28-09-2011, 08:03 PM
Μπα, συγκρίνοντας το τότε με το τώρα βλέπω το εξής: η μόνη βελτίωση συχνότητας στις 206, 237 είναι στο 206 στα δρομολόγια καθημερινής. Όλα τα άλλα χειροτέρεψαν κιόλας. Ειδικά το 237 έχει κατακρεουργηθεί. Αυτό βέβαια έγινε λίγο διάστημα ΠΡΙΝ την τοπικοποίηση των γραμμών, ίσως και δύο σερί φορές για το 237, οι οποίες όταν πια κόπηκαν στη Δάφνη διατήρησαν αυτά τα δρομολόγια. Μάλιστα το 237 το καλοκαίρι λειτουργούσε με απαράδεκτες συχνότητες το σαββατοκύριακο.
Για να φτάσουν όμως στη Δάφνη, το κομφούζιο είναι απίστευτα μεγάλο. Δεν έχω συγκρίνει χρόνους, αλλά μου δίνεται η αίσθηση ότι στην κατεύθυνση προς Αθήνα ούτε τις ώρες αιχμής ούτε τις υπόλοιπες κερδίζει χρόνο ο επιβάτης - πιστευω ότι χάνει. Φυσικά αυτό θα έπρεπε να κατευθύνει τους υπευθύνους να δώσουν προτεραιότητα στους άξονες προς/ από το σταθμό Δάφνης (όπου οι γραμμές σωστά πηγαίνουν αντί για το κέντρο), αλλά δεν ξέρω αν ενδιαφέρεται ή αν αναλαμβάνει κανείς να το κάνει. Μέχρι να γίνει κάτι τέτοιο, δεν θα αδικώ κάποιον επιβάτη από την Αγία Μαρίνα ή την Άνω Ηλιούπολη, αν γκρινιάζει που του κόψαν το λεωφορείο προς Αθήνα - πιθανόν να έχει δίκιο και να μην μπορώ να πω και τίποτα!
Για να φτάσουν όμως στη Δάφνη, το κομφούζιο είναι απίστευτα μεγάλο. Δεν έχω συγκρίνει χρόνους, αλλά μου δίνεται η αίσθηση ότι στην κατεύθυνση προς Αθήνα ούτε τις ώρες αιχμής ούτε τις υπόλοιπες κερδίζει χρόνο ο επιβάτης - πιστευω ότι χάνει. Φυσικά αυτό θα έπρεπε να κατευθύνει τους υπευθύνους να δώσουν προτεραιότητα στους άξονες προς/ από το σταθμό Δάφνης (όπου οι γραμμές σωστά πηγαίνουν αντί για το κέντρο), αλλά δεν ξέρω αν ενδιαφέρεται ή αν αναλαμβάνει κανείς να το κάνει. Μέχρι να γίνει κάτι τέτοιο, δεν θα αδικώ κάποιον επιβάτη από την Αγία Μαρίνα ή την Άνω Ηλιούπολη, αν γκρινιάζει που του κόψαν το λεωφορείο προς Αθήνα - πιθανόν να έχει δίκιο και να μην μπορώ να πω και τίποτα!