07-02-2013, 01:24 AM
(06-02-2013, 07:51 PM)nikos1991 Έγραψε: Για να μην βγω off topic στο θέμα των νέων σταθμών, είπα να ανανεώσω τη λίστα που είχα κάνει πριν 1,5 χρόνο. Οι προτάσεις παραμένουν κατά βάση ίδιες με τις εξής αλλαγές:
201: http://goo.gl/maps/RqJkB
204: το ξαναλέω για τοπικό στο Παγκράτι.. Αναστροφή στην Υμηττού
212: την ονομάζω γραμμή ταξί:
Πού πάτε κύριε;
Ηλιούπολη.
Δεν σας πειράζει να πάρουμε αυτόν που πάει Υμηττό, Βύρωνα και Καρέα;
Λοιπόν τώρα που το ξαναβλέπω μπορεί να κοπεί στον Καρέα στο τέρμα του 203. Το υπόλοιπο τμήμα μπορεί να το πάρει η 226.
Οπότε 212: http://goo.gl/maps/zgG59
και η επιστροφή http://goo.gl/maps/HGxkP
Αντίστοιχα το νεό 226 θα γίνει: http://goo.gl/maps/aKNtt
237: όπως είναι σήμερα
732, 4: όπως είναι σήμερα
210: όπως είναι σήμερα
και πάμε τώρα στα 217,218,229,232
ένωση σε 2 γραμμές
217: Πειραιάς - Στ. Δάφνης (μέσω Αγ. Δημητρίου)
http://goo.gl/maps/8Kmdz
http://goo.gl/maps/Po6vl
218: Πειραιάς - Στ. Δάφνης (μέσω Καλλιθέας)
http://goo.gl/maps/nvtx9
http://goo.gl/maps/wn2gH
201: Πιστεύω ότι θα έχει την επιβατική κίνηση που είχε πριν πάει το 237 Δάφνη δηλαδή 2-3 άτομα.
204/212: Κόψιμο και τροποποιήση 212 ώστε να περνάει απ' το Νεκροταφείο Βύρωνα. Οπότε παίρνει ένα ο΄χημα παραπάνω το 212 και μπορεί να πυκνώσει στά 15'-20'. Επίσης, πρέπει να φτιαχτεί η διαδρομή προς Δάφνη για να μην κάνει οχτάρια και να πηγαίνει όπως το 232.
226: Δεν νομίζω να κάνει τίποτα από επιβατική κίνηση και δεν υπάρχουν και οχήματα.
218: Δάφνη δεν μπορεί να πάει γιατί δεν χωράει πουθενά όποτε ας μείνει στην Ηλιούπολη και Βύρωνα. Ούτως ή άλλως τα 218/232 είναι απ' τα καλά συγκροτήματα.