19-01-2012, 02:02 AM
(18-01-2012, 03:06 PM)Citaro Έγραψε: Ωραίο το θέμα που άνοιξες . Πρέπει όμως να επικαιροποιηθεί η κατάσταση με τα οχήματα που διαθέτει το κάθε Α/Σ (κάπου μέσα στο forum την έχουμε, θα ψάξω να τη βρώ αργότερα) και να δούμε για κάθε γραμμή που προτείνεις, αν βγαίνουν τα οχήματα.
Ειδικά με τις νταλίκες το θέμα είναι περίπλοκο, καθώς εδρεύουν μόνο σε δύο αμαξοστάσια. Και όσο λάθος είναι να βγαίνει το 550 μόνο από Ελληνικό και να κάνει ταξίδι ολόκληρο για να πάρει/σχολάσει από Κηφισία, άλλο τόσο λάθος είναι και το 608 (και το Γαλάτσι δεν είναι πολύ πιό κοντά).
Οι περισσότερες γραμμές με νταλίκες (πλήν Α2/3/4, Ε22, 237/154/171/Χ97) είναι μακριά από το Α/Σ Ελληνικού. Έλα όμως που η Ράλλη δεν έχει τέτοια δυναμικότητα να τις τροφοδοτήσει όλες...
Επίσης, το Ελληνικό έχει τεράστιο πρόβλημα με τα 12μετρα. Γι' αυτό και δόθηκαν τα Ιλίσια στην Ανθούσα, το 250 στο Βοτανικό, το 206 στο Μπραχάμι κλπ.
Γι' αυτό, για να δώσουμε πχ το 109 στο Ελληνικό, πρέπει να βρούμε μια γραμμή του Ελληνικού με 6 οχήματα 12μετρα να τη δώσουμε στο Μπραχάμι.
Κάτσε πως έχει τεράστιο πρόβλημα με 12μετρα. Απ'όσο θυμάμαι το Ελληνικό έχει 113 Ν1 και 5 Ν2 δηλ. σύνολο 118 12μετρα. Αυτή τη στιγμή δρομολογεί: 141~9, 237~3, 235~5, Τοπικά Γλυφάδας~10, 210~4, 155~3, 216~3 (2 το απόγευμα), 201~3 (2 το απόγευμα), 203/204~8, 140~15.
Επίσης μπαίνουν αρκετά συχνά Ν1 στα Β2, Α3/Β3, Α4 και καποιες φορές το 237 παίρνει ακόμα και όλα τα οχήματά του με Ν1οπότε αντε ας πούμε ότι μπαίνουν περίπου άλλα 15. Σύνολο 78 δηλαδή κάθε μέρα κάθονται στο Α/Σ τουλάχιστον 40 οχήματα οπότε δεν βλέπω κανένα λόγο να βγαίνει το 109 από Μπραχάμι.
(19-01-2012, 12:49 AM)nikos1991 Έγραψε: Θα ήταν δύσκολο να εξυπηρετηθούν και οι GN από την Ανθούσα; Όπως γινόταν στην προ φυσικού αερίου εποχή με τις νταλίκες #700-#719.
Επίσης δεν μπορώ να καταλάβω, γιατί το 1ο 608 από Γαλάτσι είναι με GN κι όχι με σόμπα, αφού το Α/Σ της Ράλλη είναι πιο κοντά στο Γαλάτσι...
Νομίζω ότι η Ανθούσα έχει πάρα πολλές γκαζιέρες 1ης παραλαβής και δεν έχει χώρο. Γενικά πάντως άμα είχε η Ανθούσα GN θα μπορούσε να 'χει τις βάρδιες της Ανθούσας του Α5, της Αγίας Παρασκευής των Β5 και 421 και της Κηφησιάς των Α7 και 550. Συνεπώς πρέπει να γίνει μια αναδιάταξη οχημάτων στα Α/Σ.