Αξιολόγηση Θέματος:
  • 15 Ψήφοι - 3.33 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2013
#41
(22-03-2013, 10:42 AM)mercedes elbo Έγραψε: Συνήθως σε παρελάσεις το 237 το βάζουν από Μαρίνου Αντύπα-Σοφοκλή Βενιζέλου-Πλατεία Εθν. Αντιστάσεως και συνέχεια η κανονική διαδρομή. Μια χαρά περνάνε τα 18μετρα από 'κει.

Μπορεί. Αλλά εγώ είχα δει πέρυσι το Μάρτη 18μετρο να έχει σταματήσει στη Μαρ. Αντύπα, λίγο πριν τη Σοφ. Βενιζέλου.
Επίσης, προς Αστυνομικά κάνουν τη διαδρομή που προαναφέρθηκε. Όταν κατεβαίνουν από τα Αστυνομικά, από που πάνε; Γιατί η πλ. Εθν. Αντιστάσεως στο ύψος της πιάτσας των ΤΑΞΙ κλείνει από την Αστυνομία, γιατί εκεί καταλήγει η παρέλαση.
#42
(22-03-2013, 11:13 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Μπορεί. Αλλά εγώ είχα δει πέρυσι το Μάρτη 18μετρο να έχει σταματήσει στη Μαρ. Αντύπα, λίγο πριν τη Σοφ. Βενιζέλου.
Επίσης, προς Αστυνομικά κάνουν τη διαδρομή που προαναφέρθηκε. Όταν κατεβαίνουν από τα Αστυνομικά, από που πάνε; Γιατί η πλ. Εθν. Αντιστάσεως στο ύψος της πιάτσας των ΤΑΞΙ κλείνει από την Αστυνομία, γιατί εκεί καταλήγει η παρέλαση.

Η Πλατεία αν θυμάμαι καλά δεν κλείνει και πάνε από 'κει. Μετά δεξιά Σοφοκλή Βενιζέλου-δεξιά Μαρίνου Αντύπα και συνέχεια η κανονική διαδρομή.
#43
(22-03-2013, 11:21 AM)mercedes elbo Έγραψε: Η Πλατεία αν θυμάμαι καλά δεν κλείνει και πάνε από 'κει. Μετά δεξιά Σοφοκλή Βενιζέλου-δεξιά Μαρίνου Αντύπα και συνέχεια η κανονική διαδρομή.

Λάθος. Η πλατεία όσο διαρκεί η παρέλαση είναι κλειστή στη συμβολή των λεωφόρων Ειρήνης και Ελ. Βενιζέλου. Και είναι κλειστή γιατί όλα τα τμήματα που συμμετέχουν στην παρέλαση διαλύονται στην πλατεία.
#44
Η μιση πλατεια ειναι κλειστη. Οταν γυρναει απο αστυνομικα στριβει αριστερα στη μαρινου αντυπα(οπως το 201) μετα πλατεια ικα- πλατεια καναρια και η συνεχεια ιδια
#45
(29-03-2013, 12:58 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Μήπως θα έπρεπε ο ΟΑΣΑ και η ΟΣΥ να ζητήσουν περισσότερη αστυνόμευση των λεωφορειολωρίδων (ΑΛΛ) σε κάποια σημεία για να μειώνονται και οι χρόνοι δρομολογίων σε κάποιες γραμμές.
Τρανταχτό παράδειγμα η λεωφορειολωρίδα στην Παπαδιαμαντοπούλου, στα Ιλίσια. Λόγω των σταθμευμένων οχημάτων στα αριστερά της οδού, ουσιαστικά οι δύο λωρίδες γίνονται μία με αποτέλεσμα, αφενός να υπάρχει κυκλοφοριακή συμφόρηση, αφετέρου τα λεωφορεία να μπλοκάρονται στην κίνηση, ενώ το 220 που στρίβει από τη Σεβαστείας αριστερά στην Παπαδιαμαντοπούλου χρειάζεται σχεδόν όσο χρόνο κάνει από την αφετηρία στα Ά. Ιλίσια έως το σημείο αυτό.

Σώθηκες! Ποιά αστυνόμευση, οι ομορροπες λεωφορειολωρίδες έχουν καταργηθεί ουσιαστικά εδώ και καιρό! Ειδικά αυτή που αναφέρεις στην Παπαδιαμαντοπούλου λειτούργησε για ένα χρόνο, μετά από εκεί το χάος! Όσο για το 220, το πρόβλημα οξύνεται λόγω του φαναριού στη Σεβαστείας/Παπαδιαμαντοπούλου, που το θεωρώ τελείως άχρηστο. Υπάρχουν πολύ πιό επικίνδυνες διασταυρώσεις που ρυθμίζονται απλά με ΣΤΟΠ. Λίγο παραπάνω, δηλ. στην οδό Ξενίας με Παπαδιαμαντοπούλου, γιατί δεν χρειάζεται φανάρι;

Η μόνη λύση ήταν και είναι οι λωρίδες αντίρροπης κυκλοφορίας. Θέλουν βέβαια χρήμα για να γίνουν, αλλά μόνο αυτές έχουν αποτέλεσμα. Πόσες φορές τόλμησε στα 12 χρόνια να μπεί αυτοκίνητο στην Πανεπιστημίου ανάποδα; Μετρημένες στα δάχτυλα κι αυτό κάτι νεόπλουτοι κάφροι, που ευτυχώς λόγω μνημονίου καταντούν σιγά - σιγά νεόπτωχοι και έτσι τους ξεφορτωνόμαστε ...
#46
Σωστό αυτό που λέει o marios.ilioupoli για τις λεωφορειολωρίδες όπως επίσης και να μην δημιουργούνται πιάτσες ταξί πάνω σε στάσεις λεωφορείων όπως γίνεται στον Άγιο Δημήτριο και στον Άγιο Αντώνιο δηλαδή στα δύο άκρα της γραμμές 2 του μετρό. Γιατί όταν ταξί, τα αυτοκίνητα, τα λεωφορεία, τα τρόλεϊ αν υπάρχουν και γενικά όλα τα οχήματα βρίσκονται στο ίδιο σημείο προκαλείται χάος.
#47
(29-03-2013, 01:46 PM)ecoj Έγραψε: Σωστό αυτό που λέει o marios.ilioupoli για τις λεωφορειολωρίδες όπως επίσης και να μην δημιουργούνται πιάτσες ταξί πάνω σε στάσεις λεωφορείων όπως γίνεται στον Άγιο Δημήτριο και στον Άγιο Αντώνιο δηλαδή στα δύο άκρα της γραμμές 2 του μετρό. Γιατί όταν ταξί, τα αυτοκίνητα, τα λεωφορεία, τα τρόλεϊ αν υπάρχουν και γενικά όλα τα οχήματα βρίσκονται στο ίδιο σημείο προκαλείται χάος.

Στον Άγιο Δημήτριο τον τελευταίο καιρό γίνεται του προστίμου το κάγκελο. Έχουν πάρει φωτιά στην κυριολεξία τα μπλοκάκια των τροχονόμων, μήπως και καταφέρουν να βάλουν μυαλό στον κάθε ηλίθιο που νομίζει ότι επειδή πήρε μια άδεια ταξί και επειδή έχει παραχωρηθεί ένας χώρος στάθμευσης στο συγκεκριμένο σημείο μπορούν να κάνουν ό,τι γουστάρουν.
Αλλά στο συγκεκριμένο σημείο είναι αρκετά σύνθετο το πρόβλημα και ας ελπίσουμε ότι με την επερχόμενη επέκταση του δικτύου του Μετρό, σε συνδυασμό με την αναδιάταξη των γραμμών στα ΝΠ και τη μείωση ως ένα βαθμό του κυκλοφοριακού φόρτου στη Βουλιαγμένης, θα βελτιωθούν κάπως τα πράγματα.

(29-03-2013, 01:39 PM)Citaro Έγραψε: Όσο για το 220, το πρόβλημα οξύνεται λόγω του φαναριού στη Σεβαστείας/Παπαδιαμαντοπούλου, που το θεωρώ τελείως άχρηστο. Υπάρχουν πολύ πιό επικίνδυνες διασταυρώσεις που ρυθμίζονται απλά με ΣΤΟΠ. Λίγο παραπάνω, δηλ. στην οδό Ξενίας με Παπαδιαμαντοπούλου, γιατί δεν χρειάζεται φανάρι;

Αν δεν υπήρχε το φανάρι Σεβαστείας/Παπαδιαμαντοπούλου θα χρειαζόταν το διπλάσιο χρόνο το 220, γιατί πολύ απλά κανείς δε συγκινείται να σταματήσει για να περάσει το λεωφορείο (έλλειψη παιδείας και σεβασμού προς τα ΜΜΜ).
Ως καθημερινός χρήστης των 220/221, λόγω σχολής, έχω παρατηρήσει ότι στην Παπαδιαμαντοπούλου δεν υπάρχει ούτε ένας που να φροντίζει να σταματάει πριν το σηματοδότη και τη διασταύρωση, ώστε όταν είναι πράσινο γι' αυτούς που έρχονται από Σεβαστείας να μπορούν να στρίψουν, με αποτέλεσμα τα λεωφορεία να κολλάνε και μερικές φορές οι οδηγοί να χρειάζεται να παραβιάσουν ακόμη και το κόκκινο μπας και καταφέρουν να περάσουν.
#48
Σχετικά με την κατάσταση της Παπαδιαμαντοπούλου:
1) μόνο οι πινακίδες θυμίζουν πως υπάρχει λεωφοριόδρομος
2) το φανάρι στη Σεβαστείας είναι χρήσιμο κατά την ταπεινή μου άποψη, όχι από θέμα επικινδυνότητας, αλλά για να μπορεί να στρίβει κάποια στιγμή το 220
3) στη διαστάυρωση Παπαδιαμαντοπούλου - Μ. Ασίας πρέπει να αλλάξει το ΣΤΟΠ για 2 λόγους:
α) η Παπαδιαμαντοπούλου έχει μεγαλύτερο κυκλοφοριακό φόρτο και β) κινούμενος επί της Μ. Ασίας μπορείς να ελένξεις αν έρχεται αυτοκίνητο, ενώ το αντίστροφο είναι πιο δύσκολο
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
#49
Όσο δίκιο και να έχει ο οδηγός-συντάκτης αυτού του άρθρου, δυστυχώς το χάνει με τον επίλογο: http://etheldrivers.blogspot.com/2013/03/870.html
Όταν είσαι εργαζόμενος σε μία δημόσια επιχείρηση, που χρηματοδοτείται κατά το μεγαλύτερο μέρος από τον απλό επιβάτη που πληρώνει το εισιτήριο ή την κάρτα απεριορίστων διαδρομών και κατά ένα άλλο μεγάλο μέρος από κρατική επιχορήγηση, η οποία όμως στην ουσία προέρχεται από τη φορολογία πάλι του απλού επιβάτη, δε μπορείς να λες ότι οι υπηρεσίες που θα παρέχεις θα είναι ανάλογες του μισθού που παίρνεις.
Αλήθεια, πόσοι από αυτούς τους απασχολούμενους από το δημόσιο που βρίσκονται στην ίδια θέση (και είναι πολλοί πλέον) θα ανέχονταν να άκουγαν το ίδιο από κάποιο εργαζόμενο σε μια ιδιωτική επιχείρηση που θα πήγαιναν για να αγοράσουν κάτι; Για παράδειγμα, θα δέχονταν ο ίδιος υπάλληλος που το γράφει αυτό να πάει σε ένα σουπερμάρκετ, που μπορεί να δουλεύει κάποιο νεαρό άτομο στο τμήμα των αλλαντικών και να του πει το νεαρό αυτό άτομο ότι επειδή εμένα με πληρώνουν με 400-500€ δεν εξυπηρετώ εσένα; Αμφιβάλω. Σε 2' θα είχε καλέσει τον υπεύθυνο του καταστήματος και θα ωρύονταν γιατί δεν εξυπηρετήθηκε.
Ας το συνειδητοποιήσουν πλέον ΟΛΟΙ όσοι απασχολούνται σε υπηρεσίες του δημοσίου ότι όταν αυτός που στρέφεσαι είναι ο ανίσχυρος, το μόνο που θα καταφέρει να κερδίσεις είναι την οργή και το μένος του λαού και τη χαρά της εξουσίας γιατί σφάζονται μεταξύ τους οι κοινωνικές ομάδες.
Αλήθεια, γιατί αντί για απεργίες ή κατά τη λειτουργία των ΜΜΜ εν μέσω γενικών απεργιών, οι εργαζόμενοι σε αυτά δε βγάζουν μια απόφαση να κλείνουν τα ακυρωτικά μηχανήματα για να εκφράσουν έτσι την αντίδρασή τους και να έχουν μαζί στο (δίκαιο) αγώνα τους τους επιβάτες;
#50
Βγήκαν τα δρομολόγια Απριλίου στο site του ΟΑΣΑ.
Παρατηρήσεις:
-100 αραίωσε απο 10λεπτο σε 15λεπτο.
-404 αραίωσε τις Καθημερινές από ανά 20'-25' ανά 30' και τελυταίο δρομολόγιο από Χαλάνδρι 21:20 τις Καθημερινές.
-Προσθέθηκε το 070 με δρομολόγια ανά 30'-40'.


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2024 N1Ellinikou 106 15.051 06-05-2024, 04:43 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2023 N1Ellinikou 322 70.495 28-12-2023, 08:36 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Man Lion's city
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2022 N1Ellinikou 158 59.763 09-12-2022, 07:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2021 N1Ellinikou 337 184.476 23-12-2021, 11:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2020 Citaro 77 51.298 24-11-2020, 07:10 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2019 N1Ellinikou 165 123.891 21-01-2020, 05:22 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas260
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2018 N1Ellinikou 167 128.177 29-12-2018, 03:05 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2017 marios.ilioupoli 117 118.403 05-12-2017, 10:39 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2016 georgio 74 94.251 09-12-2016, 01:15 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2015 N1Ellinikou 149 203.977 21-12-2015, 12:20 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Citaro

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 8 Επισκέπτης (ες)