19-11-2011, 05:38 PM
Δύο εως τρία χρόνια πρίν, το Β5 το στέλνανε από Γαλατσίου-Βεϊκου-Καποδιστρίου κλπ, ώστε να μην κόβονται τα δρομολόγια. Το έχω δει με τα μάτια μου γεμάτο με κόσμο. Πλέον, ο ΟΑΣΑ δεν ξέρουμε κατά πόσον ενδιαφέρεται για την εξυπηρέτηση του κοινού.
Η Αθήνα, είναι γεμάτη δρόμους. Σχέδιο χρειάζεται και τα δρομολόγια θα γίνονται ως εκεί που είναι δυνατόν ή και στο σύνολο της διαδρομής τους, έστω και τροποποιημένα. Δε θα μπορούσαν π.χ. να στέλνουν το Β5 μέχρι Άνω Πατήσια τουλάχιστον να παίρνει ο κόσμος τον ΗΣΑΠ και το Α7 να διέρχεται κυκλικό από το σταθμό ΕΙΡΗΝΗ με επιβίβαση/αποβίβαση στο σταθμό;
Η Αθήνα, είναι γεμάτη δρόμους. Σχέδιο χρειάζεται και τα δρομολόγια θα γίνονται ως εκεί που είναι δυνατόν ή και στο σύνολο της διαδρομής τους, έστω και τροποποιημένα. Δε θα μπορούσαν π.χ. να στέλνουν το Β5 μέχρι Άνω Πατήσια τουλάχιστον να παίρνει ο κόσμος τον ΗΣΑΠ και το Α7 να διέρχεται κυκλικό από το σταθμό ΕΙΡΗΝΗ με επιβίβαση/αποβίβαση στο σταθμό;
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.