26-07-2011, 09:42 PM
Επειδή κάνουμε αναφορά για τη συχνότητα των δρομολογίων, να σας θέσω τον εξής προβληματισμό: στα Μελίσσια που δουλεύω, μετακινούμαι στον πηγαιμό συνήθως με τα 410/446. ΗΣΑΠ Αμαρουσίου-κέντρο Μελισσίων είναι 15 λεπτά για το 446 και περίπου 20 λεπτά από Νεραντζιώτισσα για το 410.
Σας πληροφορώ λοιπόν, ότι στο μεν 446 μπορεί να χρειαστούν 10(!) λεπτά από ΗΣΑΠ ως Κηφισίας, στο δε 410 15 λεπτά από Νεραντζιώτισσα ως Κηφισίας μέσω οδού Αγίου Κωνσταντίνου.
Καί ρωτώ: μήπως θα έπρεπε να δοθεί μια προτεραιότητα στην καταπολέμηση των εμποδίων διέλευσης των λεωφορείων, ώστε να μιλήσουμε μετά και για την πύκνωση των δρομολογίων; Σήμερα το πρωϊ, σταμάτα-ξεκίνα στο Μαρούσι το 446. Δρομολόγιο έτσι δεν βγαίνει, παρά μόνο σε καμιά απομακρυσμένη γραμμή που δεν μπλέκει ιδιαίτερα σε κίνηση.
Σας πληροφορώ λοιπόν, ότι στο μεν 446 μπορεί να χρειαστούν 10(!) λεπτά από ΗΣΑΠ ως Κηφισίας, στο δε 410 15 λεπτά από Νεραντζιώτισσα ως Κηφισίας μέσω οδού Αγίου Κωνσταντίνου.
Καί ρωτώ: μήπως θα έπρεπε να δοθεί μια προτεραιότητα στην καταπολέμηση των εμποδίων διέλευσης των λεωφορείων, ώστε να μιλήσουμε μετά και για την πύκνωση των δρομολογίων; Σήμερα το πρωϊ, σταμάτα-ξεκίνα στο Μαρούσι το 446. Δρομολόγιο έτσι δεν βγαίνει, παρά μόνο σε καμιά απομακρυσμένη γραμμή που δεν μπλέκει ιδιαίτερα σε κίνηση.
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.