08-03-2012, 11:57 PM
(07-03-2012, 01:54 AM)mercedes elbo Έγραψε: Για τα προτεινόμενα απ' τον ΟΑΣΑ 208/211 τα θεωρώ λίγο βλακείες γιατί η Κάτω Ηλιούπολη εξηπηρετείται πολύ καλά απ' το Α4 και επίσης άμα γινόταν αυτό θα πήγαιναν από Στ. Δάφνης μέχρι Στ. Ηλιούπολης άδεια γιατί όλοι προτιμούν το μετρό. Μια τροποποιήση που θα μπορούσε να γίνει θα 'ταν να πηγαίνει το Α4 μέχρι Στ. Ηλιούπολης για να πυκνώσει. Τέλος, σήμερα από Κάτω Ηλιούπολη για να πας Αγία Μαυρα παίρνεις το Α4 και αλλάζεις με 206 στη Δάφνη.
Για να φτάσεις όμως από την περιοχή γύρω απ' το σταθμό Ηλιούπολης, για παράδειγμα, στο Δημαρχείο της πόλης (Σοφ. Βενιζέλου & Π. Πρωτόπαππα) θα πρέπει να αλλάξεις 2-3 λεωφορεία (201 και μετά 237 ή Α4, 201 και μετά 237), ενώ με βάση αυτή την πρόταση θα υπήρχε 1.
Όντως, στο κομμάτι μέχρι το σταθμό της Ηλιούπολης μπορεί να ήταν άδεια (αν και τα Α3/Β3/Α4 δε φτάνουν και άδεια στον Άγιο Δημήτριο, κάτι που σημαίνει ότι υπάρχουν και πολλοί που χρησιμοποιούν λεωφορείο αντί για μετρό).
Για το Α4, εάν φύγει και αυτό από το κέντρο μάλλον θα υπάρξει πρόβλημα γιατί θα μείνουν μόνο Α3/Β3 που θα συνδέουν τα νότια προάστια με το κέντρο και φανταστείτε τι θα γίνετε, ειδικά σε μέρες που δε θα λειτουργεί το Μετρό.