Δημοσιεύσεις: 1.793
Θέματα: 742
Εγγραφή: 22-08-2009
29-11-2009, 06:23 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 23-09-2013, 07:59 PM από N1Ellinikou.)
Οι Δήμοι και Κοινότητες/Οικισμοί της Περιοχής Εξυπηρέτησης των Αστικών Συγκοινωνιών ομαδοποιούνται στους παρακάτω 11 Τομείς Αστικών Συγκοινωνιών, οι οποίοι χρησιμοποιούνται και για την αρίθμηση των κεντρικών, διαδημοτικών και τοπικών λεωφορειακών γραμμών (οι γραμμές-κορμοί έχουν δική τους αρίθμηση):
Τομέας 0 : ΑΘΗΝΑ
Τομέας 1 : ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ, ΠΑΛΑΙΟ ΦΑΛΗΡΟ, ΑΛΙΜΟΣ, ΕΛΛΗΝΙΚΟ, ΓΛΥΦΑΔΑ, ΒΟΥΛΑ, ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ, ΒΑΡΗ
Τομέας 2 : ΔΑΦΝΗ, ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ, ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ, ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ, ΥΜΗΤΤΟΣ, ΒΥΡΩΝΑΣ, ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗ, ΖΩΓΡΑΦΟΥ
Τομέας 3 : ΓΕΡΑΚΑΣ, ΑΝΘΟΥΣΑ, ΓΛΥΚΑ ΝΕΡΑ, ΠΑΛΛΗΝΗ, ΣΠΑΤΑ, ΠΑΙΑΝΙΑ, ΚΟΡΩΠΙ, ΑΡΤΕΜΙΔΑ, ΣΑΡΩΝΙΔΑ
Τομέας 4 : ΠΑΠΑΓΟΣ, ΧΟΛΑΡΓΟΣ, ΝΕΟ ΨΥΧΙΚΟ, ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, ΧΑΛΑΝΔΡΙ, ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ, ΠΕΝΤΕΛΗ, ΝΕΑ ΠΕΝΤΕΛΗ, ΜΑΡΟΥΣΙ
Τομέας 5 : ΠΕΥΚΗ, ΛΥΚΟΒΡΥΣΗ, ΜΕΛΙΣΣΙΑ, ΚΗΦΙΣΙΑ, ΝΕΑ ΕΡΥΘΡΑΙΑ, ΕΚΑΛΗ, ΑΝΟΙΞΗ, ΔΡΟΣΙΑ, ΔΙΟΝΥΣΟΣ, ΜΠΑΛΑ, ΣΤΑΜΑΤΑ, ΑΓΙΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ, ΚΡΥΟΝΕΡΙ, ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗ, ΜΑΡΟΥΣΙ
Τομέας 6 : ΨΥΧΙΚΟ, ΦΙΛΟΘΕΗ, ΓΑΛΑΤΣΙ, ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ, ΝΕΑ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ, ΝΕΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ, ΜΑΡΟΥΣΙ, ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ, ΝΕΑ ΧΑΛΚΗΔΟΝΑ
Τομέας 7 : ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ, ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ, ΝΕΑ ΛΙΟΣΙΑ, ΑΓΙΟΙ ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ, ΚΑΜΑΤΕΡΟ, ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ, ΑΧΑΡΝΑΙ, ΘΡΑΚΟΜΑΚΕΔΟΝΕΣ, ΖΕΦΥΡΙ, ΦΥΛΗ
Τομέας 8 : ΧΑΙΔΑΡΙ, ΑΙΓΑΛΕΩ, ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ, ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ, ΝΙΚΑΙΑ, ΤΑΥΡΟΣ, ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΡΕΝΤΗΣ, ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ, ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑ, ΠΕΡΑΜΑ, ΜΑΝΔΡΑ, ΜΑΓΟΥΛΑ, ΕΛΕΥΣΙΝΑ, ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΣ
Τομέας 9 : ΚΑΛΛΙΘΕΑ, ΜΟΣΧΑΤΟ, ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Για παράδειγμα, μία γραμμή, που ο αριθμός της αρχίζει με το νούμερο 1 (π.χ. 101), έχει ως προορισμό τα νότια προάστια (τομέας 1).
Δημοσιεύσεις: 512
Θέματα: 30
Εγγραφή: 14-10-2009
Προτείνω τις εξείς τροποποιήσεις:
206 ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ-ΣΤ. ΜΕΤΡΟ ΔΑΦΝΗ (ΚΥΚΛΙΚΗ)
208 Κ. ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ-ΣΤ. ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ (ΚΥΚΛΙΚΗ)
210 ΤΕΡΨΙΘΕΑ-ΣΟΥΡΜΕΝΑ-ΣΤ. ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ (ΚΥΚΛΙΚΗ)
213 ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ
220 ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ
221 ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥΠΟΛΗ-ΟΜΟΝΟΙΑ-ΣΤ. ΥΠΕΡ. ΛΕΩΦ. ΚΗΦΙΣΟΥ (051+221)
225 ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΛΟΓΟ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗΣ 220
232 ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ
237 ΑΝΩ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ-ΣΤ. ΜΕΤΡΟ ΔΑΦΝΗ (ΚΥΚΛΙΚΗ)
245 ΕΝΙΣΧΥΣΗ
247 ΣΤ. ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ-Λ. ΑΛΙΜΟΥ-ΑΓ. ΚΟΣΜΑΣ
Δημοσιεύσεις: 1.114
Θέματα: 59
Εγγραφή: 10-10-2009
(07-12-2009, 11:39 AM)aliance Έγραψε: Προτείνω τις εξείς τροποποιήσεις:
208 Κ. ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ-ΣΤ. ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ (ΚΥΚΛΙΚΗ)
210 ΤΕΡΨΙΘΕΑ-ΣΟΥΡΜΕΝΑ-ΣΤ. ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ (ΚΥΚΛΙΚΗ)
247 ΣΤ. ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ-Λ. ΑΛΙΜΟΥ-ΑΓ. ΚΟΣΜΑΣ
Φιλε aliance συμφωνω με τη προταση σου, αλλα εαν λαβουμε υπ΄οψιν και τις νεες επεκτασεις μετρο (το θεμα ειναι ομως πότε θα ειναι ετοιμες.) οι παραπανω λεωφορειακες γραμμες θα επρεπε να ειχαν ως εξης:
208 Κ.ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ-ΣΤ.ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ
210 ΤΕΡΨΙΘΕΑ-ΣΟΥΡΜΕΝΑ-ΣΤ.ΑΛΙΜΟΣ
247 ΑΓ.ΚΟΣΜΑΣ-ΣΤ.ΑΛΙΜΟΣ (ΜΕΣΩ Λ.ΑΛΙΜΟΥ)
Δημοσιεύσεις: 452
Θέματα: 33
Εγγραφή: 16-11-2009
Θα πρότεινα σχετικά με την γραμμή 732, να μην κανει τον κύκλο στην περιοχή της Ζωοδόχου Πηγής αλλά αντίθετα να τερματίζει απευθείας στην Νέα Ελβετία, ενώ παράλληλα να δημιουργηθεί μια τοπική γραμμή 214 Ζωοδόχος Πηγή - Σταθμός Ευαγγελισμού (κυκλική) που θα καλύψει αυτό το κενό, και θα ενισχύσει την λεωφορειακή εξυπηρέτηση της Φορμίωνος. Ο λόγος είναι ότι το 732 είναι μια διακεντρική γραμμή με μεγάλο μήκος, που σημαίνει ότι είναι και αρκετά επιρεπής σε καθυστερήσεις, αρκετές φορές η αναμονή αρκετά κοντά στην αφετηρία μπορεί να φτάσει και τα 30 λεπτά ενώ δεν είναι λίγες οι φορές που ένα λεωφορείο καθυστερεί τόσο που το επόμενο το προλαβαίνει και πάνε το ένα πίσω από το άλλο θυμίζοντας αρθρωτό!
Μιας και αναφέρθηκα στην Φορμίωνος, η οποία έχει μεγάλο πρόβλημα με τον κυκλοφοριακό της φόρτο και τα παρκαρισμένα (πολλές φορές ΔΙΠΛΟπαρκαρισμένα) αυτοκίνητα, θα πρότεινα να εφαρμοστεί ένα σύστημα που είδα στην Πάτρα, όπου κατά μήκος της διαχωριστικής γραμμής στο μέσο του οδοστρώματος, τοποθετούνται πλαστικά κολωνάκια κόκκινου φωσφορίζοντος χρώματος (στην Αθήνα τα έχω δεί μόνο σε γωνίες δρόμων) που καθιστούν μεν αδύνατο το προσπέρασμα, όμως αποθαρρύνουν τους οδηγούς να σταθμεύουν επί της οδού παρά μόνο όπου υπάρχουν θέσεις στάθμευσης. Πολλές φορές το 732 καθυστερεί πολύ στο τμήμα της Φορμίωνος από την Υμηττού μέχρι την 10η περίπου.
Δημοσιεύσεις: 201
Θέματα: 1
Εγγραφή: 11-10-2009
(07-12-2009, 11:39 AM)aliance Έγραψε: Προτείνω τις εξείς τροποποιήσεις:.
221 ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥΠΟΛΗ-ΟΜΟΝΟΙΑ-ΣΤ. ΥΠΕΡ. ΛΕΩΦ. ΚΗΦΙΣΟΥ (051+221)
225 ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΛΟΓΟ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗΣ 220
Φίλε aliance, η γραμμή 221 είναι εντελώς άχρηστη, αφού, στο τμήμα που διαφοροποιείται απο το 220, περνάει απο ερημιές και πρέπει να καταργηθεί εντελώς, ώστε να παραμείνει μόνο η 225 και -έστω με λίγα δρομολόγια τις βραδυνές ώρες και τα σαββατοκύριακα- το 220. Άλλωστε η μόνη στάση του 221 που έχει νόημα (φοιτητική εστία) απέχει ελάχιστα απο τις στάσεις του 220. Από την άλλη, το 051 έχει συχνότερα δρομολόγια από το 221, οπότε η σύνδεση τους θα είναι ανομοιογενής. Επιπλέον, το τμήμα από Ακαδημία μέχρι την αφετηρία του 051 που εξυπηρετείται από δεκάδες άλλα μέσα, διέρχεται απο την καρδιά του κέντρου (άρα και της κίνησης) με αποτέλεσμα τα δρομολόγια να γίνονται μπάχαλο. Άλλωστε, όσοι έρχονται με ΚΤΕΛ απο τον άξονα της Ε.Ο. Αθηνών-Κορίνθου μπορούν να κατεβαίνουν στη στάση μετρό Κεραμικός, όπου, από ο,τι μαθαίνω σταματούν αρκετά ΚΤΕΛ και διακινείται πολύς κόσμος, ώστε να φτάνουν απευθείας και σε ελάχιστο χρόνο στη στάση Ευαγγελισμός. Τέλος, όσοι δεν εξυπηρετούνται απο τον Κεραμικό γιατί έρχονται απο βόρεια, μπορούν να χρησιμοποιούν τον σταθμό του Μεταξουργίου.
Το γενικό νόημα είναι οτι δεν πρέπει να υπάρχουν γραμμές που διέρχονται απο το κέντρο, τη στιγμή που από τους ίδιους άξονες κινείται το μετρό.
Δημοσιεύσεις: 475
Θέματα: 1
Εγγραφή: 20-11-2009
(05-01-2010, 12:57 PM)antonis Έγραψε: Άλλωστε, όσοι έρχονται με ΚΤΕΛ απο τον άξονα της Ε.Ο. Αθηνών-Κορίνθου μπορούν να κατεβαίνουν στη στάση μετρό Κεραμικός, όπου, από ο,τι μαθαίνω σταματούν αρκετά ΚΤΕΛ και διακινείται πολύς κόσμος, ώστε να φτάνουν απευθείας και σε ελάχιστο χρόνο στη στάση Ευαγγελισμός.
Μάλλον εννοείς το σταθμό ΕΛΑΙΩΝΑΣ. Εκεί αποβιβάζουν μερικά ΚΤΕΛ ενώ θα μπορούσαν περισσότερα!
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
Δημοσιεύσεις: 1.215
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
(07-12-2009, 11:39 AM)aliance Έγραψε: Προτείνω τις εξείς τροποποιήσεις:
206 ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ-ΣΤ. ΜΕΤΡΟ ΔΑΦΝΗ (ΚΥΚΛΙΚΗ)
208 Κ. ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ-ΣΤ. ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ (ΚΥΚΛΙΚΗ)
210 ΤΕΡΨΙΘΕΑ-ΣΟΥΡΜΕΝΑ-ΣΤ. ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ (ΚΥΚΛΙΚΗ)
213 ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ
220 ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ
221 ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥΠΟΛΗ-ΟΜΟΝΟΙΑ-ΣΤ. ΥΠΕΡ. ΛΕΩΦ. ΚΗΦΙΣΟΥ (051+221)
225 ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΛΟΓΟ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗΣ 220
232 ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ
237 ΑΝΩ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ-ΣΤ. ΜΕΤΡΟ ΔΑΦΝΗ (ΚΥΚΛΙΚΗ)
245 ΕΝΙΣΧΥΣΗ
247 ΣΤ. ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ-Λ. ΑΛΙΜΟΥ-ΑΓ. ΚΟΣΜΑΣ
Εγώ θα έλεγα τα εξής για τα "200"αρια:
Τα 206/237 ορθώς στη Δάφνη, όχι όμως ως κυκλικά, αλλά κανονικά με ώρες αφετηρία/τέρμα για να υπάρχει συντονισμός. Το 216 κατά ταύτα να πάει για φούντο.
Το 210 θα το ξανακοίταζα μαζί με το Β4 και θα ενοποιούσα τα λεωφορεία τους, κόβοντας φυσικά το κομμάτι του Β4 για Αθήνα.
212/213 ενοποίηση αντί για κατάργηση του 213.
209 + 054 : "Σπάσιμο" του 054. Το κομμάτι του Περισσού δεν μας αφορά εδώ. Το κομμάτι του Βύρωνα να ενοποιηθεί με το 209 και να δώσει δύο αντίρροπες κυκλικές γραμμές : α) 209 ΒΥΡΩΝΑΣ - ΣΥΝΤΑΓΜΑ - ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ (ΚΥΚΛ) και β) 211 ΒΥΡΩΝΑΣ - ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ - ΣΥΝΤΑΓΜΑ (ΚΥΚΛ)
220 + 225 : Εναλλάξ δρομολόγια ΔΕΥ-ΣΑΒ 0600 - 2100. Τις υπόλοιπες ώρε και ΚΥΡ μόνο 220.
221: Κατάργηση.
218/232: Ορθά προτείνεις το κόψιμο του 232. Επίσης κόψιμο του κλαδου ΥΕΝ - Πλ. Καραισκάκη γιατί άδεια πάνε - άδεια έρχονται και χάνουν πολύ χρόνο. Να τον καλύψουν τα 420/703 που ούτως ή άλλως πάνε στον Αγ. Διονύση (πιο κοντά στο ΥΕΝ)
235 : Πάει ΚΤΕΛ και ονομάζεται "235 ΣΤ.ΥΠΕΡ/ΚΩΝ ΚΗΦΙΣΟΥ-ΑΚΑΔΗΜΙΑ-ΖΩΓΡΑΦΟΥ". Το 051 γίνεται τοπικό για Μεταξουργείο και θα δουλεύει μόνο ΠΣΚ.
245: Κόψιμο χθές!
247: Πόσους επιβάτες έχει;;
Δημοσιεύσεις: 452
Θέματα: 33
Εγγραφή: 16-11-2009
Το 247 ίσως πετύχαινε καλλίτερα νούμερα αν έφτανε είτε μέχρι Γλυφάδα, είτε να έστριβε δεξιά από την Αλίμου προς Καλαμάκι. Ο πρώην Δυτικός Αεροσταθμός έχει κίνηση μόνο όταν φιλοξενεί κάποια έκθεση.
Δημοσιεύσεις: 118
Θέματα: 0
Εγγραφή: 14-11-2009
Έχω μια αμφιβολία σχετικά με τα 206/237. Ο δρόμος που οδηγεί προς το σταθμό της Δάφνης είναι εξαιρετικά κορεσμένος και αν δε δοθεί μεγαλύτερος χρόνος στα φανάρια με την Ηλιουπόλεως και τη Βουλιαγμένης, πιστεύω πως οι επιβάτες θα κάνουν περισσότερο χρόνο να φτάσουν προς το κέντρο μέσω σταθμού Δάφνης με μετρό παρά απ' ευθείας με τα 206/237. Γιατί τα λεωφορεία αυτά με το που φτάνουν πίσω στη Γυμν.Ακαδημία θα πρέπει να ακολουθήσουν μια χρονοβόρο πορεία (υπό τις παρούσες συνθήκες) προς το μετρό Δάφνης, να κάνει το λεωφορείο το ημικύκλιο και να αποβιβάσει στις χωροθετημένες αφετηρίες όπου οι επιβάτες θα κατέβουν να πάρουν το μετρό. Τι γνώμη έχετε οι υπόλοιποι για την περίπτωση των 2 αυτών γραμμών?
Δημοσιεύσεις: 1.207
Θέματα: 96
Εγγραφή: 12-10-2009
(09-02-2010, 01:41 AM)Citaro Έγραψε: (07-12-2009, 11:39 AM)aliance Έγραψε: Προτείνω τις εξείς τροποποιήσεις:
245 ΕΝΙΣΧΥΣΗ
245: Κόψιμο χθές!
Έτσι όπως είναι το 245 άδειο τριγυρνά. Αλλά μιά γραμμή Σταθμός Κατεχάκη-Παγκράτι-Νέος Κόσμος (ή ακόμα καλύτερα Ταύρος για να τροφοδοτεί τον σταθμό του ΗΣΑΠ) με σοβαρά δρομολόγια πιστεύω θα είχε επιτυχία αφού θα εξυπηρετεί το Παγκράτι και σταθμούς από όλες τις γραμμές μετρό (Ταύρος, Κατεχάκη, Νέος Κόσμος) και το τραμ. Μαζί με το κομμάτι του 140 (που έχουμε αναφέρει πολλές φορές πρέπει να σπάσει στην Κατεχάκη) μεταξύ Κατεχάκη-Σταθμού Λαρίσης, θα μπορούσαν να είναι δυο ωραιότατες περιφερειακές γραμμές!
|