05-01-2012, 08:19 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 12-01-2012, 02:03 AM από mercedes elbo.)
Παλιότερα είχα κάνει κάποιες προτάσεις για τον τομέα 1 αλλά χωρις τα τοπικά Γλυφάδας. Όμως, επειδή πολλές γραμμές που εξυπηρετούν την Γλυφάδα εξηπυρετουν και γειτονικές περιοχές (Αργυρούπολη, Άλιμος, Ελληνικό) διεύρυνα τις προτάσεις μου.
Σήμερα έχουμε αν δεν κάνω λάθος (οπιαδήποτε διόρθωση δεκτή):
Α3/Β3: 10 οχηματα
Α4: 11 >>
Β1: 6 >>
101: 3 >>
114 1 >>
115/116: 3 >>
120: 2 >>
124: 3 >>
128: 2 >>
149/170: 3 >>
154: 5 >>
162: 1 >>
163: 1 >>
205/207: 3 >>
210: 4 >>
247: 1 >>
Σύνολο: 60 οχήματα
Α3/Β3: Ενοποιήση σε μια ενιαιά γραμμή χωρις την Ευρυάλη και Καραχάλιου.
Α4: Διατήρηση στη σημερινή κατάσταση. Συντονισμός δρομολογίων με Α3 ώστε να 'χει η Βουλιαγμένης συνδυασμένη συχνότητα ανά 5'-6'.
101/B1: Έτσι όπως έχουν καταντήσει με συχνότητες για τα πανηγύρια το καλύτερο είναι η κατάργηση του 101 και η προσθήκη των οχημάτων του στο Β1 ώστε να έχει συχνότητες της προκοπής. Επίσης, πρέπει το Β1 να τροφοδοτεί τον Στ. Αλίμου και να πηγαίνει μόνο από Γερουλάνου. Έτσι, μπορούν με μεγάλη ευκολία να κοπούν τα 247 (1 όχημα) και το 210 (4 οχήματα). Τέλος, για την κάλυψη του κατργημένου τμήματος του 101 προτείνω το 109 να επεκταθεί μέχρι τον Δυτικό Αερολιμένα ώστε να τροφοδοτεί το τραμ και τις γραμμές τις παραλιακής.
124: Διατηρηση στη σημερινή του κατάσταση με μικρή επέκταση στο Σταθμό Ελληνικού.
128: Οπως είναι με επέκταση στο Στ. Ελληνικού.
205: Αλλαγή της διαδρομής στην άνοδο αντί για Ζέρβα και Ζέππου να πηγαίνει από Γρηγορίου Λαμπράκη δηλ. ταύτιση ανόδου καθόδου.
207: Όπως είναι με επέκταση στο Στ. Ελληνικού. Επίσης συντονισμός με 128 ώστε να 'χει η Τερψιθέα ανά 30' συνδυασμένα προς Στ. Ελληνικού.
154: Διατήρηση ως έχει με περικοπή στο Στ. Αλίμου.
114/115/116/120: Επέκταση από την Πλ. Γλυφάδας στο Στ. Ελληνικού. Ο κλάδος του γκόλφ κόβεται. Τέλος, ανάληψη του κομματιού της Ευρυάλης.
149/170: Επέκταση στο Στ. Ελληνικού και παύουν να διέρχονται απ' το γκόλφ.
162: Αναμορφωσή του ώστε να συνδέει τη Βούλα με το μετρό. Η διαδρομή κανονικά μέχρι τη στάση 2ο Γυμνάσιο από 'κει δεξιά Βουλιαγμένης-Στ. Ελληνικού-Βουλιαγμένης-αριστερά Προόδου-συνέχεια Υμμητού-δεξιά Ζακύνθου-δεξιά Καστελλόριζου-αριστερά Δερβενακίων-ευθεία Πρίγκιπος Πέτρου και συνέχεια η κανονική διαδρομή.
163: Κόψιμο οπως έχουμε επανειλημμένα πει και ενσωμάτωση του οχηματός του στο 162.
Kαι οι συχνότητες των γραμμών θα είναι:
Α3/Α4: 10'- 12' (συνδυασμένα 5'-6') -> 9/11 οχήματα
Β1: 20' -> 9 οχήματα
114 90΄-> 1 όχημα
115/116: 35'(116) -> 3 οχήματα(116)
120: 60' -> 2 οχήματα
124: 27,5' -> 4 οχήματα
128: 18' -> 6 οχήματα
149/170: 50' (συνδυασμένα 25') -> 3 οχήματα
154: 15' -> 5 οχήματα
162: 50' -> 2 οχήματα
205: 30' -> 2 οχήματα
207: 40' -> 2 οχήματα
Σύνολο: 60 οχήματα
Σήμερα έχουμε αν δεν κάνω λάθος (οπιαδήποτε διόρθωση δεκτή):
Α3/Β3: 10 οχηματα
Α4: 11 >>
Β1: 6 >>
101: 3 >>
114 1 >>
115/116: 3 >>
120: 2 >>
124: 3 >>
128: 2 >>
149/170: 3 >>
154: 5 >>
162: 1 >>
163: 1 >>
205/207: 3 >>
210: 4 >>
247: 1 >>
Σύνολο: 60 οχήματα
Α3/Β3: Ενοποιήση σε μια ενιαιά γραμμή χωρις την Ευρυάλη και Καραχάλιου.
Α4: Διατήρηση στη σημερινή κατάσταση. Συντονισμός δρομολογίων με Α3 ώστε να 'χει η Βουλιαγμένης συνδυασμένη συχνότητα ανά 5'-6'.
101/B1: Έτσι όπως έχουν καταντήσει με συχνότητες για τα πανηγύρια το καλύτερο είναι η κατάργηση του 101 και η προσθήκη των οχημάτων του στο Β1 ώστε να έχει συχνότητες της προκοπής. Επίσης, πρέπει το Β1 να τροφοδοτεί τον Στ. Αλίμου και να πηγαίνει μόνο από Γερουλάνου. Έτσι, μπορούν με μεγάλη ευκολία να κοπούν τα 247 (1 όχημα) και το 210 (4 οχήματα). Τέλος, για την κάλυψη του κατργημένου τμήματος του 101 προτείνω το 109 να επεκταθεί μέχρι τον Δυτικό Αερολιμένα ώστε να τροφοδοτεί το τραμ και τις γραμμές τις παραλιακής.
124: Διατηρηση στη σημερινή του κατάσταση με μικρή επέκταση στο Σταθμό Ελληνικού.
128: Οπως είναι με επέκταση στο Στ. Ελληνικού.
205: Αλλαγή της διαδρομής στην άνοδο αντί για Ζέρβα και Ζέππου να πηγαίνει από Γρηγορίου Λαμπράκη δηλ. ταύτιση ανόδου καθόδου.
207: Όπως είναι με επέκταση στο Στ. Ελληνικού. Επίσης συντονισμός με 128 ώστε να 'χει η Τερψιθέα ανά 30' συνδυασμένα προς Στ. Ελληνικού.
154: Διατήρηση ως έχει με περικοπή στο Στ. Αλίμου.
114/115/116/120: Επέκταση από την Πλ. Γλυφάδας στο Στ. Ελληνικού. Ο κλάδος του γκόλφ κόβεται. Τέλος, ανάληψη του κομματιού της Ευρυάλης.
149/170: Επέκταση στο Στ. Ελληνικού και παύουν να διέρχονται απ' το γκόλφ.
162: Αναμορφωσή του ώστε να συνδέει τη Βούλα με το μετρό. Η διαδρομή κανονικά μέχρι τη στάση 2ο Γυμνάσιο από 'κει δεξιά Βουλιαγμένης-Στ. Ελληνικού-Βουλιαγμένης-αριστερά Προόδου-συνέχεια Υμμητού-δεξιά Ζακύνθου-δεξιά Καστελλόριζου-αριστερά Δερβενακίων-ευθεία Πρίγκιπος Πέτρου και συνέχεια η κανονική διαδρομή.
163: Κόψιμο οπως έχουμε επανειλημμένα πει και ενσωμάτωση του οχηματός του στο 162.
Kαι οι συχνότητες των γραμμών θα είναι:
Α3/Α4: 10'- 12' (συνδυασμένα 5'-6') -> 9/11 οχήματα
Β1: 20' -> 9 οχήματα
114 90΄-> 1 όχημα
115/116: 35'(116) -> 3 οχήματα(116)
120: 60' -> 2 οχήματα
124: 27,5' -> 4 οχήματα
128: 18' -> 6 οχήματα
149/170: 50' (συνδυασμένα 25') -> 3 οχήματα
154: 15' -> 5 οχήματα
162: 50' -> 2 οχήματα
205: 30' -> 2 οχήματα
207: 40' -> 2 οχήματα
Σύνολο: 60 οχήματα