18-01-2012, 03:06 PM
Ωραίο το θέμα που άνοιξες . Πρέπει όμως να επικαιροποιηθεί η κατάσταση με τα οχήματα που διαθέτει το κάθε Α/Σ (κάπου μέσα στο forum την έχουμε, θα ψάξω να τη βρώ αργότερα) και να δούμε για κάθε γραμμή που προτείνεις, αν βγαίνουν τα οχήματα.
Ειδικά με τις νταλίκες το θέμα είναι περίπλοκο, καθώς εδρεύουν μόνο σε δύο αμαξοστάσια. Και όσο λάθος είναι να βγαίνει το 550 μόνο από Ελληνικό και να κάνει ταξίδι ολόκληρο για να πάρει/σχολάσει από Κηφισία, άλλο τόσο λάθος είναι και το 608 (και το Γαλάτσι δεν είναι πολύ πιό κοντά).
Οι περισσότερες γραμμές με νταλίκες (πλήν Α2/3/4, Ε22, 237/154/171/Χ97) είναι μακριά από το Α/Σ Ελληνικού. Έλα όμως που η Ράλλη δεν έχει τέτοια δυναμικότητα να τις τροφοδοτήσει όλες...
Επίσης, το Ελληνικό έχει τεράστιο πρόβλημα με τα 12μετρα. Γι' αυτό και δόθηκαν τα Ιλίσια στην Ανθούσα, το 250 στο Βοτανικό, το 206 στο Μπραχάμι κλπ.
Γι' αυτό, για να δώσουμε πχ το 109 στο Ελληνικό, πρέπει να βρούμε μια γραμμή του Ελληνικού με 6 οχήματα 12μετρα να τη δώσουμε στο Μπραχάμι.
Ειδικά με τις νταλίκες το θέμα είναι περίπλοκο, καθώς εδρεύουν μόνο σε δύο αμαξοστάσια. Και όσο λάθος είναι να βγαίνει το 550 μόνο από Ελληνικό και να κάνει ταξίδι ολόκληρο για να πάρει/σχολάσει από Κηφισία, άλλο τόσο λάθος είναι και το 608 (και το Γαλάτσι δεν είναι πολύ πιό κοντά).
Οι περισσότερες γραμμές με νταλίκες (πλήν Α2/3/4, Ε22, 237/154/171/Χ97) είναι μακριά από το Α/Σ Ελληνικού. Έλα όμως που η Ράλλη δεν έχει τέτοια δυναμικότητα να τις τροφοδοτήσει όλες...
Επίσης, το Ελληνικό έχει τεράστιο πρόβλημα με τα 12μετρα. Γι' αυτό και δόθηκαν τα Ιλίσια στην Ανθούσα, το 250 στο Βοτανικό, το 206 στο Μπραχάμι κλπ.
Γι' αυτό, για να δώσουμε πχ το 109 στο Ελληνικό, πρέπει να βρούμε μια γραμμή του Ελληνικού με 6 οχήματα 12μετρα να τη δώσουμε στο Μπραχάμι.