14-02-2011, 10:14 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 14-02-2011, 10:38 PM από ELBO O405GN.)
(11-02-2011, 12:56 AM)dora Έγραψε: Aκομα δεν καταλαβες οτι το εκαναν για απαξιωση της συγκοινωνιας και στροφη σε αλλα μεσα που υπαρχει κονομα ? (ι.χ) Για θυμισου η δημιουργια των κορμων το 1995 ποσο κοσμο εδιωξαν γιατι χρειαζοταν διπλασιος χρονος με την μετεπιβιβαση να φτασεις στον προορισμο σου. Τι κουβαλανε οι τοπικες γραμμες ολη μερα ? Αραχνες και σκουληκια. Δεν ενδιαφεροντε για βελτιωση της συγκοινωνιας το χρημα ειναι στην βενζινα ασφαλειες τελη κτλπ
Διαφωνώ. Καταρχάς, το 1995 ο τότε στόλος της ΕΘΕΛ ήταν σε μεγάλο βαθμό πεπαλαιωμένος και δεν μπορούσε να στηρίξει αξιόπιστα τα τοπικά δρομολόγια. Οι τοπικές γραμμές, σε μεγάλο βαθμό εξυπηρετούν σχετικά καλά εως ικανοποιητικά θα έλεγα... Στα Μελίσσια π.χ. που δουλεύω, τα λεωφορεία δεν πάνε και άδεια, με πρωταθλητές μεταφορικής κίνησης κυρίως τα 410, 405, 451Α.
Πρόβλημα κατά τη γνώμη μου, παραμένει το σύστημα δρομολόγησης με σχεδιασμό αγκυλωμένο στο '80! Για παράδειγμα, π.χ. στη γραμμή 405 οι συχνότητες ανά 20-25 λεπτά περίπου, είναι αραιές για μια σύντομη σχετικά χιλιομετρική διαδρομή (15-20 λεπτά περίπου διαδρομή ως κέντρο Μελισσίων).
(11-02-2011, 07:00 PM)christos126 Έγραψε: Συμφωνώ. Όταν περικόπτεις γραμμές, πρέπει να εξασφαλίζεις σωστή και συμφέρουσα μετεπιβίβαση, αλλιώς κάνεις μια τρύπα στο νερό. Είναι το ίδιο που έχει συμβεί με τα λεωφορεία 206 & 237 στο ρεύμα προς Αθήνα. Η Ειδομένης στη Δάφνη σηκώνει όλο το βάρος και δεν έχει σχεδόν καθόλου "πράσινο" σε αντίθεση με την Ηλιουπόλεως προς κέντρο, από την οποία όμως περνούν πια κυρίως ΙΧ. Αν θέλουμε ΙΧ εκτός του κέντρου και τα λεωφορεία στο μετρό, τότε γιατί δεν ρυθμίζουμε κατάλληλα και τους φωτεινούς σηματοδότες? Άλλη μια τρύπα στο νερό.
Επειδή πηγαίνω συχνά Ηλιούπολη, πρό αλλαγών θυμάμαι ότι τα 206, 237 αδειάζανε κατά 70% στην ΠΥΡΚΑΛ και συνεχίζανε με ελάχιστους επιβάτες πρός Ακαδημία, χώρια οι αναμονές στη στάση, συν ότι μετά τις 23:10 δεν υπήρχε λεωφορείο από Ηλιούπολη πρός κέντρο, πλήν του 218.
Στο τμήμα Αγία Μαρίνα-Δάφνη το 206 χρειάζεται 10 λεπτά το πολύ ενώ στο τμήμα πλατεία Κανάρια-Δάφνη τα 237, 201, 218 δεν χρειάζονται πάνω από 7 λεπτά... Η αποδοχή ή όχι των αλλαγών αποδεικνύεται και στο Φίξ, όπου αρκετοί από τα 550, 10 παίρνουν μετρό ακόμη και για μια στάση!
Θεωρώ ότι η τοπικοποίηση γραμμών, διευκολύνει το επιβατικό κοινό και είναι πιο ξεκούραστες και για τους οδηγούς.
Μικρότερη χλμ απόσταση+σωστές συχνότητες=σταδιακή αύξηση επιβατών. Και οποσδήποτε πρέπει να σταματήσει το φαινόμενο να συμπέφτουν τα διαλείμματα πολλών οδηγών. Είναι απαράδεκτο σε αφετηρία γεμάτη επιβάτες να έχουν μαζευτεί αρκετά οχήματα και να παίζουν την "κολοκυθιά" ποιός θα αναχωρήσει.
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.