09-03-2010, 07:24 PM
Θα έρθω και σε αυτά. Δεν έχουμε thread για ανακατανομή των τρόλλευ, ας το γράψω εδω:
Τα 7 και 8 κάνουν άσκοπες βόλτες στο κομμάτι από Αμπελοκήπους μέχρι Βασ. Σοφίας/Σύνταγμα. Θα ήταν προτιμότερο να ενωθούν και να κάνουν την εξής διαδρομή:
ΑΦΕΤΗΡΙΑ/ΤΕΡΜΑ εκεί που είναι το 7 σήμερα, εν συνεχεία αναστροφή Μεσογείων-Φειδιππίδου-Αλεξάνδρας, συνέχεια Αλεξάνδρας - αριστ. Πατησίων - αριστ. Χαλκοκονδύλη, συνέχεια Ακαδημίας , αναστροφή Ιπποκράτους - Πανεπιστημίου - δεξ. Πατησίων - δεξ . Αλεξάνδρας. Να εξυπηρετούν δηλ. το κομμάτι που έχει κίνηση επιβατική, και όχι το τμήμα της Βασ. Σοφίας που καλύπτεται πλήρως με τα 3/13 και το μετρό.
Το Ε6 είναι απορίας άξιον γιατί υπάρχει στο χάρτη ακόμη. Το 200 όπως και το 100 και το 060 είναι τα "εσωτερικά" λεωφορεία του κέντρου. Ειδικά το 100 αργοπεθαίνει όμως , καθώς ούτε η "αγορά" υπάρχει πλέον, ούτε υπάρχει καμια δραστηριότητα πίσω από την Ομόνοια (πλην εγκληματιών).
Τα 7 και 8 κάνουν άσκοπες βόλτες στο κομμάτι από Αμπελοκήπους μέχρι Βασ. Σοφίας/Σύνταγμα. Θα ήταν προτιμότερο να ενωθούν και να κάνουν την εξής διαδρομή:
ΑΦΕΤΗΡΙΑ/ΤΕΡΜΑ εκεί που είναι το 7 σήμερα, εν συνεχεία αναστροφή Μεσογείων-Φειδιππίδου-Αλεξάνδρας, συνέχεια Αλεξάνδρας - αριστ. Πατησίων - αριστ. Χαλκοκονδύλη, συνέχεια Ακαδημίας , αναστροφή Ιπποκράτους - Πανεπιστημίου - δεξ. Πατησίων - δεξ . Αλεξάνδρας. Να εξυπηρετούν δηλ. το κομμάτι που έχει κίνηση επιβατική, και όχι το τμήμα της Βασ. Σοφίας που καλύπτεται πλήρως με τα 3/13 και το μετρό.
Το Ε6 είναι απορίας άξιον γιατί υπάρχει στο χάρτη ακόμη. Το 200 όπως και το 100 και το 060 είναι τα "εσωτερικά" λεωφορεία του κέντρου. Ειδικά το 100 αργοπεθαίνει όμως , καθώς ούτε η "αγορά" υπάρχει πλέον, ούτε υπάρχει καμια δραστηριότητα πίσω από την Ομόνοια (πλην εγκληματιών).