01-03-2013, 12:53 AM
(28-02-2013, 10:13 PM)ecoj Έγραψε: Θα μπορούσε να πάει το 730 και το 821 στα Λιόσια όπως και το υπόλοιπο μισό του Α13 που είναι εκεί κοντά και τα Ν2 Βοτανικού που θα περίσσευαν να πηγαίναν στο 732 ώστε να μην κάνουν έναν αιώνα από τα Λιόσια.
Για το 856 βλέπω δεν υπάρχει λογική εξήγηση. Βέβαια αν το πάρει ο Βοτανικός το 856 και το 732 τα Ν2 μετά δεν θα φτάνουν για κανέναν και που θα πάνε αρκετές από αυτές τις γραμμές (Χ63, Α16, Β16, Γ16, Β15, Α13, Β11, 813, 815, 821, 730, 224, 054, 051, 036) που τώρα έχουν Ν2; Άσε που Ν2 βλέπεις καμιά φορά και σε γραμμές σαν τα 040, Β9, Β12. Μάλλον στον Πειραιά περίσσευαν Irisbus άρα πήγε εκεί το 856.
730 και 821 θα μπορούσαν άνετα να δρομολογηθούν απ' τα Λιόσια. Τώρα για το θέμα με 732, 856 κλπ. διακεντρικές μην ξεχνάμε ότι υπάρχουν βάρδιες π.χ. στο 856 που ξεκινάνε από Δάφνη και λήγουν Αιγάλεω και το αντίστροφο. Σ΄αυτή την περίπτωση δεν έχουμε καμία εξοικονόμηση και το μόνο που γίνεται είναι να μπλέκονται ένα κάρο αμαξοστάσια σε μία γραμμή. Επίσης, τα Β11 (κυρίως είναι Λιόσια), 815, Β15, Α13, 051, 054 (μερικές βάρδιες) δεν είναι στον Βοτανικό αλλά στην Ράλλη και ο Βοτανικός έχει και τα Ν1 οπότε σίγουρα μπορεί να πάρει και άλλες γραμμές αλλά το θέμα είναι αν αξίζει.