29-09-2011, 12:12 AM
(28-09-2011, 08:03 PM)christos126 Έγραψε: Μπα, συγκρίνοντας το τότε με το τώρα βλέπω το εξής: η μόνη βελτίωση συχνότητας στις 206, 237 είναι στο 206 στα δρομολόγια καθημερινής. Όλα τα άλλα χειροτέρεψαν κιόλας. Ειδικά το 237 έχει κατακρεουργηθεί. Αυτό βέβαια έγινε λίγο διάστημα ΠΡΙΝ την τοπικοποίηση των γραμμών, ίσως και δύο σερί φορές για το 237, οι οποίες όταν πια κόπηκαν στη Δάφνη διατήρησαν αυτά τα δρομολόγια. Μάλιστα το 237 το καλοκαίρι λειτουργούσε με απαράδεκτες συχνότητες το σαββατοκύριακο.
Για να φτάσουν όμως στη Δάφνη, το κομφούζιο είναι απίστευτα μεγάλο. Δεν έχω συγκρίνει χρόνους, αλλά μου δίνεται η αίσθηση ότι στην κατεύθυνση προς Αθήνα ούτε τις ώρες αιχμής ούτε τις υπόλοιπες κερδίζει χρόνο ο επιβάτης - πιστευω ότι χάνει. Φυσικά αυτό θα έπρεπε να κατευθύνει τους υπευθύνους να δώσουν προτεραιότητα στους άξονες προς/ από το σταθμό Δάφνης (όπου οι γραμμές σωστά πηγαίνουν αντί για το κέντρο), αλλά δεν ξέρω αν ενδιαφέρεται ή αν αναλαμβάνει κανείς να το κάνει. Μέχρι να γίνει κάτι τέτοιο, δεν θα αδικώ κάποιον επιβάτη από την Αγία Μαρίνα ή την Άνω Ηλιούπολη, αν γκρινιάζει που του κόψαν το λεωφορείο προς Αθήνα - πιθανόν να έχει δίκιο και να μην μπορώ να πω και τίποτα!
Συγκεκριμένα το 206 έιχε πριν την τοπικοποιήση του 9'-10' στην αιχμή, 12'-13' τα Σάββατα και 15' της Κυριακές και το 237 είχε 8'-10' στην αιχμή, 12' τα Σάββατα και 15'-20' τις Κυραικές.
Σήμερα έχουμε 206 9' στην αιχμή, 10'-15' Σάββατα και 20' Κυριακές ενώ το 237 10' αιχμή, 15' τα Σάββατα και 20'-25' τις Κυριακές.
Θεωρητικά έχουν χειροτερέψει η συχνότητες αλλά στην πραγματικότητα μόνο την Κυριακή είναι χειρότερα γιατί παλιά μπλοκάραν στο κέντρο και ερχόταν 2-3 μαζί ακόμα και άνα 25' στην αιχμή άλλα και τις περισότερς φορές λείπαν οχήματα και γίνοταν όλη η δρομολόγηση μπάχαλο. Οπότε πλέον είναι πολύ καλύτερα τις Καθημερινές και τα Σάββατα γιατί αν και 10λεπτο ή 15λεπτο τηρείται με ακρίβεια.