29-03-2013, 01:39 PM
(29-03-2013, 12:58 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Μήπως θα έπρεπε ο ΟΑΣΑ και η ΟΣΥ να ζητήσουν περισσότερη αστυνόμευση των λεωφορειολωρίδων (ΑΛΛ) σε κάποια σημεία για να μειώνονται και οι χρόνοι δρομολογίων σε κάποιες γραμμές.
Τρανταχτό παράδειγμα η λεωφορειολωρίδα στην Παπαδιαμαντοπούλου, στα Ιλίσια. Λόγω των σταθμευμένων οχημάτων στα αριστερά της οδού, ουσιαστικά οι δύο λωρίδες γίνονται μία με αποτέλεσμα, αφενός να υπάρχει κυκλοφοριακή συμφόρηση, αφετέρου τα λεωφορεία να μπλοκάρονται στην κίνηση, ενώ το 220 που στρίβει από τη Σεβαστείας αριστερά στην Παπαδιαμαντοπούλου χρειάζεται σχεδόν όσο χρόνο κάνει από την αφετηρία στα Ά. Ιλίσια έως το σημείο αυτό.
Σώθηκες! Ποιά αστυνόμευση, οι ομορροπες λεωφορειολωρίδες έχουν καταργηθεί ουσιαστικά εδώ και καιρό! Ειδικά αυτή που αναφέρεις στην Παπαδιαμαντοπούλου λειτούργησε για ένα χρόνο, μετά από εκεί το χάος! Όσο για το 220, το πρόβλημα οξύνεται λόγω του φαναριού στη Σεβαστείας/Παπαδιαμαντοπούλου, που το θεωρώ τελείως άχρηστο. Υπάρχουν πολύ πιό επικίνδυνες διασταυρώσεις που ρυθμίζονται απλά με ΣΤΟΠ. Λίγο παραπάνω, δηλ. στην οδό Ξενίας με Παπαδιαμαντοπούλου, γιατί δεν χρειάζεται φανάρι;
Η μόνη λύση ήταν και είναι οι λωρίδες αντίρροπης κυκλοφορίας. Θέλουν βέβαια χρήμα για να γίνουν, αλλά μόνο αυτές έχουν αποτέλεσμα. Πόσες φορές τόλμησε στα 12 χρόνια να μπεί αυτοκίνητο στην Πανεπιστημίου ανάποδα; Μετρημένες στα δάχτυλα κι αυτό κάτι νεόπλουτοι κάφροι, που ευτυχώς λόγω μνημονίου καταντούν σιγά - σιγά νεόπτωχοι και έτσι τους ξεφορτωνόμαστε ...