Leoforeia.gr | Forum
[Η Έρευνα] Τρίκαλα: μελέτη από το Αστικό ΚΤΕΛ για εύρυθμη λειτουργία της πόλης - Εκτυπώσιμη Έκδοση

+- Leoforeia.gr | Forum (https://leoforeia.gr/forum)
+-- Συζήτηση: Ειδησεις (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=90)
+--- Συζήτηση: Συγκοινωνιακές Ειδήσεις (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=65)
+---- Συζήτηση: Αρχείο Ειδήσεων (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=57)
+----- Συζήτηση: Λοιπή Ελλάδα (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=89)
+------ Συζήτηση: Οδικές Συγκοινωνίες (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=123)
+------ Θέμα: [Η Έρευνα] Τρίκαλα: μελέτη από το Αστικό ΚΤΕΛ για εύρυθμη λειτουργία της πόλης (/showthread.php?tid=4199)



[Η Έρευνα] Τρίκαλα: μελέτη από το Αστικό ΚΤΕΛ για εύρυθμη λειτουργία της πόλης - Konstantinos MercedesBenz - 15-11-2011

Του Αποστόλη Ζώη

Για μελέτη την οποία θα χρηματοδοτήσει το Αστικό ΚΤΕΛ για την εύρυθμη λειτουργία της πόλης των Τρικάλων ενώ ο Δήμος θα είναι αρωγός ώστε να παράσχει τα απαραίτητα στοιχεία στους μελετητές, έκανε λόγο χθες ο αντιδήμαρχος κ. Κολότσιος.

Ο ίδιος σημείωσε πως ενημερώθηκε από το Αστικό ΚΤΕΛ για αυτή την πρωτοβουλία, προσθέτοντας πως ο Δήμος Τρικκαίων στοχεύει σε ολοκληρωμένες κυκλοφοριακές παρεμβάσεις πάντα σε συνεργασία με το Αστικό ΚΤΕΛ. Με αυτόν τον τρόπο, εξήγησε ο κ. Κολότσιος, θέλουμε να ενδυναμώσουμε την κυκλοφορία των μέσων μαζικής μεταφοράς και την όσο λιγότερη κυκλοφορία των ΙΧ αυτοκινήτων στην πόλη μας.

Η κατάσταση

Στην Ελλάδα σήμερα το 72% όλων των διαδρομών με αυτοκίνητο αντιστοιχεί σε μετακινήσεις μέσα στην πόλη ενώ τα νοικοκυριά δαπανούν πάνω από το 10% του ετήσιου εισοδήματός τους για μετακινήσεις.

Σε παγκόσμιο επίπεδο, πόλεις , μικρές και μεγάλες , βρίσκονται αντιμέτωπες με τα προβλήματα που επισσώρευσε η αλματώδης αύξηση της κυκλοφορίας αλλά και της παρουσίας του αυτοκινήτου στον πολεοδομικό τους ιστό : κυκλοφοριακή συμφόρηση, μόλυση της ατμόσφαιρας, κατάχρηση του δημόσιου χώρου, απαξίωση των δημόσιων συγκοινωνιών, φαινόμενα αποκλεισμού ευπαθών κοινωνικών ομάδων (ΑμεΑ, τρίτη ηλικία , παιδιά, μητέρες με μικρά παιδιά κ.λ.π), αισθητική υποβάθμιση, αύξηση των ατυχημάτων με θύματα κυρίως πεζούς , ποδηλάτες και οδηγούς δικύκλων.