27-02-2013, 04:09 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 27-02-2013, 04:14 AM από marios.ilioupoli.)
(27-02-2013, 02:12 AM)georgio Έγραψε: Εγω να ρωτησω και κατι αλλο; Αφου στο α5 κ στα 304/305 μπαινουν νταλικες γιατι δεν πανε καποιες νταλικες ανθουσα να τελειώνουμε και πρεπει να πηγαινοερχονται απ το ελληνικο;Δε νομίζω ότι έχει υποδομή η Ανθούσα για να φιλοξενήσει άλλα λεωφορεία πλην αυτών των CNG. Εκτός κι αν κάνω λάθος.
Όντως, είναι μεγάλο πρόβλημα σε κάποιες γραμμές να έρχονται τα λεωφορεία από την άλλη άκρη της Αθήνας. Και δεν είναι μόνο η Α5 ή τα 304/305. Τα 220/221 βγαίνουν από Ανθούσα, το 550 από Ελληνικό πρέπει να φτάσει Κηφισιά.
Και το πρόβλημα είναι μεγαλύτερο σε στάσεις εργασίας κυρίως, που πρέπει να φτάσει το λεωφορείο από τη μία άκρη της Αθήνας, στην άλλη. Αλλά σε κάτι τέτοιες περιπτώσεις θα έπρεπε να υπάρχουν έξυπνες κινήσεις, αντίστοιχες με αυτές που εφαρμόζονται σε ΜΣΤ (γρ. 1, 3). Θα μπορούσε πχ το 550 που βγαίνει από Ελληνικό, μόλις έρθει η ώρα για να βγουν τα οχήματα από το αμαξοστάσιο να μοιραστεί κάπως η απόσταση και ένα να πάει να ξεκινήσει από Τροκαντερό, ένα από το ύψος της Λ. Βουλιαγμένης και ένα να αναλάβει από Κατεχάκη, για την κατεύθυνση προς Κηφισιά. Ομοίως στην αντίθετη κατεύθυνσης (προς Π. Φάληρο), ένα να αναλάβει από Κηφισιά, ένα από Κατεχάκη και ένα από Λ. Βουλιαγμένης. Τουλάχιστον έτσι θα ξέρεις ότι σταδιακά θα αποκαθίστανται πιο γρήγορα τα προβλήματα και δε θα περιμένουν στη Κηφισιά προς Π. Φάληρο λεωφορείο μέχρι την επόμενη μέρα.
Στο 856 πάλι, που πολλάκις ο φίλος μας ο Γιώργος (georgio) έχει επισημάνει το πρόβλημα που προκαλείται με το να βγαίνει από Πειραιά, μετά από στάσεις εργασίας θα μπορούσαν να αναλαμβάνουν εκτέλεση δρομολογίων εκτός από Αιγάλεω και Χαραυγή (Υμηττός) και από ενδιάμεσα σημεία, όπως από Κεραμεικό και Αγ. Ιωάννη, για να υπάρχει πιο άμεση εξυπηρέτηση, αν δε μπορεί να βρεθεί άλλη λύση.
Δε χρειάζονται κόπο κάποια πράγματα, αλλά σκέψη...