Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2011
#11
Μπορει να μην κολλαει εδω αλλα χθες το απογευμα κατα τις 20.15 ειδα ενα irisbus με γραμμη 315 (λογικα το δρομολογιο των 20:05 απο Παλληνη) που ηταν μπροστα μου στο φαναρι που βγαινουν απο τις εργατικες κατοικιες στην Σπατων για Αθηνα.
Οσο περιμεναμε να αναψει το φαναρι ο οδηγος εσβησε την προμετωπιδα και τα φωτα και το εβγαλε εκτος υπηρεσιας και ειπα να τον ακολουθησω να δω τι κανει και πηγε μεχρι και Αγια Παρασκευη (που τον ακολουθησα) κανονικα σαν εκτος υπηρεσιας προς Νομισματοκοπειο.
Δεν ξερω γιατι το εκανε αυτο αλλα ευτυχως στις στασεις στην Σπατων δεν ειχε κοσμο και θα περνουσε και αργοτερα και το 304.
Υπαρχει λογικη εξηγηση για αυτο?
#12
Ομοίως, σήμερα στις 15.20 στην Πλατεία Ελαιών (Νέα Κηφισιά), την ώρα που ήταν να περάσει κανονικά το Β9 προς Αθήνα, πέρασε μια νταλίκα "εκτός υπηρεσίας", αλλά παρ' όλα αυτά είχε 2-3 επιβάτες μέσα...!!!!!
114, 115, 149, 170, Ε22 (το Γ1 να 'ταν κι άλλο.........)
#13
Εγω το χω δει αυτο το φαινομενο οταν ειναι καποιο καθυστερημενο για να παει γρηγορα στο τερμα και να μην χαλσει ολο το προγραμμα των δρομολογιων
#14
Ναι το θεμα ειναι οτι περασε στην ωρα του ομως και επισης γιατι δεν το εβγαλε εκτος υπηρεσιας απο το αμαξοστασιο και κατεβηκε εργατικες να μην τον βλεπει κανενας και να την κανει....
#15
(05-02-2011, 08:35 PM)cmegas Έγραψε: Ομοίως, σήμερα στις 15.20 στην Πλατεία Ελαιών (Νέα Κηφισιά), την ώρα που ήταν να περάσει κανονικά το Β9 προς Αθήνα, πέρασε μια νταλίκα "εκτός υπηρεσίας", αλλά παρ' όλα αυτά είχε 2-3 επιβάτες μέσα...!!!!!

Γινεται αυτο, εγω ειχα δει πριν μηνες δυο νταλικες στην γραμμη 843 στο τερμα του Περαματος η πρωτη που ηρθε ηταν με εκτος υπηρεσιας και με επιβατες και η δευτερη που ηρθε με διαφορα λιγων δευ/των ειχε γραμμενο κανονικα την διαδρομη και αυτη με επιβατες, και συγκεκριμενα η πρωτη νταλικα που ηρθε με εκτος υπηρεσιας αποβηβασε κοσμο και στο καπακι εγραψε την διαδρομη 843 Πειραιας-Περαμα και εφυγε κατ'ευθειαν για το δρομολογιο.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''

Stephen Hawking.

[Εικόνα: 111acb66226bcdeaaebaa87be280636b_amg_log...z_logo.jpg]
#16
Εδώ και μέρες παρατηρώ την κίνηση στις γραμμές της Ν. Σμύρνης και Παλαιού Φαλήρου που 'κόπηκαν' στο σταθμό του Φιξ και καταλήγω στο συμπέρασμα ότι η κίνηση αυτή ήταν τελικά άστοχη και ασύμφορη. Εξηγούμαι: Η απόσταση του Φιξ από το κέντρο είναι μόλις 2-3 στάσεις λεωφορείου (σε σύγκριση οι γραμμές που κατέβαιναν τη Βουλιαγμένης συναντούσαν το σταθμό της Δάφνης μετά από 9 στάσεις και του Αγίου Δημητρίου μετά από 12 στάσεις, ενώ στη Μεσογείων ο σταθμός του Νομισματοκοπείου απέχει 23 στάσεις από το κέντρο). Είναι προφανές ότι ουσιαστικά τίποτα δεν κερδίζει κανείς χρονικά με το να κατέβει στο Φιξ και να πάρει μετρό για 2 στάσεις ως το Σύνταγμα. Ως εκ τούτου ανεβαίνοντας τη Συγγρού με τα 106/126/136/137 συχνά βλέπεις επιβάτες στις στάσεις να επιλέγουν να μην τα πάρουν αλλά να περιμένουν τα Α/Β2 - Ε22/ 040 ώστε να βγούν απευθείας Σύνταγμα (κάτι τέτοιο είναι εξαιρετικά συνηθισμένο ειδικά τα σαββατοκύριακα που τα δρομολόγια του μετρό είναι αραιά). Άλλωστε με τις νέες τιμές των εισιτηρίων ο επιβάτης υποχρεώνεται παίρνοντας το μετρό να πληρώσει το πιο ακριβό εισιτήριο. Αποτέλεσμα όλων αυτών είναι το Α2 να είναι ασφυκτικά γεμάτο όλες τις ώρες, αναλαμβάνοντας το βάρος να συνδέει όλη τη Συγγρού με το κέντρο. Σαφώς βέβαια υπάρχει αποσυμφόρηση του κέντρου από τις πολλές λεωφορειακές γραμμές που έμπαιναν. Στην πράξη όμως δεν ξέρω τέλικα αν άξιζε η θυσία, καθότι η ταλαιπωρία των επιβατών που πρέπει να κατέβουν στο Φιξ, να φτάσουν στην αποβάθρα, να περιμένουν το μετρό, και να βγουν από το μετρό φτάνοντας στον προορισμό τους, όταν πρόκειται για μια τόσο μικρή απόσταση, είναι αρκετά μεγαλύτερη.

Αξιοσημείωτο είναι και το γεγονός της μείωσης της επιβατικής κίνησης των εν λόγω γραμμών. Ενώ ανεβαίνοντας προς Φιξ τα λεωφορεία διατηρούν γενικά την κίνηση που είχαν και πριν, στην επιστροφή είναι σχεδόν πάντα άδεια! Χαρακτηριστικά, το 106 την Παρασκευή το απόγευμα (κατά τις 7) είχε 8 επιβάτες κατά την επιστροφή από το Φιξ, όταν σε άλλες αντίστοιχες ημέρες και ώρες πριν το κόψμο, είχε τουλάχιστον πενταπλάσιο αριθμό επιβατών. Η εξήγηση είναι απλή. Ποιος θα κάτσει να περιμένει ένα λεωφορείο που περνάει σε μη καθορισμένες ώρες, με συχνότητα εικοσαλέπτου, όρθιος, σε μια στάση που δεν εξυπηρετείται από άλλες γραμμές που τον βολεύουν. Ένας επιβάτης του 126 για παράδειγμα, παλιά είχε την επιλογή να περιμένει στην ίδια στάση, τα 126, Α2, Β2, ή και Ε22, που τον άφηναν σε μια σχετικά κοντινή απόσταση από τον προορισμό του. Σήμερα ή θα περιμένει στην παλιά στάση τα 3 τελευταία, ή στην άλλη πλευρά το 126 μόνο του, που σίγουρα με την αραιή συχνότητά του, δεν τον συμφέρει. Παρομοίως και τα 136/137 - είναι πολύ πιο σύντομο να φτάσει κανείς στον προορισμό του χρησιμοποιώντας το τραμ (έστω κι αν χρειαστεί λίγο περπάτημα) ή την δημοτική συγκοινωνία νέας σμύρνης από το σταθμό του νέου κόσμου προς την άνω νέα σμύρνη, με δρομολόγια που αν και ανά μισάωρο, τηρούνται πάντα με ακρίβεια, και σε 10-15 λεπτά φτάνουν στον προορισμό τους.

Η χρησιμότητα των λεωφορείων αυτών ήταν ακριβώς το να συνδέουν τις περιοχές αυτές με το κέντρο. Η μετεπιβίβαση με μέσα σταθερής τροχιάς συμφέρει μόνο όταν υπάρχει χρονικό κέρδος ή αξιόλογο συγκοινωνιακό αντίκρισμα. Αλλιώς μπορεί να αποδειχτεί μία ακόμα ταλαιπωρία για το πολύπαθο επιβατικό κοινό. Απαραίτητη είναι λοιπόν αν όχι η επιστροφή στην παλιά διαδρομή, τουλάχιστον: α. Πύκνωση της συχνότητας των γραμμών β. Υπολογισμός των χρόνων διέλευσης από το σταθμό του Φιξ και ανάρτηση των χρόνων στη στάση γ. Κυριακές και πολύ βραδινές ώρες να φτάνουν τα δρομολόγια μέχρι το κέντρο (όταν δηλαδή το μετρό έχει συχνότητα 7-10 λεπτών) (δ. ει δυνατόν, να τοποθετηθούν παγκάκια για τους επιβάτες που περιμένουν στη στάση)
#17
(10-02-2011, 01:39 PM)GeorgeK Έγραψε: Εδώ και μέρες παρατηρώ την κίνηση στις γραμμές της Ν. Σμύρνης και Παλαιού Φαλήρου που 'κόπηκαν' στο σταθμό του Φιξ και καταλήγω στο συμπέρασμα ότι η κίνηση αυτή ήταν τελικά άστοχη και ασύμφορη. Εξηγούμαι: Η απόσταση του Φιξ από το κέντρο είναι μόλις 2-3 στάσεις λεωφορείου (σε σύγκριση οι γραμμές που κατέβαιναν τη Βουλιαγμένης συναντούσαν το σταθμό της Δάφνης μετά από 9 στάσεις και του Αγίου Δημητρίου μετά από 12 στάσεις, ενώ στη Μεσογείων ο σταθμός του Νομισματοκοπείου απέχει 23 στάσεις από το κέντρο). Είναι προφανές ότι ουσιαστικά τίποτα δεν κερδίζει κανείς χρονικά με το να κατέβει στο Φιξ και να πάρει μετρό για 2 στάσεις ως το Σύνταγμα. Ως εκ τούτου ανεβαίνοντας τη Συγγρού με τα 106/126/136/137 συχνά βλέπεις επιβάτες στις στάσεις να επιλέγουν να μην τα πάρουν αλλά να περιμένουν τα Α/Β2 - Ε22/ 040 ώστε να βγούν απευθείας Σύνταγμα (κάτι τέτοιο είναι εξαιρετικά συνηθισμένο ειδικά τα σαββατοκύριακα που τα δρομολόγια του μετρό είναι αραιά). Άλλωστε με τις νέες τιμές των εισιτηρίων ο επιβάτης υποχρεώνεται παίρνοντας το μετρό να πληρώσει το πιο ακριβό εισιτήριο. Αποτέλεσμα όλων αυτών είναι το Α2 να είναι ασφυκτικά γεμάτο όλες τις ώρες, αναλαμβάνοντας το βάρος να συνδέει όλη τη Συγγρού με το κέντρο. Σαφώς βέβαια υπάρχει αποσυμφόρηση του κέντρου από τις πολλές λεωφορειακές γραμμές που έμπαιναν. Στην πράξη όμως δεν ξέρω τέλικα αν άξιζε η θυσία, καθότι η ταλαιπωρία των επιβατών που πρέπει να κατέβουν στο Φιξ, να φτάσουν στην αποβάθρα, να περιμένουν το μετρό, και να βγουν από το μετρό φτάνοντας στον προορισμό τους, όταν πρόκειται για μια τόσο μικρή απόσταση, είναι αρκετά μεγαλύτερη.

Αξιοσημείωτο είναι και το γεγονός της μείωσης της επιβατικής κίνησης των εν λόγω γραμμών. Ενώ ανεβαίνοντας προς Φιξ τα λεωφορεία διατηρούν γενικά την κίνηση που είχαν και πριν, στην επιστροφή είναι σχεδόν πάντα άδεια! Χαρακτηριστικά, το 106 την Παρασκευή το απόγευμα (κατά τις 7) είχε 8 επιβάτες κατά την επιστροφή από το Φιξ, όταν σε άλλες αντίστοιχες ημέρες και ώρες πριν το κόψμο, είχε τουλάχιστον πενταπλάσιο αριθμό επιβατών. Η εξήγηση είναι απλή. Ποιος θα κάτσει να περιμένει ένα λεωφορείο που περνάει σε μη καθορισμένες ώρες, με συχνότητα εικοσαλέπτου, όρθιος, σε μια στάση που δεν εξυπηρετείται από άλλες γραμμές που τον βολεύουν. Ένας επιβάτης του 126 για παράδειγμα, παλιά είχε την επιλογή να περιμένει στην ίδια στάση, τα 126, Α2, Β2, ή και Ε22, που τον άφηναν σε μια σχετικά κοντινή απόσταση από τον προορισμό του. Σήμερα ή θα περιμένει στην παλιά στάση τα 3 τελευταία, ή στην άλλη πλευρά το 126 μόνο του, που σίγουρα με την αραιή συχνότητά του, δεν τον συμφέρει. Παρομοίως και τα 136/137 - είναι πολύ πιο σύντομο να φτάσει κανείς στον προορισμό του χρησιμοποιώντας το τραμ (έστω κι αν χρειαστεί λίγο περπάτημα) ή την δημοτική συγκοινωνία νέας σμύρνης από το σταθμό του νέου κόσμου προς την άνω νέα σμύρνη, με δρομολόγια που αν και ανά μισάωρο, τηρούνται πάντα με ακρίβεια, και σε 10-15 λεπτά φτάνουν στον προορισμό τους.

Η χρησιμότητα των λεωφορείων αυτών ήταν ακριβώς το να συνδέουν τις περιοχές αυτές με το κέντρο. Η μετεπιβίβαση με μέσα σταθερής τροχιάς συμφέρει μόνο όταν υπάρχει χρονικό κέρδος ή αξιόλογο συγκοινωνιακό αντίκρισμα. Αλλιώς μπορεί να αποδειχτεί μία ακόμα ταλαιπωρία για το πολύπαθο επιβατικό κοινό. Απαραίτητη είναι λοιπόν αν όχι η επιστροφή στην παλιά διαδρομή, τουλάχιστον: α. Πύκνωση της συχνότητας των γραμμών β. Υπολογισμός των χρόνων διέλευσης από το σταθμό του Φιξ και ανάρτηση των χρόνων στη στάση γ. Κυριακές και πολύ βραδινές ώρες να φτάνουν τα δρομολόγια μέχρι το κέντρο (όταν δηλαδή το μετρό έχει συχνότητα 7-10 λεπτών) (δ. ει δυνατόν, να τοποθετηθούν παγκάκια για τους επιβάτες που περιμένουν στη στάση)

Aκομα δεν καταλαβες οτι το εκαναν για απαξιωση της συγκοινωνιας και στροφη σε αλλα μεσα που υπαρχει κονομα ? (ι.χ) Για θυμισου η δημιουργια των κορμων το 1995 ποσο κοσμο εδιωξαν γιατι χρειαζοταν διπλασιος χρονος με την μετεπιβιβαση να φτασεις στον προορισμο σου. Τι κουβαλανε οι τοπικες γραμμες ολη μερα ? Αραχνες και σκουληκια. Δεν ενδιαφεροντε για βελτιωση της συγκοινωνιας το χρημα ειναι στην βενζινα ασφαλειες τελη κτλπ
#18
(10-02-2011, 01:39 PM)GeorgeK Έγραψε: ...Είναι προφανές ότι ουσιαστικά τίποτα δεν κερδίζει κανείς χρονικά με το να κατέβει στο Φιξ και να πάρει μετρό για 2 στάσεις ως το Σύνταγμα. Ως εκ τούτου ανεβαίνοντας τη Συγγρού με τα 106/126/136/137 συχνά βλέπεις επιβάτες στις στάσεις να επιλέγουν να μην τα πάρουν αλλά να περιμένουν τα Α/Β2 - Ε22/ 040 ώστε να βγούν απευθείας Σύνταγμα (κάτι τέτοιο είναι εξαιρετικά συνηθισμένο ειδικά τα σαββατοκύριακα που τα δρομολόγια του μετρό είναι αραιά)...
...Ποιος θα κάτσει να περιμένει ένα λεωφορείο που περνάει σε μη καθορισμένες ώρες, με συχνότητα εικοσαλέπτου, όρθιος, σε μια στάση που δεν εξυπηρετείται από άλλες γραμμές που τον βολεύουν. Ένας επιβάτης του 126 για παράδειγμα, παλιά είχε την επιλογή να περιμένει στην ίδια στάση, τα 126, Α2, Β2, ή και Ε22, που τον άφηναν σε μια σχετικά κοντινή απόσταση από τον προορισμό του. Σήμερα ή θα περιμένει στην παλιά στάση τα 3 τελευταία, ή στην άλλη πλευρά το 126 μόνο του, που σίγουρα με την αραιή συχνότητά του, δεν τον συμφέρει...

Συμφωνώ. Όταν περικόπτεις γραμμές, πρέπει να εξασφαλίζεις σωστή και συμφέρουσα μετεπιβίβαση, αλλιώς κάνεις μια τρύπα στο νερό. Είναι το ίδιο που έχει συμβεί με τα λεωφορεία 206 & 237 στο ρεύμα προς Αθήνα. Η Ειδομένης στη Δάφνη σηκώνει όλο το βάρος και δεν έχει σχεδόν καθόλου "πράσινο" σε αντίθεση με την Ηλιουπόλεως προς κέντρο, από την οποία όμως περνούν πια κυρίως ΙΧ. Αν θέλουμε ΙΧ εκτός του κέντρου και τα λεωφορεία στο μετρό, τότε γιατί δεν ρυθμίζουμε κατάλληλα και τους φωτεινούς σηματοδότες? Άλλη μια τρύπα στο νερό.
#19
Ενδεικτικα ενημερωνω οτι οταν εκανες ολο τον κυκλο του 237 οταν πηγαινε Ακαδημια δηλ απ την Ανω Ηλιουπολη ξανα στην Ανω Ηλιουπολη εκανες συνηθως γυρω στη 1 ωρα μπορει και λιγοτερο αν δεν ειχε κινηση ή ο οδηγος το πατουσε Τωρα που παει Δαφνη ο αντιστοιχος κυκλος θελει περιπου 50 λεπτα Δηλαδη βασικα το μονο που εχει κερδισει ειναι 5-10 λεπτα και πολλη ταλαιπωρια γιατι για να πας Ακαδημια τωρα πρεπει να κανεις 25 λεπτα μεχρι Δαφνη με το 237 και μετα κανα 20 λεπτο για πας με το Μετρο Ακαδημια
#20
Μια και συζητάμε και για τις στάσεις, να σημειώσω εδώ τον παραλογισμό που υπάρχει στο Σύνταγμα για τους επιβάτες που πηγαίνουν προς τις πρώτες στάσεις της Βουλιαγμένης: Από εκεί περνάνε τα 227, 155, Α3, Β3, A4, 856. To 155 σταματά στο Σύνταγμα στον από κάτω δρόμο γωνία με Σταδίου, το 227 στον ίδιο δρόμο αλλά γωνία με Φιλελλήνων, τα Α3, Β3, Α4 Αμαλίας στην πλατεία και το 856 Αμαλίας στη στάση του τραμ. Ελεος! Γιατί όχι ΟΛΑ στη στάση του τραμ;
Αν δεν έχεις χιούμορ, δεν στο πήρα εγώ - σόρι.


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2024 N1Ellinikou 592 81.126 26-11-2024, 05:37 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2023 N1Ellinikou 322 103.890 28-12-2023, 08:36 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Man Lion's city
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2022 N1Ellinikou 158 75.216 09-12-2022, 07:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2021 N1Ellinikou 337 218.457 23-12-2021, 11:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2020 Citaro 77 59.046 24-11-2020, 07:10 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2019 N1Ellinikou 165 140.156 21-01-2020, 05:22 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas260
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2018 N1Ellinikou 167 144.167 29-12-2018, 03:05 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2017 marios.ilioupoli 117 130.614 05-12-2017, 10:39 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2016 georgio 74 102.406 09-12-2016, 01:15 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2015 N1Ellinikou 149 221.753 21-12-2015, 12:20 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Citaro

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)