03-10-2011, 02:05 PM
(03-10-2011, 03:21 AM)nikos1991 Έγραψε: H πρόταση του citaro για το Γουδή είναι αρκετά καινοτόμα, αλλά με προβληματίζουν οι διαφορές στη συχνότητα 051-622/815, το μεν πρώτο έχει αιχμή στα 6'-8' ενώ οι γραμμές του Γουδιού μαζί στα 11'Εγώ πιστεύω ότι πρέπει το 622 να είναι η βασική γραμμή του Γουδίου με συχνότητα 10' στην αιχμή και 12 οχήματα μαζί με το 230 και το 813 που επίσης πρέπει να πάει Γουδή με 2 οχήματα παραπάνω στην αιχμή κάτι που το έχει προτέινει και ο Citaro.
(03-10-2011, 03:21 AM)nikos1991 Έγραψε: Σχετικά με το σταθμό της Δάφνης, απλά τον έχω μισήσει, συμφέρει να κατεβαίνεις στη Γυμναστική ακαδημία και να περπατάς μέχρι το μετρό, πας σίγουρα πιο γρήγορα... Γι' αυτό προσπαθώ να αποφύγω όσο μπορώ αυτό το σταθμό απο Ηλιούπολη, καθώς τον χρόνο που κερδίζει το 237 από το να πάει Αθήνα τον χάνει ο επιβάτης από τα φανάρια (Εθν. Αντιστάσεως και Βουλιαγμένης, και τη μετεπιβάβαση στο μετρό)Αυτό το θέμα δεν απασχολεί μόνο το 237 αλλά και τα 112,201,206,212,218,232,219,816 και Χ97. Εδώ προτέινω να γίνει μια συνενόηση με τον δήμο ώστε τα φανάρια να έχουν 30'' το καθένα ανεξαρτήτως κατεύθυνσης. Επίσης για το 112 προτείνω ν αμην κάνει το Π Στ.Δάφνης-Βουλιαγμένης-Στ.Δάφνης καθώς μαξιμουμ μεταφέρει 2 άτομα. Έτσι θα εξοικονομήσει 4' απ΄τον χρόνο διαδρομής του ώστε να εκτελείται με 9λεπτα δρομολόγια στην αιχμή.