08-02-2013, 12:01 AM
Επί των σχολίων-προτάσεων του mercedes elbo:
201: Είμαι στην ευχάριστη θέση να σας πληροφορήσω πως το 201 ειδικά στην αιχμή δεν έχει 2-3 επιβάτες, αλλά κινείται με ένα γεμάτο solaris.
Αν με τη λειτουργία του στ. Ηλιούπολης συνεχίζει να μην υπάρχει λεωφορειακή γραμμή που να διατρέχει όλη τη Σοφ. Βενιζέλου (έναν από τους πιο κεντρικούς δρόμους της πόλης), τότε να μείνει το 201 και να πηγαίνει στο στ. Ηλιούπολης αντί για Δάφνη.
Αν πάλι δημιουργηθεί κάποια τέτοια γραμμή, τότε η Σοφ. Βενιζέλου θα καλύπτεται, η Ηρ. Πολυτεχνείου εξυπηρετείται από το 237 και το υπόλοιπο κομμάτι από Α4 ή άλλες γραμμές. Οπότε τότε τρώει ένα delete και μπαίνει κάπου αλλού το ένα όχημα που δρομολογείται σήμερα στο 201.
204/212: Ναι στην κατάργηση του 204, αρκεί το νέο 212 να έχει στάση κοντά στον κόμβο Σακέτα, διότι εξυπηρετεί κατά βάση τα στρατόπεδα της περιοχής, το ΕΚΕΜΣ και βεβαίως όσους θέλουν να επισκεφθούν τον Κουταλά.
218: Συμφωνώ απόλυτα. Δε χωράει άλλο λεωφορείο στη Δάφνη. Ήδη είναι πάρα πολλά τα λεωφορεία. Συνολικά 13 γραμμές, εκ των οποίων οι 6 είναι κυκλικές ή διέρχονται απλά από το σταθμό (206-237-218-232-112-141) και οι υπόλοιπες 7 (201-131-212-Χ97-219-816-202) είναι με αφετηρία ή τέρμα εκεί. Και βεβαίως δεν προβλέπεται να φύγει κάποια απ' αυτές τις γραμμές από εκεί με την επικείμενη αναδιάρθρωση λόγω των επεκτάσεων του Μετρό.
226: Καταρχάς, το ότι δε θα έχει επιβατική κίνηση δε μπορεί να το πει κανείς με σιγουριά. Κάποιος που μένει στην Αγ. Μαύρα ή ακόμη και κοντά στην κεντρική πλατεία της Ηλιούπολης ή επί της Σοφ. Βενιζέλου στο κομμάτι που εξυπηρετείται από το 201 ή το Α4 γιατί να μην προτιμήσει να πάρει το λεωφορείο που θα τον πάει ταχύτατα σε έναν κοντινό σταθμό και να κάνει την πολλαπλάσια ώρα για να φτάσει Δάφνη;
Μ' έναν πρόχειρο υπολογισμό από Αγ. Μαύρα (αφ. 206-216, τέρμα 212) μέχρι το στ. Ηλιούπολης απαιτούνται 15-20' και άλλα τόσα για την επιστροφή. Άρα με 2 λεωφορεία έχουμε συχνότητα γύρω στα 20'.
Βεβαίως το ερώτημα είναι που θα βρεθούν τα οχήματα; Αν δε μας περισσεύουν με τις περικοπές, τότε απλά αλλάζουμε τη διαδρομή του 216 σε κάτι πιο συμφέρον, ενσωματώνουμε σ' αυτό και το λεωφορείο του 201 κι έχουμε πλέον μια γραμμή που να συνδέει ταχύτατα το ένα άκρο της πόλης με το άλλο και βεβαίως με το νέο σταθμό του Μετρό και με καλές συχνότητες. Άρα γιατί να μην το προτιμά ο κόσμος;
201: Είμαι στην ευχάριστη θέση να σας πληροφορήσω πως το 201 ειδικά στην αιχμή δεν έχει 2-3 επιβάτες, αλλά κινείται με ένα γεμάτο solaris.
Αν με τη λειτουργία του στ. Ηλιούπολης συνεχίζει να μην υπάρχει λεωφορειακή γραμμή που να διατρέχει όλη τη Σοφ. Βενιζέλου (έναν από τους πιο κεντρικούς δρόμους της πόλης), τότε να μείνει το 201 και να πηγαίνει στο στ. Ηλιούπολης αντί για Δάφνη.
Αν πάλι δημιουργηθεί κάποια τέτοια γραμμή, τότε η Σοφ. Βενιζέλου θα καλύπτεται, η Ηρ. Πολυτεχνείου εξυπηρετείται από το 237 και το υπόλοιπο κομμάτι από Α4 ή άλλες γραμμές. Οπότε τότε τρώει ένα delete και μπαίνει κάπου αλλού το ένα όχημα που δρομολογείται σήμερα στο 201.
204/212: Ναι στην κατάργηση του 204, αρκεί το νέο 212 να έχει στάση κοντά στον κόμβο Σακέτα, διότι εξυπηρετεί κατά βάση τα στρατόπεδα της περιοχής, το ΕΚΕΜΣ και βεβαίως όσους θέλουν να επισκεφθούν τον Κουταλά.
218: Συμφωνώ απόλυτα. Δε χωράει άλλο λεωφορείο στη Δάφνη. Ήδη είναι πάρα πολλά τα λεωφορεία. Συνολικά 13 γραμμές, εκ των οποίων οι 6 είναι κυκλικές ή διέρχονται απλά από το σταθμό (206-237-218-232-112-141) και οι υπόλοιπες 7 (201-131-212-Χ97-219-816-202) είναι με αφετηρία ή τέρμα εκεί. Και βεβαίως δεν προβλέπεται να φύγει κάποια απ' αυτές τις γραμμές από εκεί με την επικείμενη αναδιάρθρωση λόγω των επεκτάσεων του Μετρό.
226: Καταρχάς, το ότι δε θα έχει επιβατική κίνηση δε μπορεί να το πει κανείς με σιγουριά. Κάποιος που μένει στην Αγ. Μαύρα ή ακόμη και κοντά στην κεντρική πλατεία της Ηλιούπολης ή επί της Σοφ. Βενιζέλου στο κομμάτι που εξυπηρετείται από το 201 ή το Α4 γιατί να μην προτιμήσει να πάρει το λεωφορείο που θα τον πάει ταχύτατα σε έναν κοντινό σταθμό και να κάνει την πολλαπλάσια ώρα για να φτάσει Δάφνη;
Μ' έναν πρόχειρο υπολογισμό από Αγ. Μαύρα (αφ. 206-216, τέρμα 212) μέχρι το στ. Ηλιούπολης απαιτούνται 15-20' και άλλα τόσα για την επιστροφή. Άρα με 2 λεωφορεία έχουμε συχνότητα γύρω στα 20'.
Βεβαίως το ερώτημα είναι που θα βρεθούν τα οχήματα; Αν δε μας περισσεύουν με τις περικοπές, τότε απλά αλλάζουμε τη διαδρομή του 216 σε κάτι πιο συμφέρον, ενσωματώνουμε σ' αυτό και το λεωφορείο του 201 κι έχουμε πλέον μια γραμμή που να συνδέει ταχύτατα το ένα άκρο της πόλης με το άλλο και βεβαίως με το νέο σταθμό του Μετρό και με καλές συχνότητες. Άρα γιατί να μην το προτιμά ο κόσμος;