Αξιολόγηση Θέματος:
  • 2 Ψήφοι - 3 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
051 ΟΜΟΝΟΙΑ - ΣΤΑΘ. ΥΠΕΡ. ΛΕΩΦ. ΚΗΦΙΣΟΥ (μέσω Ακαδ. Πλάτωνος)
#31
Πριν το 1981 ποιον αριθμό είχε το 051?
Απάντηση
#32
(13-06-2016, 10:12 PM)mercedes1988 Έγραψε: Πριν το 1981 ποιον αριθμό είχε το 051?

Ήταν το 62: Ομόνοια-Ακαδ.Πλάτωνος
Απάντηση
#33
να σας κανω μια ερωτηση..τις απογευματινες και βραδυνες ωρες πηγαινετε σε αυτη τη σταση?ρωταω λογω της παραβατικοτητας στη περιοχη..θα ηταν παντως καλη ιδεα αυτη η γραμμη προς τον στ.κηφισου να μεταφερθει στον σταθμο λαρισης..
Απάντηση
#34
Έλεος ρε παιδιά...αν είναι να φοβόμαστε την "παραβατικότητα της περιοχής" να καταργήσουμε όλες τις γραμμές που διέρχονται από την Ομόνοια μετά τη Δύση του ηλίου.

Στην συγκεκριμένη δεν έχει τύχει να την πάρω μετά τη Δύση του ηλίου, αλλά έχω πάρει πολλές άλλες Ομόνοια και πέριξ (π.χ. 049 ή 21).

Μιλάμε για το καρακέντρο της Αθήνας, να μου λέγατε ότι περιμένατε το 861 σε κάποια στάση έξω από τη Μάνδρα μετά τη Δύση του ηλίου, να καταλάβω ότι φοβάστε...
Απάντηση
#35
(14-08-2019, 01:02 AM)NightLine Έγραψε: Έλεος ρε παιδιά...αν είναι να φοβόμαστε την "παραβατικότητα της περιοχής" να καταργήσουμε όλες τις γραμμές που διέρχονται από την Ομόνοια μετά τη Δύση του ηλίου.

Στην συγκεκριμένη δεν έχει τύχει να την πάρω μετά τη Δύση του ηλίου, αλλά έχω πάρει πολλές άλλες Ομόνοια και πέριξ (π.χ. 049 ή 21).

Μιλάμε για το καρακέντρο της Αθήνας, να μου λέγατε ότι περιμένατε το 861 σε κάποια στάση έξω από τη Μάνδρα μετά τη Δύση του ηλίου, να καταλάβω ότι φοβάστε...

Το θέμα δεν ειναι η Ομόνοια (ΠΛ. Ομονοίας), αλλά το θέμα βρίσκεται κυρίως σε στενά εσωτερικά της περιοχής (Μενάνδρου, Σωκράτους, Σοφοκλέους, κλπ) ιδίως μετά τη δύση του ηλίου. Και όχι, οι περισσότερες γραμμές που κινούνται στη περιοχή δεν διερχονται απο τα επικίνδυνα σοκάκια, που ακομα και τη μερα, καποιος πρεπει να εχει τα ματια του 114(!) -σκεψου ομως να κραταει και 2 βαλιτσες και 1 τσαντα-

Αλλα, όχι παραδόξως, το 95% των επιβατων απο και προς τα ΚΤΕΛ Κηφισου, εχουν σαν σταθμο οροσημο το Μεταξουργείο, καθώς και ειναι αρκετά πιο ασφαλής σαν περιοχή και οι στασεις των λεωφορειων βρισκονται πλησιεστερα στο μετρο (οχι οπως στην Ομονοια, που και απεχουν οι στασεις 5' και γινεται ενα μπαχαλο οσον αφορα τις εξοδους του μετρο -εγω που τακτικα κατεβαινω Ομονοια και θελω να προσεγγισω την Σταδιου 3 φορες βγηκα στην 3ης Σεπτβριου, 5 στην Τσαλδαρη και 5 στην Αγιου Κωνσταντινου...)

Οποτε, η ιδανικη λυση για μενα ειναι να μεταφερθει η αφετηρια στον Σταθμο Λαρισης, ΟΧΙ για να υπαρχει συνδεση ΚΤΕΛ-ΟΣΕ, αλλα για να υπαρχουν στασεις του 051 και στις 2 πλευρες της Δηλιγιαννη (τωρα εχει μονο μια προς Ομονοια).

Εναλλακτικα, γινεται αφετηρια στα ΚΤΕΛ (που ντε φακτο, το λεωφορειο μενει για ενα χρονικο διαστημα εκει, και κανει κυκλικη διαδρομη προς Μεταξουργειο
Απάντηση
#36
(03-01-2014, 05:57 PM)Citaro Έγραψε: Την είχα κάνει αυτή τη σκέψη στο παρελθόν και τη δημοσίευσα, αλλά δεν "πέρασε" από το απαιτητικό μας κοινό [img]images/smilies/smile.gif[/img]

https://leoforeia.gr/forum/showthread.ph...44#pid5444

Ειδικότερα, είχα προτείνει να κατέβει προς το ΚΤΕΛ α) μια γραμμή από Γουδί που θα αντικαθιστούσε τα 622/815, με συχνότητα 12/15/20/25 και β) μια γραμμή από Ζωγράφου που θα αντικαθιστούσε το 235 με ίδιες εναλλάξ συχνότητες (12/15/20/25).
Συνεπώς, στο κοινό κομμάτι θα είχαμε 6/7,5/10/12,5. Για τις Κυριακές ενισχυτικά τοπικά ΚΤΕΛ - Μεταξουργείο ή ΚΤΕΛ - Ακαδημία.

Σήμερα οι γραμμές αυτές θέλουν 25 οχήματα (13 στο Γουδί, 7 στο 051 και 5 στο 235)
Το συγκρότημα αυτό θα έβγαινε με 19 οχήματα τις καθημερινές (με διαδρομή 54' στο κατέβα προς ΚΤΕΛ και 60' στο ανέβα προς Γουδί/Ζωγράφου και συχνότητα αιχμής  6') και θα μας περίσσευαν 6 οχήματα για να βολέψουμε το Άνω Γαλάτσι. Τον Ταύρο θα τον "κολλούσα" στο 838 με τροποποίηση διαδρομής και ενίσχυση από τα 6 οχήματα που μας "έμειναν" 

 

Μήπως να πηγαινει το 051 και απο Ανω Γλυφαδα, για να μπορει να πηγαινει και ο Γλυφαδιωτης και ο Ηλιουπολιτης αμεσα στο ΚΤΕΛ?... Η συνδεση μετρο-051 ειναι μακραν η καλυτερη επιλογη. Αν καποιος χρειαζεται 3 και 4 μετεπιβιβασεις...τι να κανουμε...

Εκτος βεβαια αν το 60% των επιβατων για τα ΚΤΕΛ προερχεται απο το Ζωγραφου..
Απάντηση
#37
Η γραμμή υποτίθεται ότι εξυπηρετεί και τη συνοικία της Ακαδημίας Πλάτωνος, όχι μόνο τα ΚΤΕΛ Κηφισού. Υπάρχει και η 420 άλλωστε. Δε βλέπω λόγο να αλλάξει, ούτε λόγω "επικινδυνότητας" ούτε για τίποτα. Μια χαρά συχνά δρομολόγια έχει, μια χαρά εξυπηρετική είναι δεν υπάρχει λόγος. Άλλες γραμμές θέλουν αλλαγή.

Και για την ιστορία, έχω περάσει μέσα από Μενάνδρου, Ζήνωνος, κτλ) χωρίς προβλήματα μετά τις 12 για να βγω Ψυρρή, αρκετές φορές.

Η αλήθεια είναι ότι δεν υπάρχει ψυχή συνήθως στις εν λόγω οδούς, ίσως πετύχεις καμία παρέα αλλοδαπών να περπατάνε, ίσως πετύχεις και κανένα τοξικομανή να είναι τέζα ή να κάνει χρήση. Αυτό είναι όλο το τρομερό που γίνεται στα "επικίνδυνα στενάκια της Ομόνοιας".

Πιο ασφαλής νιώθει ένας πεζός μετά τη Δύση του ηλίου στα στενάκια της Ομόνοιας, των Πατησίων, της Κυψέλης, κτλ και σε όσες περιοχές χαρακτηρίζονται κατά καιρούς "επικίνδυνες" (ειδικά Πατήσια/Κυψέλη βρίσκομαι σχεδόν σε καθημερινή βάση τη νύχτα λόγω 11..χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα), παρά σε κάποιο στενό της Μάνδρας, της Μαγούλας, της Νέας Περάμου, κτλ και γενικώς περιοχών που απέχουν 15 χιλιόμετρα από το κέντρο της Αθήνας ή περισσότερο.
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  420 ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΑΓ.ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ (ΜΕΣΩ ΚΗΦΙΣΟΥ) krikri13 0 21.110 30-12-2012, 06:08 PM
Τελευταία Δημοσίευση: krikri13

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)