Πιστεύω πως η Ιερά Οδός (όπως και κάθε μεγάλη αρτηρία) χρειάζεται μία τουλάχιστον γραμμή που να τη διατρέχει σε όλο το μήκος της. Σκέψου τώρα να 'σαι κάτοικος στο Αιγάλεω, στην Πλατεία Δαβάκη και να πρέπει να πας μέχρι τον Εσταυρωμένο με το τοπικό κι απο 'κει ν' αλλάξεις με τα 813/856! (όλα αυτά φυσικά αν δε θες ή δε σε παίρνει οικονομικά να πάρεις το μετρό) Βέβαια εδώ που τα λέμε το Α16 εκεί που κάνει αφετηρία, θέλεις έτσι κι αλλιώς μετεπιβίβαση για να πας κέντρο κέντρο(Ακαδημία/Σύνταγμα) οπότε... Αυτό το σκεφτόμουν σήμερα πλάκα πλάκα. Υποτίθεται πως οι γραμμές αυτές (απομεινάρια των "κορμών") διατηρούνται όπως είναι για να μπορείς με μία μόνο μετεπιβίβαση να πας από το κέντρο στη γειτονιά σου. (πχ στην Άνω Ελευσίνα) Επειδή όμως οι κορμοί των βορειοδυτικών προαστίων (σε αντίθεση με όοοολους τους άλλους Α2, Α5, Α7 κτλ) δε σε πάνε κέντρο κέντρο αλλά σε κάτι Πλατείες Βάθες και σε κάτι Κουμουνδούρες, πρέπει στην ουσία να κάνεις 2 μετεπιβιβάσεις! Μια από το τοπικό της Ελευσίνας πχ στο Α16 κι άλλη μία απ' το Α16 στα 813/856 ή όποιο άλλο διακεντρικό. Το ίδιο ισχύει και με τη Λιοσίων που πρέπει να πάρεις το 732 ή έστω το 6. Αυτό δεν είναι σκέτη κοροϊδία;; (όλα αυτά επαναλαμβάνω για αυτούς που για τον οποιονδήποτε λόγο δεν εξυπηρετούνται από το μετρό)
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8
|
|
Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 26 Επισκέπτης (ες)