08-12-2012, 01:36 PM
(25-11-2012, 02:16 PM)ecoj Έγραψε: Καλήμερα είμαι νέο μέλος.
Μια ερώτηση. Γιατί δεν κόβεται το Χ63 που πηγαινόρχεται άδειο και να χρησιμοποιηθούν τα λεωφορεία σε γραμμές που έχουν πρόβλημα και γεμίζουν πολύ όπως το 845 που από τότε που κόπηκε το 802 είναι πάντα υπεργεμισμένο. Επίσης το 703 έχει συνέχεια πρόβλημα γιατί πίχτρα ότι και να γίνει. Επίσης το Β15 περνάει κολλητά με το Α15 σχεδόν πάντα με αποτέλεσμα να είναι άδειο μιας και τον κόσμο τον μαζεύει το Α15 το οποίο έχει συχνό δρομολόγιο και καινούρια λεωφορεία Citelis. Το Β15 έχει 2πορτα αεροδρομικά Ν2 και καμιά φορά Citelis. Να πειραχτούν λίγο τα δρομολόγιο του Β15 για να μην περνάει κολλητά με το Α15. Και κάτι ακόμα: Γιατί όλα τα Citelis είναι στα Λιόσια σε όλες τις γραμμές πλην του Β12 πού είναι η πιο χρήσιμη και έχει κάτι σαράβαλα αρθρωτά Volvo που τα λυπάσαι να τα βλέπεις σε τέτοιο χάλι και Ν2. Στα τοπικά το Λιοσίων δεν μπορούν να πάνε Midi που έχουν παραμαζευτεί στον Άγιο Αντώνιο σε γραμμές που χρειάζονται μεγαλύτερα όπως το 892 ή το 731;
Καλησπέρα! Πάμε μία μία τις ερωτήσεις σου.
Κατά τη γνώμη μου το Χ63 δεν πρέπει να κοπεί, απλά να πηγαίνει μέχρι Ελευσίνα και όχι πάνω στα βουνά. Με αυτόν τον τρόπο θα φτιαχτεί πολύ η συχνότητά του και θα ξαναγεμίσει. Στο 703 έχουν μειωθεί τα δρομολόγια από το 8-10' αιχμή στα 12' (15-15-10-15-10), άρα καταλαβαίεις πως γεμίζει. Οι γκαζιέρες είναι στα Λιόσια και την Ανθούσα, γιατί μόνο εκεί υπάρχουν υποδομές. Τα Λιόσια έχουν πάρει τις καινούριες (Citelis) ενώ η Ανθούσα κρατάει τις παλιές (Agora). Το Β12 έχει τα σαράβαλα όπως λες επειδή χωράνε 50 επιπλέον επιβάτες ανά όχημα (τα Ν2 είναι από σπόντα, επειδή τα Volvo είναι σαράβαλα). Στο 892 και το 731 θα μπορούσε να μπει citelis. Το δύσκολο είναι το αντίθετο. Τα midi δεν υπάρχουν σε αφθονία, ενώ εδρεύουν σε Βοτανικό, Πειραιά και Ελληνικό. Άρα μέχρι να ανέβουν Άνω Λιόσια για να πιάσουν δουλεία....
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608