04-10-2011, 11:32 PM
(04-10-2011, 09:00 PM)antonis Έγραψε: Θεωρώ οτι τα 220-221 και 235 πρέπει να κοπούν στον Ευαγγελισμό. Μετά και μέχρι το κέντρο είναι μισοάδεια, ώστε δεν πρόκειται να επιβαρύνουν κανένα άλλο μέσο, αντιθέτως με την απουσία τους επιταχύνεται η κίνηση των λοιπών. Έχετε δει τι καθυστέρηση δημιουργείται όταν 3 λεωφορεία ή τρολεϊ κατεβαίνουν ταυτόχρονα την Βασ. Σοφίας; Άσε που με τις καθημερινές πορείες τινάζονται τα δρομολόγια στον αέρα.
Εγώ όμως θα πρότεινα να κοπούν και τα 622/815. Ας ξαναγίνει το 213 Ευαγγελισμός-Γουδί. Για τους κλάδους προς Ταύρο-Γαλάτσι θα πρέπει να γίνουν τοπικά δρομολόγια ή άλλοι συνδυασμοί, αλλά δεν γνωρίζω τις περιοχές για να προτείνω.
Τέλος, θα πρότεινα και το σπάσιμο του 608 σε 2 κλάδους: το παλιό 222 Ευαγγελισμό-Ζωγράφου και το παλιό 608 από Ομόμοια για Γαλάτσι. Το πλεονέκτημα αυτών των λύσεων είναι οτι εξοικονομούνται οχήματα από το κόψιμο του κέντρου και αποφέυγονται οι γνωστές καθυστέρήσεις. Το μειονέκτημα είναι το γνωστό: ανάγκη μετεπιβίβασης στο μετρό.
Ωστόσο ενόψει των περικοπών στα δρομολόγια και του κυκλοφοριακού χαους, θεωρώ οτι είναι προτιμότερο και ρεαλιστικότερο να έχουμε μικρές γραμμές με συχνά και αξιόπιστα δρομολόγια, παρά λεωφορεία χαμένα στην κίνηση.
To 622 και το 608 κατεβαίνουν ψιλογεμάτα στο κέντρο, σύμφωνω με την τροφοδότηση του μετρό, αλλά πρέπει να υπάρχουν και κάποιες διακεντρικές γραμμές. Συμπληρώνω πως για να πάει κάποιος από ευαγγελισμό στην ακαδημία χρειάζεται περίπου 7' (μετρημένο σήμερα το πρωί με το 608) ενώ με το μετρό πάνω από 10' (περιλαμβάνω το κατέβα -ανέβα και την αναμονή 2 συρμών), για τις βραδυνές ώρες δεν το συζητάμε καθόλου, τότε ακόμα και το Δάφνη - Πανεπιστήμιο είναι ταχύτερο με λεωφορείο. Όταν κάποια στιγμή γίνει το δίκτυο με τις 8 γραμμές μετρό και το τραμ στο κέντρο τότε ας κοπούν αυτά τα λεωφορεία.
Τέλος αν τροφοδοτήσουμε τόσο πολύ το μετρό θα πρέπει να βάλουμε δρομολόγια ανά 2' για το Μέγαρο Μουσικής - Μοναστηράκι και Ομόνοια - Σύνταγμα
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608