(04-03-2013, 12:36 PM)pvuccino Έγραψε: Κανονικά η αφετηρία θα 'πρεπε να 'ναι κάπου κοντά στο Μαθηματικό, που στρίβει έτσι κι αλλιώς για να γυρίσει πίσω. Έτσι ούτε αυτοί που πάνε απο Πανεπιστημιούπολη Ευαγγελισμό θα περιμένουν στην πύλη, ούτε αυτοί που κάνουν το αντίστροφο. Πραγματικά δεν καταλαβαίνω γιατί επιμένουν τόσα χρόνια να 'χουν την αφετηρία στην πύλη! Απ' ό,τι θυμάμαι εκεί που λέω έχει άφθονο χώρο στάθμευσης. Επίσης το 221 δεν έμπαινε ένα φεγγάρι και μέσα στην Πανεπιστημιούπολη; (κάποια δρομολόγια έστω) Σα να θυμάμαι την πινακίδα με το 221 στις στάσεις μέσα. Δεν ισχύει πια κάτι τέτοιο;
α) Σχετικά με το 221, εισέρχεται πράγματι ακόμη και σήμερα ΜΟΝΟ το πρώτο πρωινό δρομολόγιο τις καθημερινές (05:35 από Ανω Ιλίσια/06:00 από Ακαδημία) και τούτο για τους εργαζόμενους στα κτίρια.
β) Η αφετηρία του 250 έχει τεθεί υπ' όψιν του ΟΑΣΑ από εμένα επισήμως εδώ και 10 χρόνια. Η απάντηση τότε ήταν ότι δεν υπάρχει αλλού κατάλληλος χώρος/ρεμίζα για τα διαλείμματα των λεωφορείων και ότι στην πύλη υπάρχει η δυνατότητα χρήσης της τουαλέτας από τους οδηγούς. Σε αντιπρότασή μου για αφετηρία στον Ευαγγελισμό (Ριζάρη) αντέτειναν ότι θα πρέπει ο οδηγός να κατεβαίνει στο Μετρό και να κάνει χρήση του υπηρεσιακού WC (που σημαίνει μεγάλη απώλεια χρόνου) αλλά κυρίως ότι δεν μπορούν να κάνουν διάλειμμα τα λεωφορεία στη μέση του δρόμου.
Όσο για την πρότασή σου να κάνουν αφετηρία από το μεσημέρι και μετά στην άλλη πλευρά, θα προκληθεί το ίδιο πρόβλημα για τους επιβάτες που πηγαίνουν από Ευαγγελισμο προς Καισαριανή/σχολές, χώρια το μπέρδεμα για το χώρο της αφετηρίας.
Μόνο η Ριζάρη θα ήταν κατάλληλο σημείο, γιατί εκεί τελειώνει/ξεκινάει η διαδρομή ΟΛΩΝ των επιβατών. Οι ενστάσεις όμως του ΟΑΣΑ δεν είναι και τόσο λάθος. Θα μου πείτε, απέναντι ακριβώς έχει δημιουργηθεί αυτοσχέδια πιάτσα ταξί και πάρκιγκ σχολικών/τουριστικών πούλμαν με κόσμο για το Πολεμικό Μουσείο, τα λεωφορεία της γραμμής σας πείραξαν;