25-11-2012, 02:16 PM
Καλήμερα είμαι νέο μέλος.
Μια ερώτηση. Γιατί δεν κόβεται το Χ63 που πηγαινόρχεται άδειο και να χρησιμοποιηθούν τα λεωφορεία σε γραμμές που έχουν πρόβλημα και γεμίζουν πολύ όπως το 845 που από τότε που κόπηκε το 802 είναι πάντα υπεργεμισμένο. Επίσης το 703 έχει συνέχεια πρόβλημα γιατί πίχτρα ότι και να γίνει. Επίσης το Β15 περνάει κολλητά με το Α15 σχεδόν πάντα με αποτέλεσμα να είναι άδειο μιας και τον κόσμο τον μαζεύει το Α15 το οποίο έχει συχνό δρομολόγιο και καινούρια λεωφορεία Citelis. Το Β15 έχει 2πορτα αεροδρομικά Ν2 και καμιά φορά Citelis. Να πειραχτούν λίγο τα δρομολόγιο του Β15 για να μην περνάει κολλητά με το Α15. Και κάτι ακόμα: Γιατί όλα τα Citelis είναι στα Λιόσια σε όλες τις γραμμές πλην του Β12 πού είναι η πιο χρήσιμη και έχει κάτι σαράβαλα αρθρωτά Volvo που τα λυπάσαι να τα βλέπεις σε τέτοιο χάλι και Ν2. Στα τοπικά το Λιοσίων δεν μπορούν να πάνε Midi που έχουν παραμαζευτεί στον Άγιο Αντώνιο σε γραμμές που χρειάζονται μεγαλύτερα όπως το 892 ή το 731;
Μια ερώτηση. Γιατί δεν κόβεται το Χ63 που πηγαινόρχεται άδειο και να χρησιμοποιηθούν τα λεωφορεία σε γραμμές που έχουν πρόβλημα και γεμίζουν πολύ όπως το 845 που από τότε που κόπηκε το 802 είναι πάντα υπεργεμισμένο. Επίσης το 703 έχει συνέχεια πρόβλημα γιατί πίχτρα ότι και να γίνει. Επίσης το Β15 περνάει κολλητά με το Α15 σχεδόν πάντα με αποτέλεσμα να είναι άδειο μιας και τον κόσμο τον μαζεύει το Α15 το οποίο έχει συχνό δρομολόγιο και καινούρια λεωφορεία Citelis. Το Β15 έχει 2πορτα αεροδρομικά Ν2 και καμιά φορά Citelis. Να πειραχτούν λίγο τα δρομολόγιο του Β15 για να μην περνάει κολλητά με το Α15. Και κάτι ακόμα: Γιατί όλα τα Citelis είναι στα Λιόσια σε όλες τις γραμμές πλην του Β12 πού είναι η πιο χρήσιμη και έχει κάτι σαράβαλα αρθρωτά Volvo που τα λυπάσαι να τα βλέπεις σε τέτοιο χάλι και Ν2. Στα τοπικά το Λιοσίων δεν μπορούν να πάνε Midi που έχουν παραμαζευτεί στον Άγιο Αντώνιο σε γραμμές που χρειάζονται μεγαλύτερα όπως το 892 ή το 731;