Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ
#21
(10-05-2011, 10:56 PM)abc Έγραψε: Εκτός από τα 7/8 έχουμε και τα 14, Α7,Β7,18,19,Β5.

To 14 δεν παει κέντρο αλλά Πατήσια. Το Α7/Β7 ανεβαίνει Χαρ. Τρικούπη και κατεβαίνει Εξάρχεια με τέρμα την Κάνιγγος. Ειδικά στην άνοδο αφήνει τη μισή Αλεξάνδρας ακάλυπτη. Τα 18/19 ξεκινάνε από Μουσείο που μόνο κέντρο δεν είναι - για οπουδήποτε θες μετεπιβίβαση, εκτός κι αν τη βρίσκεις να περπατάς την Πατησίων προς Ομόνοια μέσα απ' τα πρεζόνια. Το Β5 πάει Στ. Λαρίσης.

Άρα, δεν θέλουμε κάτι σαν τα 7/8;

(10-05-2011, 08:32 PM)Giannis Έγραψε: Μ' αρέσουν οι προτάσεις του Citaro.

Μία παρατήρηση μόνο: Τα δρομολόγια του 1 και του 5 μου φαίνεται δύσκολο να συντονιστούν εφόσον δεν έχουν κοινή αφετηρία ή τέρμα. Η κίνηση είναι καμιά φορά απρόβλεπτη. Ίσως να ήταν καλύτερο να πάει και το 5 στο Μοσχάτο, βέβαια δεν ξέρω αν έχει χώρο εκεί.

Σαφώς και δεν είναι εύκολο το εγχείρημα τις καθημερινές, αλλά τουλάχιστον να έχουν ίδιες συχνότητες, όχι το 1 ανά 15 και το 5 ανά 12.
Τα βράδια και τις Κυριακές, που υπάρχει μεγάλο πρόβλημα, είναι πολύ απλό να πετύχεις συντονισμό, γιατί οι χρόνοι είναι υπολογίσιμοι :
Αν πχ φεύγει το 1 από Μοσχάτο 21:00 - 21:20, διέρχεται από Τζιτζιφιές 21:12- 21:32. Συνεπώς, βάζεις το 5 να φεύγει 21:20 - 21:40.
Απάντηση
#22
(11-05-2011, 01:54 AM)Citaro Έγραψε: To 14 δεν παει κέντρο αλλά Πατήσια. Το Α7/Β7 ανεβαίνει Χαρ. Τρικούπη και κατεβαίνει Εξάρχεια με τέρμα την Κάνιγγος. Ειδικά στην άνοδο αφήνει τη μισή Αλεξάνδρας ακάλυπτη. Τα 18/19 ξεκινάνε από Μουσείο που μόνο κέντρο δεν είναι - για οπουδήποτε θες μετεπιβίβαση, εκτός κι αν τη βρίσκεις να περπατάς την Πατησίων προς Ομόνοια μέσα απ' τα πρεζόνια. Το Β5 πάει Στ. Λαρίσης.

Άρα, δεν θέλουμε κάτι σαν τα 7/8;
Το σχόλιο μου αφορούσε την χρησιμότητα του προτινόμενου 7 για την διαδρομή Αμπελόκηποι - Πεδίο Άρεως. Είμαι τις άποψης ότι σήμερα τα 7 και 8 καλύπτουν πολύ μικρό μέρος αυτής της ανάγκης.

Απάντηση
#23
στις προτασεις του Citaro θα προτεινα το 1 ναγινει 3 και το 3 13 μιας και οι δυο αριθμοι εξυπηρετουσαν ανεκαθεν την πατησιων και ανω πατησια-παπαδιαμαντη.
Απάντηση
#24
Όλα ξεκίνησαν με τη μάχη για τη διατήρηση του Α13. Το Α13 σήμερα είναι από τα πιο αξιόπιστα λεωφορεία το λεκανοπεδίου με συχνότητα αιχμής στα 6' (από τις λίγες φορές που το έχω χρησιμοποιήσει δεν έχω παράπονο). Έχει αφετηρία που μόνο με χάρτη μπορείς να τη βρεις (Ζήνωνος) και μαζεύει κόσμο από την πρώτη στάση της Λένορμαν.
Από την άλλη έχουμε το 12 με τη σημερινή του μορφή από το 2002 και την επέκταση στον Αγ. Γεώργιο - Αγ. Ιερόθεο, και αφετηρία στο πιο κεντρικό σημείο της Αθήνας, στο Ζάπειο. Το πρόβλημα που έχει το 12 ονομάζεται συγκεντρώσεις και διαμαρτηρίες. Κάθε λίγο και λιγάκι κλείνει το Σύνταγμα επιρρεάζοντας αρνητικά το 12, αλλά όχι το Α13.
Η κοινή διαδρομή τους είναι από τον Αγ. ιερόθεο μέχρι το Μεταξουργείο και οι διαφορές είναι στα άκρα των 2 γραμμών. Η 12 απο τη μία συνεχίζει μέχρι το Σύνταγμα, από την άλλη η Α13 ανεβαίνει μέχρι το τέρμα της Κηπούπολης.
Οι τρεις προτάσεις που υπάρχουν είναι:
1) Κόψιμο του Α13 στην Ανθούπολη
2) Κατάργηση του Α13 και επέκταση του 12 μέχρι Κηπούπολη
3) Ως έχει.
Σήμερα έχουμε κύκλο 100' με 16 οχήματα στο Α13 και 96' με 12 οχήματα στο 12.
To 1) περιορίζει τον κύκλο του Α13 στα 45' με 5 οχήματα (δεν χρειάζεται πάνω από 10' η Κηπούπολη για να κατέβει μέχρι το μετρό), ενώ το 12 θα πρέπει να πυκνώσει στα 5-6' για να χωρέσει αυτούς που αφήνει το Α13. Άρα κύκλος 96' με 17-19 οχήματα.. Μείωση των οχημάτων σε από 28 σε 22-24
+ Λιγότερα οχήματα - βάρδιες - οδηγοί
+ Θα φύγει η αφετηρία του Α13 από τη Ζήνωνος
- Σαρδέλα από τις τελευταίες στάσεις της Λένορμαν μέχρι το τέλος της Τσαλδάρη, αφού τα Vanhool χωράνε λιγότερο κόσμο από τα Citelis - N2.
- Θα πρέπει να μπούν ενισχυτικά 9000ρα οχήματα στο 12.
- Το Α13 αφού γίνει τοπικό θα χάσει τον κόσμο του και θα καταργηθεί σιγά σιγά.
Το 2) είναι κατ' εμέ η καλύτερη λύση και έπρεπε να είχε γίνει ήδη από το 2002. Ανεβάζουμε το 12 μέχρι το τέρμα της Κηπούπολης δίνοντάς το 14' ανα κατέυθυνση και καταργούμε το Α13. Με κύκλο στα 124' έχουμε 25 οχήματα για 5' συχνότητα και 21 για 6'
+ Λιγότερα οχήματα - βάρδιες - οδηγοί
+ Αφού δεν συγχρονίζονται τα Α13 - 12 ας γίνουν μία γραμμή.
+ Δεν θα κολλάνε τα 12 πίσω από το Α13, γιατί δεν θα υπάρχει Α13
+ Μείωση των ρύπων από 16 λεωφορεία
- Το Π στην 4η Κηπουπόλεως που είναι χαζό να υπάρχει σε μια ακτινική γραμμή
- Η εγκατάσταση εναέριου στο νέο κομμάτι της διαδρομής
- Σαρδέλα από τις τελευταίες στάσεις της Λένορμαν μέχρι το τέλος της Τσαλδάρη, αφού τα Vanhool χωράνε λιγότερο κόσμο από τα Citelis - N2.
- Θα πρέπει να μπούν ενισχυτικά 9000ρα οχήματα στο 12 (που δεν ξέρω πόσο εύκολα χωράνε στο Π, αν και οι σόμπες χωρούσαν).
Το 3) είναι η λύση που όπως φένεται από τις βόλτες του #910 δείχνει να απορρίπτει ο ΟΑΣΑ καθώς κοστίζει σε οχήματα.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#25
Το ιδανικότερο θα τανε να επεκταθεί το 12 στην Αγ.Τριάδα (γιατί Κηπούπολη εκεί δεν είναι, ασχέτως τι γράφουν οι προμετωπίδες) αλλά δεν το βρίσκω και πολύ πιθανό στην παρούσα φάση. Άλλωστε στον ΟΑΣΑ στόχος τους είναι να μειώσουν το κόστος, αν είναι να κάνουν επέκταση της εναερίου, νομίζω τους βγαίνει μία ή άλλη! Επίσης θα πάρει και αρκετό χρόνο να γίνει κάτι τέτοιο, οπότε μάλλον χλωμό το κόβω. Τα 18μετρα μια χαρά χωράνε στο Π (και πριν τις σόμπες μπαίναν οι δεινόσαυροι και τώρα το Solaris απ' ό,τι είδαμε) αλλά τζάμπα η ταλαιπωρία μου φαίνεται, γιατί άδεια θα πηγαινοέρχονται από Αγ.Γεώργιο και πάνω. Και κάτι άλλο: Τις τελευταίες μέρες που ανέβηκα στο τέρμα του 12 είδα πως ο χώρος στάθμευσης έχει μειωθεί δραστικά λόγω ανέγερσης πολυκατοικίας κι έχει πάει πίσω πίσω στην οδό Αφροδίτης στη γωνία με την οδό Ζέας, με αποτέλεσμα να χωράει με το ζόρι ένα 12μετρο! Πως θα χωρέσει λοιπόν 18μετρο και μάλιστα παραπάνω από ένα αν πυκνώσει η γραμμή; Εκτός κι αν κάνουν το κόλπο με το 10, όπου μαζεύονται όλα Τζιτζιφιές και Χαλάνδρι έχει πάντα ένα!

Εγώ έχω σκεφτεί κάποια πράγματα για την περιοχή και την καλύτερη εκμετάλλευση του τροχαίου υλικού και όχι μόνο σχετικά με το 12 και το Α13. Μ' έχει απασχολήσει αρκετά και η υπόθεση με τα 24/25. Νομίζω ότι μετά το άνοιγμα της Ανθούπολης θα πρέπει να γίνουν και τα δύο τοπικά εκεί και ν' αφήσουν τους κύκλους μέσα στο Μπουρνάζι! Το 25 είναι πολύ γερή γραμμή που εξυπηρετεί όλη την Αγ.Νικολάου και το κέντρο του Ιλίου, αλλά με το που πλησιάζει την Ανθούπολη, στρίβει... αριστερά και κάνει όοοολο τον κύκλο του Μπουρναζίου για να δει πάλι μετρό... στον Αγ.Αντώνιο! Λογικό λοιπόν ο κόσμος να προτιμάει το Γ12 που πηγαίνει Αττική, γιατί φτάνει πιο γρήγορα! Στην άνοδο φυσικά δε συμβαίνει αυτό, αλλά η στάση επιβίβασης είναι αρκετά μακριά από το σταθμό και ο κόσμος πιθανώς να μη γνωρίζει ότι διέρχεται από κει τρόλλεϋ για Ίλιον και Καματερό!

Θυμάμαι τελευταία που βγήκε ο δήμαρχος του Ιλίου και ζήτησε απευθείας γραμμή για Ανθούπολη. Μα υπάρχει το 25 που είναι άψογο γι' αυτή τη δουλειά!! Το μόνο που χρειάζεται είναι πύκνωση και να αφήσει το Μπουρνάζι. Δηλαδή να κατεβαίνει από Θηβών, δεξιά Αναπαύσεως, δεξιά Δωδεκανήσου, (θα χρειαστεί εναέριος εκεί) αριστερά πάλι Θηβών κι έφυγες! Πιστέυω πως αν γίνει κάτι τέτοιο μέχρι και το Γ12 μπορεί να καταργηθεί (αφού δεν έχει πια και αφετηρία στο κέντρο) και να μην έχουμε και πρόβλημα στην Αγ.Νικολάου με τις ασυντόνιστες διελεύσεις. Το ίδιο πρόβλημα υπάρχει και με το 24, αλλά αντίστροφα. Βολεύει δηλαδή να κατέβεις από Πετρούπολη Ανθούπολη, αλλά όχι ν' ανέβεις. Βέβαια το 24 δεν έχει πολύ κόσμο και λόγω χαμηλών συχνοτήτων και επειδή δεν εξυπηρετεί κέντρο δήμου όπως το 25, αλλά και γιατί έχει το 719 από τη μια και τα Α11/Β11/700 από την άλλη με πολύ πιο συχνές διελεύσεις. Η μόνη πιθανότητα επιβίωσής του είναι να γίνει κι αυτό τοπικό στην Ανθούπολη όπως το 25, να πυκνώσει αρκετά και να καταργηθεί παράλληλα το 719. Αλλά κι αυτό μόνο σε μια προσπάθεια εκμετάλλευσης της υποδομής που ήδη υπάρχει και πληρώσαμε. (εναέριος) Αλλιώς είναι πολύ πιο πρακτικό να καταργηθεί το 24 και όχι το 719!
Απάντηση
#26
Καταλήγοντας λοιπόν και για να μιμηθώ τον ΟΑΣΑ Tongue
Έχοντας υπόψιν:
1) την έλλειψη χώρου στάθμευσης για 18μετρα στον Αγ.Γεώργιο
2) την ανάγκη κάλυψης της γραμμής 12 από 18μετρα αν και εφ όσον τοπικοποιηθεί το Α13
3) την ανάγκη σύνδεσης του Αγ.Ιεροθέου με το κέντρο του Περιστερίου
4) τη γενικότερη έλλειψη σε 18μετρα τρόλλεϋ, που σημαίνει ότι αυτά θα πρέπει να χρησιμοποιούνται μόνο εκεί που είναι απαραίτητα και ούτε μέτρο παραπάνω (στη συγκεκριμένη περίπτωση στη διαδρομή Ζάππειο-Στ.Ανθούπολης)
5) την προσπάθεια εκμετάλλευσης της εναερίου στο Μπουρνάζι μετά το "κόψιμο" των 24/25 στην Ανθούπολη και
6) τον άφθονο χώρο στάθμευσης επί της οδού Δωδεκανήσου μεταξύ της Αναπαύσεως και της Θηβών

Προτείνω:

1) την περικοπή της γραμμής 12 στο Στ.Ανθούπολης και τη δρομολόγησή της με 18μετρα. Τέρμα θα έχει επι της οδού Δωδεκανήσου στο παρκάκι, στη συμβολή της με την οδό Καρκαβίτσα. Ονομασία: Ζάππειο-Περιστέρι-Στ.Ανθούπολης. Επιστροφή από Θηβών και φυσικά πύκνωση.

2) την ίδρυση δύο νέων αντίρροπων κυκλικών γραμμών (τους αριθμούς βρείτε τους εσείς) ως εξής: Αγ.Ιερόθεος-Μπουρνάζι-Περιστέρι και Αγ.Ιερόθεος-Περιστέρι-Μπουρνάζι. Η πρώτη θα στρίβει από Αναπαύσεως αριστερά στη Δωδεκανήσου, ευθεία Κωνσταντινουπόλεως, μετά θα χρησιμοποιεί την εναέριο του Μπουρναζίου μέχρι Αγ.Αντώνιο, δεξιά Παν.Τσαλδάρη κι ευθεία Αγ.Ιερόθεο. Η άλλη θα ακολουθεί την ακριβώς αντίθετη διαδρομή. Και οι δύο θα δίνουν άμεση ανταπόκριση στο τέρμα του 12 (Δωδεκανήσου) καθώς και στο μετρό στην Ανθούπολη και στον Αγ.Αντώνιο, ενώ θα καλύπτεται και η διαδρομή Αγ.Ιερόθεος-Αναπαύσεως-κέντρο Περιστερίου που εξυπηρετούν σήμερα τα 12/Α13. Λόγω του μικρού μήκους των γραμμών και του τοπικού χαρακτήρα τους, είναι δυνατόν να σταθμεύει στον Αγ.Γεώργιο ένα μόνο όχημα τη φορά. Χρειάζεται βέβαια εγκατάσταση εναερίου στα 2 ρεύματα της Δωδεκανήσου από Αναπαύσεως μέχρι Θηβών και νέο "ψαλίδι" στη συμβολή Θηβών/Κωνσταντινουπόλεως.

3) την τοπικοποίηση του Α13 στο Στ.Ανθούπολης ως εξής: Αφετηρία στη Μετεώρων όπως σήμερα, ίδια διαδρομή μέχρι τον Αγ.Γεώργιο και μετά διέλευση μέσω της οδού Κωνσταντινουπόλεως/Αγ.Γεωργίου μέχρι Θηβών. Στη Θηβών δεξιά, Στ.Ανθούπολης και πίσω. Ονομασία: 707 (μάλλον): Κηπούπολη-Ανθούπολη-Στ.Μετρό Ανθούπολη. Έτσι αφήνουμε τη διαδρομή Αγ.Γεώργιος-Αναπαύσεως-Στ.Ανθούπολη στα 2 αντίρροπα τρόλλεϋ και δεν έχουμε θέμα με ταυτόχρονες διελεύσεις όπως σήμερα, συνδέουμε ταχύτερα την περιοχή της Κηπούπολης με το μετρό (από το να μπλέκει στην κίνηση της Αγ.Ιεροθέου) και καλύπτουμε και την περιοχή της Ανθούπολης με παράλληλη κατάργηση του 731!! Ίσως θα μπορούσε να καταργηθεί και το 748 (δεν είμαι σίγουρος γι' αυτό) και το τμήμα του στη Χρυσούπολη να προσαρτηθεί σ' ένα νέο κυκλικό που θα συνδέει Χρυσούπολη, Αγ.Βασίλειο και Ν.Ζωή με το Στ.Ανθούπολης.
Απάντηση
#27
Παρόλο που δε γνωρίζω πολλά από τα Δυτικά Προάστια, γενικα προτείνω το εξής: Να κοπεί το Α13 μέχρι Στ. Ανθούπολη παίρνοντας τριψήφια αρίθμηση, ενώ το 12 όπως είναι να κοπεί μέχρι Ακαδημία* (Εδουάρδου Λω). Νέα ονομασία 12 ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ - ΑΚΑΔΗΜΙΑ. Συχνότητα ανα 10'. Οχήματα, μίξη 12μετρων και 18μετρων τρόλλει.

* είτε με ΑΦ στην Ακαδημία και ΤΕ στο Περιστέρι, είτε Κυκλικό με ΑΦ/ΤΕ στο Περιστέρι.
Απάντηση
#28
Επειδή μένω στο Περιστέρι και τα βλέπω καθημερινά θα μπορούσαν να γίνουν:

1) Μένουν ως έχουν μιας και ο κόσμος εξυπηρετείται καλά.

2) Ξεπύκνωση της Α13 και δρομολόγηση αποκλειστικά αρθρωτών όπως ήταν παλιά. Ίσως μια ελαφριά πύκνωση της 12 δεν θα επηρέαζε τα πράγματα.
Το αρνητικό είναι ότι δεν περισσεύουν αρθρωτά λεωφορεία για να γίνει κάτι τέτοιο.

3) Κόψιμο του Α13 στην Ανθούπολη και ενίσχυση του 12 με 18μετρα. Δεν είναι κακιά ιδέα άλλα μάλλον δεν υπάρχουν τόσα 18μετρα τρόλεϊ διαθέσιμα.

4) Επέκταση του 12 στην Κηπούπολη. Απίθανο ως αδύνατο να συμβεί και χρειάζονται δεκάδες extra οχήματα και οδηγοί και επέκταση εναέριου δικτύου και λεφά και μάλλον ξεχάστε το.

5) Μια πιο τρελή θα ήταν το κόψιμο του Α13 στην Ανθούπολη χωρίς να πυκνώσει το 12. Άντι να πυκνώσει το 12 θα επεκτεινόταν με κυκλική στην Ομόνοια το 24 χωρίς να αλλάξει η συχνότητα του. Και εδώ χρειάζονται extra οχήματα σε τρόλεϊ άλλα όχι 18μετρα.

6) Αυτό που λέει ο N1Ellinikou άλλα η σαρδελοποίηση είναι σίγουρη

Πάντως γενικά το Π στην Κηπούπολη/Αγία Τριάδα δεν χρειάζεται.
Απάντηση
#29
Το Α13 θέλει κόψιμο και το 12 να πάρει αρθρωτά. Όπως είπα και σε προηγούμενο πόστ μου 18μετρα τρόλλεϋ έχουμε στην αιχμή:
6: 12
10: 13
και μερικά σε 3, 14 που δεν είναι στανταρ, δηλαδή ας πούμε ένα σύνολο 30 οχημάτων.
Το 12 έχει στην αιχμή 11 οχήματα και συνολικά τα αρθρωτά είναι 51. Οπότε μαζί με το 12 θα έχουμε 10 οχήματα εφεδρεία που σημαίνει ότι δεν χρειάζεται να κόψουμε από κάπου αρθρωτά.

Κατ' άλλα το Α13 να γίνει τοπικό στην Ανθούπολη με χρόνο διαδρομής στην αιχμή 28', που πιστεύω ότι φτάνει, και 4 οχήματα ανά 7'. Δηλαδή το συνολικό κέρδος 11 οχήματα μερικά απ' τα οποιά μπορούν να πάνε σε γραμμές που θέλουν ενίσχυση π.χ. 703, 550 κτλ.

Όσον αφορά τα 24/25, πιστεύω ότι άμα το 25 έφτανε στην αιχμή το 10λεπτο μπορεί να κοπεί το Γ12 εντελώς αλλά να κοπέι το 719 και να ενισχυθεί το 24 δεν γίνεται γιατί το 719 πάει μέχρι Αγία Τριάδα και η διαδρομή τους ναι μεν είναι παραπλήσια αλλά όχι κοινή.

Το 748 θα μπορούσε να συγχωνευτεί με το 823 και να πηγαίνει Στ. Ανθούπολης αλλά δεν γίνεται να πάει και το 822 εκεί γιατί υπάρχει και η οδός B. Αλεξάνδρου που δεν μπορεί να μείνει ακάλυπτη.
Απάντηση
#30
(01-06-2013, 01:02 AM)mercedes elbo Έγραψε: να κοπέι το 719 και να ενισχυθεί το 24 δεν γίνεται γιατί το 719 πάει μέχρι Αγία Τριάδα και η διαδρομή τους ναι μεν είναι παραπλήσια αλλά όχι κοινή.

Μα εννοείται αυτό! Το είπα και πριν πως το πιο λογικό είναι να καταργηθεί το 24. Αν κοιτάξεις τον χάρτη, η διαδρομή του 719 είναι ακριβώς στο μεσοδιάστημα μεταξύ Πετρουπόλεως (Α11/Β11/700) και Περικλέους. (Α13) Το 24 πάλι είναι ακριβώς στο μεσοδιάστημα μεταξύ Πετρουπόλεως και του 719, αλλά και τα δύο είναι σε απόσταση περπατήματος κι έχουν καλύτερες συχνότητες, γι' αυτό δεν παίρνει κανείς το 24! Αυτό που είπα είναι πως αν θέλουμε να δώσουμε μια πιθανότητα επιτυχίας στο 24 (λόγω χρημάτων που όλοι πληρώσαμε για την εναέριο) είναι να καταργηθεί το 719, το οποιο όμως δε γίνεται γιατί το 719 καλύπτει και περιοχές που δεν καλύπτει το 24, αλλά το αντίθετο δε συμβαίνει! Οπότε καλύτερα να καταργηθεί εντελώς και τα οχήματα να πάνε στο 25 που έχει πιθανότητες επιτυχίας!

Επίσης κάτι άλλο: Πιστεύω ότι το 700 πρέπει ν' αφήσει κι αυτό το Μπουρνάζι και να πάει Στ.Ανθούπολη μέσω Θηβών. Και τα Α11/Β11 να συνενωθούν και να γίνουν τοπικό στα Άνω Πατήσια (μέσω Ιλίου/Αγ.Αναργύρων). Η κυρίως σύνδεση της Πετρούπολης με το μετρό θα είναι το 700 πλέον, αλλά επειδή χρειάζεται η σύνδεση Πετρούπολης-Ιλίου-Αγ.Αναργύρων που εξυπηρετούν τα Α11/Β11 αλλά και μια κανονική σύνδεση με τον ΗΣΑΠ για τους Αγ.Αναργύρους, (το 703 δεν πιάνεται, γιατί λόγω μεγάλης διαδρομής είναι απρόβλεπτο και σ' αφήνει αρκετά μακριά από το σταθμό) προτείνω να φτιαχτεί αυτό το νέο τοπικό. (715: Πετρούπολη-Ίλιον-Στ.Άνω Πατησίων) Η Λιοσίων δε χρειάζεται πια τόσες γραμμές, επιβαρύνουν και το κυκλοφοριακό και τα Άνω Πατήσια ενδείκνυνται περισσότερο από τα Κάτω και λόγω μικρότερης απόστασης και λόγω αρκετά χαμηλότερης κίνησης. Το 703 ν' αφήσει τον Αγ.Ελευθέριο (αφού έχει ήδη πολύ μεγάλη διαδρομή) και να κάνει τέρμα μαζί με τα 420/421/892. Έτσι θα μπορεί κάποιος που πηγαίνει Πειραιά να περιμένει στην ίδια στάση τα 420/703 και να πάρει όποιο περάσει πρώτο! (κάτι που δε συμβαίνει σήμερα, πολύ κακώς κατά την άποψή μου)

(01-06-2013, 01:02 AM)mercedes elbo Έγραψε: Το 748 θα μπορούσε να συγχωνευτεί με το 823 και να πηγαίνει Στ. Ανθούπολης αλλά δεν γίνεται να πάει και το 822 εκεί γιατί υπάρχει και η οδός B. Αλεξάνδρου που δεν μπορεί να μείνει ακάλυπτη.

Μα δεν είπα να καταργηθεί το 822, αλλοίμονο! Αυτό που είπα είναι να δημιουργηθεί νέο τοπικό που θα διέρχεται από Χρυσούπολη, Αγ.Βασίλειο και Ν.Ζωή (καταργώντας τα 748/823) και θα δίνει ανταπόκριση στο Στ.Ανθούπολη, αλλά παράλληλα με το 822! (σαφέστατα και δε μπορεί να μείνει η Πελασγίας/Βασ.Αλεξάνδρου χωρίς λεωφορειακή εξυπηρέτηση) Εγώ μάλιστα θα 'λεγα να επεκταθεί και στο Αττικό Νοσοκομείο το 822 (αφού είναι κυκλικό έτσι κι αλλιώς) και να καταργηθεί πια το 731!! Την Ανθούπολη όπως είπα και πιο πάνω μπορεί να την εξυπηρετήσει το τοπικό της Κηπούπολης. (707: Κηπούπολη-Ανθούπολη-Στ.Ανθούπολη)

(01-06-2013, 01:02 AM)mercedes elbo Έγραψε: και μερικά σε 3, 14 που δεν είναι στανταρ

Το 14 πλέον καλύπτεται εξ ολοκλήρου με 18μετρα. Άρα μάλλον είναι παραπάνω οχήματα εκεί.
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8 Cmaniac 169 218.523 02-11-2024, 12:36 AM
Τελευταία Δημοσίευση: SniperB12
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2 Cmaniac 269 407.486 11-10-2024, 03:45 PM
Τελευταία Δημοσίευση: 214 Mercedes-Benz O405N
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 7 Cmaniac 64 98.537 03-10-2024, 01:24 AM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 4 Cmaniac 49 75.846 17-06-2024, 02:48 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express Citaro 438 688.631 14-06-2024, 10:45 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Achilleas-Lykavittos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 3 Cmaniac 42 68.717 15-07-2023, 11:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1 Cmaniac 273 393.396 16-04-2023, 02:41 AM
Τελευταία Δημοσίευση: panos44
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0 Cmaniac 116 174.640 05-03-2023, 02:49 PM
Τελευταία Δημοσίευση: abc
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 5 Cmaniac 80 88.742 18-01-2023, 06:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: sgkatsos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 6 Cmaniac 46 67.297 11-11-2022, 01:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)