29-03-2013, 03:06 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 29-03-2013, 03:16 PM από marios.ilioupoli.)
(29-03-2013, 01:46 PM)ecoj Έγραψε: Σωστό αυτό που λέει o marios.ilioupoli για τις λεωφορειολωρίδες όπως επίσης και να μην δημιουργούνται πιάτσες ταξί πάνω σε στάσεις λεωφορείων όπως γίνεται στον Άγιο Δημήτριο και στον Άγιο Αντώνιο δηλαδή στα δύο άκρα της γραμμές 2 του μετρό. Γιατί όταν ταξί, τα αυτοκίνητα, τα λεωφορεία, τα τρόλεϊ αν υπάρχουν και γενικά όλα τα οχήματα βρίσκονται στο ίδιο σημείο προκαλείται χάος.
Στον Άγιο Δημήτριο τον τελευταίο καιρό γίνεται του προστίμου το κάγκελο. Έχουν πάρει φωτιά στην κυριολεξία τα μπλοκάκια των τροχονόμων, μήπως και καταφέρουν να βάλουν μυαλό στον κάθε ηλίθιο που νομίζει ότι επειδή πήρε μια άδεια ταξί και επειδή έχει παραχωρηθεί ένας χώρος στάθμευσης στο συγκεκριμένο σημείο μπορούν να κάνουν ό,τι γουστάρουν.
Αλλά στο συγκεκριμένο σημείο είναι αρκετά σύνθετο το πρόβλημα και ας ελπίσουμε ότι με την επερχόμενη επέκταση του δικτύου του Μετρό, σε συνδυασμό με την αναδιάταξη των γραμμών στα ΝΠ και τη μείωση ως ένα βαθμό του κυκλοφοριακού φόρτου στη Βουλιαγμένης, θα βελτιωθούν κάπως τα πράγματα.
(29-03-2013, 01:39 PM)Citaro Έγραψε: Όσο για το 220, το πρόβλημα οξύνεται λόγω του φαναριού στη Σεβαστείας/Παπαδιαμαντοπούλου, που το θεωρώ τελείως άχρηστο. Υπάρχουν πολύ πιό επικίνδυνες διασταυρώσεις που ρυθμίζονται απλά με ΣΤΟΠ. Λίγο παραπάνω, δηλ. στην οδό Ξενίας με Παπαδιαμαντοπούλου, γιατί δεν χρειάζεται φανάρι;
Αν δεν υπήρχε το φανάρι Σεβαστείας/Παπαδιαμαντοπούλου θα χρειαζόταν το διπλάσιο χρόνο το 220, γιατί πολύ απλά κανείς δε συγκινείται να σταματήσει για να περάσει το λεωφορείο (έλλειψη παιδείας και σεβασμού προς τα ΜΜΜ).
Ως καθημερινός χρήστης των 220/221, λόγω σχολής, έχω παρατηρήσει ότι στην Παπαδιαμαντοπούλου δεν υπάρχει ούτε ένας που να φροντίζει να σταματάει πριν το σηματοδότη και τη διασταύρωση, ώστε όταν είναι πράσινο γι' αυτούς που έρχονται από Σεβαστείας να μπορούν να στρίψουν, με αποτέλεσμα τα λεωφορεία να κολλάνε και μερικές φορές οι οδηγοί να χρειάζεται να παραβιάσουν ακόμη και το κόκκινο μπας και καταφέρουν να περάσουν.