04-03-2012, 07:46 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 04-03-2012, 08:14 PM από marios.ilioupoli.)
Για το 247 τι προτείνετε;
Εγώ πιστεύω ότι στην παρούσα φάση δεν ξέρω κατά πόσο και ποιον εξυπηρετεί, από τη στιγμή που το κομμάτι της Αλίμου καλύπτεται και από τα 141/Β1 και λίγο το 140, ενώ το κομμάτι της Βουλιαγμένης καλύπτεται και από το 155.
Τις περισσότερες φορές τα οχήματα δεν έχουν παραπάνω από 2-3 επιβάτες πριν βγουν στη Βουλιαγμένης προς το Μετρό του Αγ. Δημητρίου, ενώ αν έχουν περάσει άλλα λεωφορεία πιο πριν (154/155/171/210/Α3/Β3) δεν καταλήγει στο Μετρό με παραπάνω από 5 επιβάτες!
ΣΧΕΔΙΟ ΟΑΣΑ ΤΟ 2009 ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ
208 - Μετατροπή σε κυκλική / Τροποποίηση της διαδρομής ως εξής: από αφετηρία κανονικά η διαδρομή μέχρι τη Δάφνη και στη συνέχεια στρίβει και μπαίνει στο σταθμό και από εκεί ακολουθεί τη σημερινή διαδρομή του 206 μέχρι την Αγ. Μαύρα, στη συνέχεια κατεβαίνει τη Σοφ. Βενιζέλου μέχρι την πλ. 25ης Μαρτίου και από εκεί ακολουθεί τη διαδρομή μέχρι το τέρμα. (Πιθανή ονομασία: ΚΑΤΩ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ - ΣΤ. ΔΑΦΝΗΣ - ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ)
211 - Νέα γραμμή με ονομασία ΚΑΤΩ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ - ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ - ΣΤ. ΔΑΦΝΗΣ και πορεία αντίστροφη της τροποποιηθείσας 208 (Από Κάτω Ηλιούπολη ανεβαίνει Αγ. Μαύρα, στη συνέχεια ακολουθεί τη διαδρομή της 206 μέχρι τη Δάφνη και από εκεί μέσω Βουλιαγμένης επιστρέφει Κάτω Ηλιούπολη.
Κατά τη γνώμη μου θα εξυπηρετούνταν καλύτερα η Ηλιούπολη, αφού μέχρι και σήμερα δεν μπορεί κάποιος από την Κάτω Ηλιούπολη (στην αρχή της Σοφ. Βενιζέλου) να φτάσει στην Αγ. Μαύρα (τέρμα Σοφ. Βενιζέλου) χρησιμοποιώντας 1 λεωφορείο. Θα πρέπει να πάρει το Α4 μέχρι την πλ. 25ης Μαρτίου και από εκεί το 201 μέχρι την κεντρική (πλ. Εθν. Αντίστασης), μετά το 237 για να ανέβει μέχρι το δημαρχείο και από εκεί με τα πόδια μέχρι την Αγ. Μαύρα.
Εγώ πιστεύω ότι στην παρούσα φάση δεν ξέρω κατά πόσο και ποιον εξυπηρετεί, από τη στιγμή που το κομμάτι της Αλίμου καλύπτεται και από τα 141/Β1 και λίγο το 140, ενώ το κομμάτι της Βουλιαγμένης καλύπτεται και από το 155.
Τις περισσότερες φορές τα οχήματα δεν έχουν παραπάνω από 2-3 επιβάτες πριν βγουν στη Βουλιαγμένης προς το Μετρό του Αγ. Δημητρίου, ενώ αν έχουν περάσει άλλα λεωφορεία πιο πριν (154/155/171/210/Α3/Β3) δεν καταλήγει στο Μετρό με παραπάνω από 5 επιβάτες!
ΣΧΕΔΙΟ ΟΑΣΑ ΤΟ 2009 ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ
208 - Μετατροπή σε κυκλική / Τροποποίηση της διαδρομής ως εξής: από αφετηρία κανονικά η διαδρομή μέχρι τη Δάφνη και στη συνέχεια στρίβει και μπαίνει στο σταθμό και από εκεί ακολουθεί τη σημερινή διαδρομή του 206 μέχρι την Αγ. Μαύρα, στη συνέχεια κατεβαίνει τη Σοφ. Βενιζέλου μέχρι την πλ. 25ης Μαρτίου και από εκεί ακολουθεί τη διαδρομή μέχρι το τέρμα. (Πιθανή ονομασία: ΚΑΤΩ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ - ΣΤ. ΔΑΦΝΗΣ - ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ)
211 - Νέα γραμμή με ονομασία ΚΑΤΩ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ - ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ - ΣΤ. ΔΑΦΝΗΣ και πορεία αντίστροφη της τροποποιηθείσας 208 (Από Κάτω Ηλιούπολη ανεβαίνει Αγ. Μαύρα, στη συνέχεια ακολουθεί τη διαδρομή της 206 μέχρι τη Δάφνη και από εκεί μέσω Βουλιαγμένης επιστρέφει Κάτω Ηλιούπολη.
Κατά τη γνώμη μου θα εξυπηρετούνταν καλύτερα η Ηλιούπολη, αφού μέχρι και σήμερα δεν μπορεί κάποιος από την Κάτω Ηλιούπολη (στην αρχή της Σοφ. Βενιζέλου) να φτάσει στην Αγ. Μαύρα (τέρμα Σοφ. Βενιζέλου) χρησιμοποιώντας 1 λεωφορείο. Θα πρέπει να πάρει το Α4 μέχρι την πλ. 25ης Μαρτίου και από εκεί το 201 μέχρι την κεντρική (πλ. Εθν. Αντίστασης), μετά το 237 για να ανέβει μέχρι το δημαρχείο και από εκεί με τα πόδια μέχρι την Αγ. Μαύρα.