27-02-2012, 05:29 PM
Ευχαριστώ για την πληροφόρηση!
Πάντως, για το ενδεχόμενο τα 206 και 237 να πηγαίνουν στο σταθμό της Ηλιούπολης έχω προσωπικά να πω τα εξής:
Αφενός το 206 με τη διαδρομή που ακολουθεί ο σταθμός της Δάφνης είναι ο πιο κοντινός, καθώς σε διαφορετική περίπτωση θα έπρεπε από Κερασούντος να στρίβει Ηλιουπόλεως με κατεύθυνση προς Ηλιούπολη και στη συνέχεια να ακολουθεί τη διαδρομή του 201 μέχρι τη Σοφ. Βενιζέλου και από εκεί να στρίβει προς το σταθμό της Ηλιούπολης.
Αφετέρου το 237 θα έπρεπε στα Κανάρια αντί να ακολουθεί τη Μαρ. Αντύπα προς Δάφνη, να έστριβε προς το ΙΚΑ και στη συνέχεια να ακολουθούσε την Ηρώς Κωνσταντοπούλου και μετά τη Σοφ. Βενιζέλου για να φτάσει στο Μετρό της Ηλιούπολης.
Έτσι, η Ηρώς Κωνσταντοπούλου θα γέμιζε από λεωφορεία (201-206-216-237). Όμως, από την άλλη πλευρά, τα 206 και 237 θα κέρδιζαν χρόνο, που τον χάνουν στην -υπερκορεσμένη κυκλοφοριακά- Δάφνη
Πάντως, για το ενδεχόμενο τα 206 και 237 να πηγαίνουν στο σταθμό της Ηλιούπολης έχω προσωπικά να πω τα εξής:
Αφενός το 206 με τη διαδρομή που ακολουθεί ο σταθμός της Δάφνης είναι ο πιο κοντινός, καθώς σε διαφορετική περίπτωση θα έπρεπε από Κερασούντος να στρίβει Ηλιουπόλεως με κατεύθυνση προς Ηλιούπολη και στη συνέχεια να ακολουθεί τη διαδρομή του 201 μέχρι τη Σοφ. Βενιζέλου και από εκεί να στρίβει προς το σταθμό της Ηλιούπολης.
Αφετέρου το 237 θα έπρεπε στα Κανάρια αντί να ακολουθεί τη Μαρ. Αντύπα προς Δάφνη, να έστριβε προς το ΙΚΑ και στη συνέχεια να ακολουθούσε την Ηρώς Κωνσταντοπούλου και μετά τη Σοφ. Βενιζέλου για να φτάσει στο Μετρό της Ηλιούπολης.
Έτσι, η Ηρώς Κωνσταντοπούλου θα γέμιζε από λεωφορεία (201-206-216-237). Όμως, από την άλλη πλευρά, τα 206 και 237 θα κέρδιζαν χρόνο, που τον χάνουν στην -υπερκορεσμένη κυκλοφοριακά- Δάφνη