνονται οργανωμένα και με σχέδιο, όχι τώρα που γίνονται στη ζούλα κι όπως να 'ναι! Αν ας πούμε στα βόρεια προάστια μπορούσαν να υπάρχουν και κάποια τοπικά που δεν έχουν βάση το Ζηρίνειο, αλλά τον Αγ.Στέφανο ή τη Δροσιά πχ, θα είχαμε δυνατότητες κάλυψης πολύ μεγαλύτερων περιοχών! Το ίδιο και στην Αρτέμιδα. (που ήδη ψιλογίνεται με τα 322/323, αν και γι' αυτά πληρώνει ο δήμος) Τέρμα δηλαδή οι μακαρονοειδείς γραμμές μέσω Βραυρώνας και μέσω Αγ.Νικολάου. Μία γραμμή από Νομισματοκοπείο (ή ακόμα καλύτερα Ανθούσα) μέχρι κέντρο Αρτέμιδας κι απο 'κει τοπικό δίκτυο! Αρκεί βέβαια να μην έχεις πάνω από 5 λεπτά αναμονή στην κάθε ανταπόκριση και να γίνεται όσο το δυνατόν στον ίδιο χώρο! (αν πεις στη γιαγιά μπες εδώ δεξιά, στρίψε δυο στενά και θα βγεις στο τοπικό την έχασες!)
Σίγουρα πρέπει να πιάσουν κέντρο κέντρο όσοι κορμοί μείνουν π.χ. Κάννιγγος, Ομόνοια, Ιπποκράτους κτλ. Όμως 2 μετεπιβιβάσεις θα διώξει πολύ κόσμο απ' την συγκοινωνία καθώς δεν γίνεται να συντονιστόυν όλες οι γραμμές καθώς η καθεμία έχει και τι δική της συχνότητα. Τα 322/323 είναι σαν δημοτική συγκοινωνία που απλώς πληρώνεται ο ΟΑΣΑ για να την εκτλεί. Τα Α10/Β10 θα πάνε Στ. Λαρίσης λογικά για να αποφύγουν τη διέλυση απ' την Πλατεία Βάθης που βρίσκονται οι τοξικομανείς.