10-03-2012, 12:49 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 10-03-2012, 12:49 AM από mercedes elbo.)
(08-03-2012, 11:57 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Για να φτάσεις όμως από την περιοχή γύρω απ' το σταθμό Ηλιούπολης, για παράδειγμα, στο Δημαρχείο της πόλης (Σοφ. Βενιζέλου & Π. Πρωτόπαππα) θα πρέπει να αλλάξεις 2-3 λεωφορεία (201 και μετά 237 ή Α4, 201 και μετά 237), ενώ με βάση αυτή την πρόταση θα υπήρχε 1.
Όντως, στο κομμάτι μέχρι το σταθμό της Ηλιούπολης μπορεί να ήταν άδεια (αν και τα Α3/Β3/Α4 δε φτάνουν και άδεια στον Άγιο Δημήτριο, κάτι που σημαίνει ότι υπάρχουν και πολλοί που χρησιμοποιούν λεωφορείο αντί για μετρό).
Για το Α4, εάν φύγει και αυτό από το κέντρο μάλλον θα υπάρξει πρόβλημα γιατί θα μείνουν μόνο Α3/Β3 που θα συνδέουν τα νότια προάστια με το κέντρο και φανταστείτε τι θα γίνετε, ειδικά σε μέρες που δε θα λειτουργεί το Μετρό.
Όντως η σύνδεση αυτή είναι προβληματική. Αλλά δεν ξέρω καταπόσο θα 'ταν παραγωγική άμα υλοποιούταν γιατί πλέον οι βάρδιες είναι μετρημένες και όσο πάει μειώνονται. Συνεπώς για να υλοποιηθούν οι 208/211 πρέπει να κοπούν από άλλες γραμμές λεωφορεία που οι περισότερες έχουν άθλιες συχνότητες.
Επίσης, για το Α4 δεν νομίζω να υπάρξει πρόβλημα αν φύγει απ'το κέντρο και ότι τα βλέπουμε γεμάτα πολλές φορές τα Α3/Β3/Α4 είναι γιατί έχουν ακανόνιστες διελεύσεις και συνήθως πάνε καρότσα. (π.χ. μου 'χει τύχει να δω το Α4 με Ν1 να είναι τίγκα και να 'ρθει με διαφορά ενός λεπτού Β3 με GN και να 'χει 3 επιβάτες.) Τέλος, μην ξεχνάμε ότι όταν έρθει το μετρό Ελληνικό πρεπει να γίνει μια γενικότερη ανδιάρθρωση σε όλα τα τοπικά Γλυφάδας και στα Α3/Β3 που πρέπει να ενοποιηθούν σε μια γραμμή χωρίς διέλευση από Ευριάλη και Καραχάλιου.