Αξιολόγηση Θέματος:
  • 9 Ψήφοι - 3.11 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0
#51
(03-11-2013, 03:23 AM)ns_ Έγραψε: Είναι φοβερό ότι δεν υπάρχει ακόμη και τώρα, 20 χρόνια απ' όταν διαπίστωσα αυτή την έλλειψη, γραμμή που να διατρέχει τον βασικό άξονα Φιλολάου / Υμηττού, και μάλιστα τη στιγμή που έχει εν τω μεταξύ δημιουργηθεί ο Στ. Μετρό (και τέρμα Τράμ) του Ν. Κόσμου (και Αγ. Ιωάννη), και τη στιγμή που η Φιλολάου καταλήγει στην Πανεπιστημιούπολη... Αυτός ο αναχρονισμός από την εποχή που όλα τα μέσα, λεωφορεία και τρόλευ κατέληγαν στο κέντρο πρέπει να αρθεί.

Γι' αυτό και ΠΡΟΤΈΙΝΩ τη δημιουργία νέας γραμμής

030 ΣΤ. Ν. ΚΟΣΜΟΥ - ΣΤ. ΚΑΤΕΧΑΚΗ

με την εξής διαδρομή:

Στ. Ν. Κόσμου - Ηλ. Ηλιού - Κασομούλη - Κάρπου (ή Στ. Αγ. Ιωάννη - Λ. Βουλιαγμένης - Καφαντάρη - Ηλιουπόλεως) - ΦΙΛΟΛΑΟΥ - Μισούντος - Λ. Βασ. Αλεξάνδρου - Υμηττού - Ούλωφ Πάλμε - Γ. Παπανδρέου - Καμβύση - Παπαδιαμαντοπούλου - Θηβών - Φωκίδος - Μιχαλακοπούλου - Λ. Μεσογείων - Στ. Κατεχάκη

Υπήρξε παλαιότερα το ''245 ΝΕΟΣ ΚΟΣΜΟΣ - ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥΠΟΛΗ''. Δε θυμάμαι συχνότητες (νομίζω ήταν αραιές), αλλα θυμάμαι πως απέτυχε παταγωδώς, γι' αυτό και καταργήθηκε. Αντίθετα, το 4 από Αγιο Ιωάννη κάνει καλή δουλειά.
Απάντηση
#52
Όντως.
Το 245 ξεκίνησε με συχνότητες μόνο τις καθημερινές ανά 30-45 λεπτά και λίγους επιβάτες, οι οποίοι βέβαια εξαφανίστηκαν γοργά, καθώς γρήγορα τα δρομολόγια "φαγώνονταν" και επίσης άμεσα οι συχνότητες έγιναν πια ανά 40-60 λεπτά, ενώ και οι δρόμοι (Κάρπου/Φιλολάου στο ένα ρεύμα και Ηλία Ηλιού στο άλλο) ήταν συχνότατα φρακαρισμένοι. Γενικά η γραμμή δεν δημιουργήθηκε με δυναμική, ώστε να τραβήξει επιβάτες από τα ΙΧ. Να σημειώσω κι ότι η ανταπόκριση στο σταθμό Νέου Κόσμου γινόταν μόνο από το ρεύμα προς Νέα Σμύρνη, καθώς το λεωφορείο ήταν κυκλικό ως προς το σταθμό. Πιστεύω ότι θα έπρεπε η σύνδεση να είναι από του Ζωγράφου ή την Κατεχάκη μέχρι την Πλατεία Νέας Σμύρνης ή την Καλλιθέα μέσω Λαγουμιτζή.

Το 4 έχει "πιάσει" καλά από Άγιο Ιωάννη προς Παγκράτι/Κυψέλη, καθώς τερματίζει μπροστά στο σταθμό και ακολουθεί την πεπατημένη Καφαντάρη-Φιλολάου. Στην αντίθετη κατεύθυνση έχει πρόβλημα, καθώς ούτε τον Άγιο Αρτέμιο καλοεξυπηρετεί (αφού οι στάσεις επί της Υμηττού είναι "έξω" από τη συνοικία) ούτε τραβάει κόσμο προς Άγιο Ιωάννη, αφού η πρόσβαση είναι δύσκολη και σε αυτό τον άξονα η ζήτηση είναι περισσότερο προς το Νέο Κόσμο. Πιστεύω ότι θεωρητικά η ενδεδειγμένη λύση θα ήταν (βέβαια μάλλον ανέφικτη λόγω κόστους και έλλειψης οδηγών) το 4 να ακολουθεί τις Υμηττού-Ηλία Ηλιού-Στ.Νέο Κόσμο-Τέρμα στο παλιό τέρμα του 9 στο Άλσος και επιστροφή από Νέο Κόσμο και μέσω και Στ. Αγίου Ιωάννη. Έτσι ίσως μπάλωνε λίγο και την τρύπα της παραπάνω λεωφορειακής σύνδεσης.
Απάντηση
#53
(03-11-2013, 03:54 AM)N1Ellinikou Έγραψε: Υπήρξε παλαιότερα το ''242 ΝΕΟΣ ΚΟΣΜΟΣ - ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥΠΟΛΗ''. Δε θυμάμαι συχνότητες (νομίζω ήταν αραιές), αλλα θυμάμαι πως απέτυχε παταγωδώς, γι' αυτό και καταργήθηκε. Αντίθετα, το 4 από Αγιο Ιωάννη κάνει καλή δουλειά.

Μια μικρή διόρθωση, ήταν το 245.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#54
(03-11-2013, 05:30 AM)nikos1991 Έγραψε: Μια μικρή διόρθωση, ήταν το 245.

Wink (μα που το 'χα το μυαλό μου το ξημέρωμα?)
Απάντηση
#55
Το δημοσίευμα χρονολογείται από τα τέλη Αυγούστου, αλλά επειδή μου κίνησε το ενδιαφέρον, είπα να το δούμε και εδώ.

Πρόκειται για μία επιστολή των Α. Μαλλικούρτη και Π. Δημόπουλου, που δημοσιεύθηκε στην "ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ" (http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_arti...013_531009), στις 24/8, και αφορά τη λεωφορειακή γραμμή 060:
Σύναψη:Κύριε διευθυντά

Οκ. πρωθυπουργός, σε μόλις προ ολίγων εβδομάδων πραγματοποιηθείσα σύσκεψη για την τουριστική περίοδο, ζήτησε τη σύμπραξη όλων –αρμόδιων υπηρεσιών και πολιτών– για την, όσο το δυνατόν, καλύτερη φιλοξενία και εξυπηρέτηση των εκατομμυρίων τουριστών που αναμένονται φέτος στη χώρα μας. Στον τομέα της εξυπηρέτησης των τουριστών, σε οιαδήποτε μεγαλούπολη του κόσμου, βασικό ρόλο διαδραματίζουν οι αστικές συγκοινωνίες. Αξίζει, λοιπόν, να παρατηρήσουμε εμείς οι πολίτες –αλλά και να πληροφορηθεί τόσο ο κ. πρωθυπουργός, οι αρμόδιοι υπουργοί Τουρισμού και Συγκοινωνιών όσο και ο κ. δήμαρχος Αθηναίων– με ποιον τρόπο η διοίκηση του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθήνας (ΟΑΣΑ) «αντιλήφθηκε» (;) και υλοποίησε την παραπάνω πρωθυπουργική απαίτηση, αλλά και την κυβερνητική πολιτική για την καλύτερη φιλοξενία των τουριστών: Με απόφασή της, λοιπόν, διέκοψε από τις 05-05-2013 και για κάθε Κυριακή τα δρομολόγια των μπλε λεωφορείων της γραμμής «060» Μουσείο - Ακαδημία - Λυκαβηττός! Η γραμμή αυτή (μίνι μπας) είναι η μοναδική που εξυπηρετεί –πλην των χιλιάδων κατοίκων της ευρύτερης περιοχής του Λυκαβηττού– και χιλιάδες ξένους επισκέπτες της πόλης μας –ιδίως μάλιστα τώρα το καλοκαίρι– οι οποίοι ανεβαίνουν στον λόφο του Λυκαβηττού για να θαυμάσουν την Αθήνα απο ψηλά. Μάλιστα, η γραμμή «060» αναγράφεται σε όλους τους τουριστικούς οδηγούς της Αθήνας, οι δε τουρίστες με τους ξενόγλωσσους οδηγούς στα χέρια τους αναζητούν τα λεωφορεία της γραμμής αυτής, η οποία, τις Κυριακές, πραγματοποιούσε ένα δρομολόγιο την ώρα από το Μουσείο προς τον Λυκαβηττό! Δηλαδή ο ΟΑΣΑ «εξοικονόμησε» (;) δύο βάρδιες οδηγών! Συγκλονιστική, πράγματι, οικονομία.

Οι κ. υπεύθυνοι του ΟΑΣΑ, του Δήμου Αθηναίων, αλλά και των αρμόδιων υπουργείων Μεταφορών και Τουρισμού έχουν, πλέον, τον λόγο.

Μπορεί στο πλαίσιο των περικοπών στο συγκοινωνιακό έργο του ΟΑΣΑ, η κατάργηση των δρομολογίων της 060 την Κυριακή να μη μας φαίνεται και κάτι το τόσο σημαντικό, όμως, υπό μια άλλη οπτική γωνία, είναι.

Μία καθαρά τουριστική γραμμή (τις Κυριακές δε νομίζω να κάνουν πολλές μετακινήσεις οι κάτοικοι της περιοχής), στην οποία οι επιβάτες είναι μάλιστα και στην πλειονότητά τους ξένοι (άρα και δεν έχουν στο μυαλό τους την ελληνική εξυπνάδα του "δεν πληρώνω"), σίγουρα έχει περισσότερα έσοδα και άρα μπορεί και υπερκαλύπτει τα έξοδα.

Και έστω ότι η 060 μπορεί να μην είχε τόσο μεγάλη επιβατική κίνηση. Γιατί ο ΟΑΣΑ δε φροντίζει, όπως προώθησε το τουριστικό εισιτήριο, να κάνει το ίδιο και με κάποιες γραμμές τουριστικού ενδιαφέροντος, όπως η 060; Γιατί οι περισσότεροι τουρίστες θα πλήρωναν για να απολαύσουν τον καφέ τους και στη συνέχεια το φαγητό τους στο εστιατόριο του Λυκαβηττού, με θέα όλη την Αθήνα.

Ίσως ένα ακόμη από τα μεγάλα φάουλ του ΟΑΣΑ.
Απάντηση
#56
Εκτός αυτού θα μπορούσε να μετονομαστεί η 4η Λυκαβηττου σε Τελεφερίκ Λυκαβηττού, μπας και βοηθήσει κανένα άνθρωπο να καταλάβει που πρέπει να κατέβει Wink
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#57
(08-11-2013, 04:19 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Το δημοσίευμα χρονολογείται από τα τέλη Αυγούστου, αλλά επειδή μου κίνησε το ενδιαφέρον, είπα να το δούμε και εδώ.

Πρόκειται για μία επιστολή των Α. Μαλλικούρτη και Π. Δημόπουλου, που δημοσιεύθηκε στην "ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ" (http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_arti...013_531009), στις 24/8, και αφορά τη λεωφορειακή γραμμή 060:

Μπορεί στο πλαίσιο των περικοπών στο συγκοινωνιακό έργο του ΟΑΣΑ, η κατάργηση των δρομολογίων της 060 την Κυριακή να μη μας φαίνεται και κάτι το τόσο σημαντικό, όμως, υπό μια άλλη οπτική γωνία, είναι.

Μία καθαρά τουριστική γραμμή (τις Κυριακές δε νομίζω να κάνουν πολλές μετακινήσεις οι κάτοικοι της περιοχής), στην οποία οι επιβάτες είναι μάλιστα και στην πλειονότητά τους ξένοι (άρα και δεν έχουν στο μυαλό τους την ελληνική εξυπνάδα του "δεν πληρώνω"), σίγουρα έχει περισσότερα έσοδα και άρα μπορεί και υπερκαλύπτει τα έξοδα.

Και έστω ότι η 060 μπορεί να μην είχε τόσο μεγάλη επιβατική κίνηση. Γιατί ο ΟΑΣΑ δε φροντίζει, όπως προώθησε το τουριστικό εισιτήριο, να κάνει το ίδιο και με κάποιες γραμμές τουριστικού ενδιαφέροντος, όπως η 060; Γιατί οι περισσότεροι τουρίστες θα πλήρωναν για να απολαύσουν τον καφέ τους και στη συνέχεια το φαγητό τους στο εστιατόριο του Λυκαβηττού, με θέα όλη την Αθήνα.

Ίσως ένα ακόμη από τα μεγάλα φάουλ του ΟΑΣΑ.
Προσωπικά δεν βλέπω κανένα φάουλ. Μπορεί η τελευταία φορά που χρησιμοποίησα το 060 να ήταν τον Οκτώβριο του 2010 αλλά ο χαρακτηρισμός της γραμμής ως "καθαρά τουριστικής" είναι μάλλον ατυχής. Μεσημέρι καθημερινής ήταν και με εξαίρεση εμένα και τον φίλο μου, Βασίλη (εγκυκοπαίδεια στα περί συγκοινωνιών της Αθήνας) σε ολόκληρη τη διαδρομή επιβιβάστηκαν μόλις τρία άτομα και κανένα φυσικά από αυτά δεν ήταν τουρίστας. Και οι τρεις όπως και εμείς οι δύο βγάλαμε κανονικά εισιτήριο άρα το επιχείρημα του ότι ο τουρίστα δεν είναι "δενπληρωνίστας" δεν στέκει. Λες ότι βγάζει τα έξοδα της η γραμμή λειτουργώντας ως τουριστική. Για να το δούμε λίγο αυτό. Το κάθε λεωφορείο της γραμμής εργαζόμενο σε δύο βάρδιες έχει δύο μεροκάματα, περίπου 150 λίτρα πετρέλαιο λόγω της μορφολογίας της περιοχής συν το κόστος συντήρησης. Αθροιστικά λοιπόν έχουμε περίπου 400 ευρώ λειτουργικό κόστος. Πόσα εισιτήρια λοιπόν πρέπει να κόβει ανά δρομολόγιο το κουβαδάκι για να βγάλει τα λεφτά του; Αλλά άντε και λέμε οκ, μπαίνουμε "μέσα" οικονομικά ελαφρώς στη συγκοινωνία αλλά για την τουριστική προβολή της Αθήνας να μας στοιχίσει και κάτι μικρό το κακό. Και έτσι λοιπόν φορτώνουμε τον τουρίστα να τον πάμε να δει την πόλη από ψηλά και τον οδηγούμε σε ένα κατάστημα με δυσανάλογα υψηλές τιμές και μέτριο ποιοτικά στο οποίο το μόνο που αξίζει είναι η θέα και που εδώ που τα λέμε κιόλας δεν το ενδιαφέρει με ποιον τρόπο θα πάει ο πελάτης εκεί διοτί διαφορετικά θα είχε δρομολογήσει το ίδιο ένα Sprinterάκι για παράδειγμα ως shuttle bus!!! Ε, εντάξει, φτάνει, δεν θα τα κάνουμε και ταξί τα VanHoolάκια...
Απάντηση
#58
Το 046 είναι μια γραμμή εγκατειλημμένη στο έλεός της, ενώ έχει πολύ καλή και εξυπηρετική διαδρομή.

Κύρια αιτία είναι η κατάληξή της στην Αθήνα, σε τελείως απομακρυσμένο σημείο (Μουσείο).
Η γραμμή αυτή αποτελεί, μαζί με το αποδεκατισμένο 021, τη σύνδεση του Γκύζη με το κέντρο της Αθήνας καθώς και τα πλησιέστερα σημεία ενδιαφέροντος. Παράλληλα, τις ώρες λειτουργίας των Δικαστηρίων, διασυνδέει με σύντομο δρομολόγιο όλες τις εγκαταστάσεις Δικαστηρίων (Ευελπίδων, Εφετείο/Ειρηνοδικείο Λουκάρεως, Διοικητικά Δικαστήρια Πανόρμου).

Για να μπορέσει να εξυπηρετήσει όμως, και να μην πηγαινοέρχεται άδειο, πρέπει επειγόντως να επανέλθει στην παλιά του αφετηρία - Πλ. Κάνιγγος. Εκεί ο επιβάτης είχε (και θα πρέπει να έχει) επιλογή, αν θα πάρει το 021 ή το 046, ο δε επιβάτης του 046 θα επιβιβάζεται/αποβιβάζεται σε κεντρικό και εξυπηρετικό σημείο, και όχι πίσω από το Πολυτεχνείο, μαζί με τα πρεζόνια.

Η διαδρομή αναγκαστικά θα πρέπει να είναι η παλιά : Σπ. Τρικούπη - δεξιά Στουρνάρη - αριστερά Τζώρτζ - Τέρμα προ της Πατουσά - αριστερά ημικυκλικά Πατουσά - ευθεία Μπόταση - δεξιά και αμέσως αριστερά Μπουμπουλίνας - δεξιά Αλεξάνδρας, συνέχεια κανονικά.

Η - στενή - στροφή Στουρνάρη και Τζώρτζ καθώς και το ημικύκλιο Τζώρτζ/Πατουσά μπορεί να "φυλαχθεί" από τα ΙΧ με τα κλασικά πλαστικά "κολωνάκια", η διέλευση μέσω της (παρκαρισμένης) Τζώρτζ πριν 15 χρόνια γινόταν με Μαγκίρους, οπότε ουδέν πρόβλημα.
Απάντηση
#59
(25-11-2013, 06:12 PM)Citaro Έγραψε: Το 046 είναι μια γραμμή εγκατειλημμένη στο έλεός της, ενώ έχει πολύ καλή και εξυπηρετική διαδρομή.

Κύρια αιτία είναι η κατάληξή της στην Αθήνα, σε τελείως απομακρυσμένο σημείο (Μουσείο).
Η γραμμή αυτή αποτελεί, μαζί με το αποδεκατισμένο 021, τη σύνδεση του Γκύζη με το κέντρο της Αθήνας καθώς και τα πλησιέστερα σημεία ενδιαφέροντος. Παράλληλα, τις ώρες λειτουργίας των Δικαστηρίων, διασυνδέει με σύντομο δρομολόγιο όλες τις εγκαταστάσεις Δικαστηρίων (Ευελπίδων, Εφετείο/Ειρηνοδικείο Λουκάρεως, Διοικητικά Δικαστήρια Πανόρμου).

Για να μπορέσει να εξυπηρετήσει όμως, και να μην πηγαινοέρχεται άδειο, πρέπει επειγόντως να επανέλθει στην παλιά του αφετηρία - Πλ. Κάνιγγος. Εκεί ο επιβάτης είχε (και θα πρέπει να έχει) επιλογή, αν θα πάρει το 021 ή το 046, ο δε επιβάτης του 046 θα επιβιβάζεται/αποβιβάζεται σε κεντρικό και εξυπηρετικό σημείο, και όχι πίσω από το Πολυτεχνείο, μαζί με τα πρεζόνια.

Η διαδρομή αναγκαστικά θα πρέπει να είναι η παλιά : Σπ. Τρικούπη - δεξιά Στουρνάρη - αριστερά Τζώρτζ - Τέρμα προ της Πατουσά - αριστερά ημικυκλικά Πατουσά - ευθεία Μπόταση - δεξιά και αμέσως αριστερά Μπουμπουλίνας - δεξιά Αλεξάνδρας, συνέχεια κανονικά.

Η - στενή - στροφή Στουρνάρη και Τζώρτζ καθώς και το ημικύκλιο Τζώρτζ/Πατουσά μπορεί να "φυλαχθεί" από τα ΙΧ με τα κλασικά πλαστικά "κολωνάκια", η διέλευση μέσω της (παρκαρισμένης) Τζώρτζ πριν 15 χρόνια γινόταν με Μαγκίρους, οπότε ουδέν πρόβλημα.

Πολύ εύστοχη η πρότασή σου!

Όντως, το σημείο της αφετηρίας, επί της Βασ. Ηρακλείου είναι παντελώς άκυρο.

Επειδή, ενώ στο ΒΑ άκρο της, η γραμμή αυτή συνδέεται όχι με έναν αλλά με *δύο* σταθμούς Μετρό (ΠΑΝΟΡΜΟΥ και ΚΑΤΕΧΑΚΗ), γεγονός εξαίσιο, στο ΝΔ άκρο της, ως έχει, απέχει αρκετά και από τη Βικτώρια, αλλά και από τον πιο σημαντικό σταθμό, της Ομονοίας, προτείνω την εξής εναλλακτική:

* Μετά τη στάση Πολυτεχνείο, όχι στροφή δεξιά για το (τωρινό) τέρμα, αλλά *αριστερά* στην Πατησίων, και μετά δεξιά στη Βερανζέρου, πάλι δεξιά στη Γ' Σεπτεμβρίου και τέρμα στην Πλατεία Λαυρίου.

* Η Πλ. Λαυρίου μπορεί να είναι "αντιτουριστική", αλλά έχει δυο σημαντικά πλεονεκτήματα:

1) Έχει άπλα για αφετηρίες λόγω της διαμορφωσής της, όπως εκτενώς εξέθεσε στην "ελεγεία" του για τον λαυρεωτικό σιδηρόδρομο ο pvuccino. και, μακράν σημαντικότερο,

2) Είναι δίπλα στην Ομόνοια παρέχοντας άμεση μετεπιβίβαση, όχι μάλιστα μόνο σε μία, αλλά σε δύο γραμμές Μετρό. Έτσι, κάποιος που έρχεται από το Μοσχάτο ή τα Πετράλωνα ή αντίστοιχα το Περιστέρι ή τον Νέο Κόσμο, θα μπορούσε να πάρει το Μετρό και μετά μετεπιβίβαση στο 046 για την Ευελπίδων.

Αντίστροφα, ο κάτοικος του Γκύζη αποκτά σύνδεση με τις γραμμές 1 και 2 του Μετρό.

Όσον για το 021, δεν ξέρω γιατί το χαρακτηρίζεις ως αποδεκατισμένο, καθώς έχει καλές συχνότητες, όμως επειδή δεν παρέχει σύνδεση με το Μετρό, προτείνω, χωρίς αύξηση του μήκους διαδρομής του, αντί να στρίβει από Ιπποκράτους δεξιά στη Σόλωνος με προορισμό Κάνιγγος, να συνεχίζει ευθεία, να κάνει στάση ("οιονεί" τέρμα) στο Διάνα, ακριβώς μπροστά από το 6, παρέχοντας ευχερεστατη μετεπιβίβαση στο Μετρο ΠΑΝΕΠΙΣΤΉΜΙΟ, και από εκεί δεξιά Πανεπιστημίου και αμέσως πάλι δεξιά Χαρ. Τρικούπη και πίσω... Δηλ. από ΚΑΝΙΓΓΟΣ - ΓΚΥΖΗ να γίνει ΣΤ. ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ - ΓΚΥΖΗ (ΚΥΚΛΙΚΗ).
Απάντηση
#60
Μετά την πρότασή μου για την κατάργηση του 815 ( https://leoforeia.gr/forum2/showthread.php?tid=69&page=16 ), επανέρχομαι εδώ για την αναπλήρωση του συγκοινωνιακού κενού στην περιοχή του Ταύρου ανάμεσα σε Π. Ράλλη και Πειραιώς. Δεν πρόκειται για μια περιοχή με ιδιέταιρη επιβατική κίνηση, καθώς έχει 2 μεγάλους άξονες γύρω της και λίγοι περιμένουν το 815, έναντι των 21/Β18/Γ18/(838!) ή 049/(914!). Όμως και λόγω του κοινωνικού προσώπου του Οργανισμού θα πρέπει να υπάρχει μια γραμμή που να εξυπηρετεί την περιοχή, κυρίως για τους ηλικιωμένους ανθρώπους. Μιας και ο αριθμός των επιβατών δεν δικαιολογεί Ν2, ψάχνοντας τα κοντινότερα midi έχουμε το 026 από τον Βοτανικό και το 035 από την πλ. Αττάλειας στον Ταύρο. Επειδή το 026 είναι συγκρότημα μα το 025 (και 027!) το αφήνω εκτός και επιλέγω το midi του 035.
Η διαδρομή του 035 θα επεκταθεί από Χρυσοστόμου Σμύρνης -> συνέχεια Επταλόφου -> δεξιά Πειραιώς -> αριστερά Μακεδονίας -> δεξιά Λ. Κωνσταντινουπόλεως -> αριστερά Αίαντος -> αριστερά Λ. Ειρήνης -> αριστερά Ήρας -> αριστερά Τερψιχόρης -> αριστερά Διός -> δεξιά Λ. Ειρήνης -> ΤΕ035 (τέως ΤΕ815) -> συνέχεια Λ. Ειρήνης -> δεξιά Μακεδονίας -> δεξιά Πειραιώς -> αριστερά Χρ. Σμύρνης -> συνέχεια η διαδρομή προς Κυψέλη.
Από τη νέα διαδρομή επιτυγχάνεται η εξυπηρέτηση του Δημαρχείου Ταύρου. Ο χρόνος διαδρομής αυξάνεται κατά περίπου 15' και η γραμμή παίρνει ένα όχημα επιπλέον
Off Topic: Τόσο το παλιό τέρμα όσο και το νέο βρίσκονται εκτός των ορίων του δήμου Αθηναίων, άρα θα μπορεί να πει κάποιος πως δεν πρέπει να διατηρούν τον αριθμό 0ΧΧ, αλλά τον 8ΧΧ (όρια Δήμου Ταύρου). Για καθαρά τυπικούς λόγους θα μπορούσε να μεταφερθεί το τέρμα στην Κυψέλη και η αφετηρία στον Ταύρο και να παρακάμψουμε τη σκόπελο αλλαγής αριθμού σε μια γραμμή αρκετά διαδεδομένη.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express Citaro 436 633.274 22-07-2023, 12:21 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 3 Cmaniac 42 64.304 15-07-2023, 11:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8 Cmaniac 166 201.747 16-04-2023, 05:22 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Aggele
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1 Cmaniac 273 360.814 16-04-2023, 02:41 AM
Τελευταία Δημοσίευση: panos44
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2 Cmaniac 264 375.036 09-02-2023, 03:21 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 5 Cmaniac 80 79.556 18-01-2023, 06:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: sgkatsos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 6 Cmaniac 46 62.302 11-11-2022, 01:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 7 Cmaniac 60 91.664 03-05-2022, 10:00 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ cmegas 168 174.321 19-10-2021, 09:47 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 4 Cmaniac 44 69.348 15-11-2019, 04:44 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)