15-11-2011, 05:48 PM
Του Αποστόλη Ζώη
Για μελέτη την οποία θα χρηματοδοτήσει το Αστικό ΚΤΕΛ για την εύρυθμη λειτουργία της πόλης των Τρικάλων ενώ ο Δήμος θα είναι αρωγός ώστε να παράσχει τα απαραίτητα στοιχεία στους μελετητές, έκανε λόγο χθες ο αντιδήμαρχος κ. Κολότσιος.
Ο ίδιος σημείωσε πως ενημερώθηκε από το Αστικό ΚΤΕΛ για αυτή την πρωτοβουλία, προσθέτοντας πως ο Δήμος Τρικκαίων στοχεύει σε ολοκληρωμένες κυκλοφοριακές παρεμβάσεις πάντα σε συνεργασία με το Αστικό ΚΤΕΛ. Με αυτόν τον τρόπο, εξήγησε ο κ. Κολότσιος, θέλουμε να ενδυναμώσουμε την κυκλοφορία των μέσων μαζικής μεταφοράς και την όσο λιγότερη κυκλοφορία των ΙΧ αυτοκινήτων στην πόλη μας.
Η κατάσταση
Στην Ελλάδα σήμερα το 72% όλων των διαδρομών με αυτοκίνητο αντιστοιχεί σε μετακινήσεις μέσα στην πόλη ενώ τα νοικοκυριά δαπανούν πάνω από το 10% του ετήσιου εισοδήματός τους για μετακινήσεις.
Σε παγκόσμιο επίπεδο, πόλεις , μικρές και μεγάλες , βρίσκονται αντιμέτωπες με τα προβλήματα που επισσώρευσε η αλματώδης αύξηση της κυκλοφορίας αλλά και της παρουσίας του αυτοκινήτου στον πολεοδομικό τους ιστό : κυκλοφοριακή συμφόρηση, μόλυση της ατμόσφαιρας, κατάχρηση του δημόσιου χώρου, απαξίωση των δημόσιων συγκοινωνιών, φαινόμενα αποκλεισμού ευπαθών κοινωνικών ομάδων (ΑμεΑ, τρίτη ηλικία , παιδιά, μητέρες με μικρά παιδιά κ.λ.π), αισθητική υποβάθμιση, αύξηση των ατυχημάτων με θύματα κυρίως πεζούς , ποδηλάτες και οδηγούς δικύκλων.
Για μελέτη την οποία θα χρηματοδοτήσει το Αστικό ΚΤΕΛ για την εύρυθμη λειτουργία της πόλης των Τρικάλων ενώ ο Δήμος θα είναι αρωγός ώστε να παράσχει τα απαραίτητα στοιχεία στους μελετητές, έκανε λόγο χθες ο αντιδήμαρχος κ. Κολότσιος.
Ο ίδιος σημείωσε πως ενημερώθηκε από το Αστικό ΚΤΕΛ για αυτή την πρωτοβουλία, προσθέτοντας πως ο Δήμος Τρικκαίων στοχεύει σε ολοκληρωμένες κυκλοφοριακές παρεμβάσεις πάντα σε συνεργασία με το Αστικό ΚΤΕΛ. Με αυτόν τον τρόπο, εξήγησε ο κ. Κολότσιος, θέλουμε να ενδυναμώσουμε την κυκλοφορία των μέσων μαζικής μεταφοράς και την όσο λιγότερη κυκλοφορία των ΙΧ αυτοκινήτων στην πόλη μας.
Η κατάσταση
Στην Ελλάδα σήμερα το 72% όλων των διαδρομών με αυτοκίνητο αντιστοιχεί σε μετακινήσεις μέσα στην πόλη ενώ τα νοικοκυριά δαπανούν πάνω από το 10% του ετήσιου εισοδήματός τους για μετακινήσεις.
Σε παγκόσμιο επίπεδο, πόλεις , μικρές και μεγάλες , βρίσκονται αντιμέτωπες με τα προβλήματα που επισσώρευσε η αλματώδης αύξηση της κυκλοφορίας αλλά και της παρουσίας του αυτοκινήτου στον πολεοδομικό τους ιστό : κυκλοφοριακή συμφόρηση, μόλυση της ατμόσφαιρας, κατάχρηση του δημόσιου χώρου, απαξίωση των δημόσιων συγκοινωνιών, φαινόμενα αποκλεισμού ευπαθών κοινωνικών ομάδων (ΑμεΑ, τρίτη ηλικία , παιδιά, μητέρες με μικρά παιδιά κ.λ.π), αισθητική υποβάθμιση, αύξηση των ατυχημάτων με θύματα κυρίως πεζούς , ποδηλάτες και οδηγούς δικύκλων.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''
Stephen Hawking.
Stephen Hawking.