27-11-2025, 01:47 AM
Κάποια σχόλια για τις επικείμενες τροποποιήσεις στα 101, 109, 142 και Β2:
101: Ορθή η κατάργηση του τριγώνου στον Λόφο Πανί. Πολύ γύρω-γύρω για το τίποτα.
109: Η νέα διαδρομή είναι αρκετά λογική και με νόημα στα χαρτιά, ωστόσο στην πράξη ίσως έρθει αντιμέτωπη με κάποιες προκλήσεις. Πρώτον, η στροφή Τριών Ιεραρχών-Κοτζιά είναι γεμάτη παρκαρισμένα λόγω παρακείμενου γυμναστηρίου, καταστήματος επίπλων γνωστής αλυσίδας και ενός φαναρτζίδικου. Δεύτερον, επί της Κοτζιά μεταξύ Ζαλόγγου και Λ. Ποσειδώνος, ο δρόμος είναι αρκετά στενός που χωράει παρκαρισμένα μόνο στη δεξιά πλευρά. Όμως, καθημερινά παρκάρουν οχήματα και στην αριστερή πλευρά καβαλώντας πεζοδρόμιο, καθιστώντας έτσι την διέλευση μεγάλου οχήματος από δύσκολη έως αδύνατη. Θα επιλυθεί το ζήτημα της ανεξέλεγκτης στάθμευσης αν φυτέψει ο Δήμος Αλίμου κολωνάκια και ζωγραφίσει με νερομπογιές την άσφαλτο; Δατηρώ επιφυλάξεις. Τρίτον, με προβληματίζει η στροφή Κοτζιά-Λ. Ποσειδώνος. Το λεωφορείο θα πρέπει να καταλάβει δύο λωρίδες στην παραλιακή ώστε να ανοιχτεί και να στρίψει αποτελεσματικά. Κατά την πρωινή αιχμή, όπου η κίνηση ξεκινά από την Λ. Καλαμακίου και καταλήγει μέχρι τον Άγιο Κοσμά και σε συνδυασμό με την απροθυμία των οδηγών να παραχωρήσουν προτεραιότητα σε λεωφορείο, θα είναι αρκετά δύσκολη στροφή.
142: Μέχρι στιγμής δε διευκρινίζεται εάν θα πιάνει την Κυθηρίων και στην επιστροφή προς μετρό. Εάν κάνω γραμματική ερμηνεία του ως άνω άρθρου, φαντάζομαι πως όχι. Επομένως αναρωτιέμαι, πρώτον, γιατί όλη αυτή η περιπορεία μόνο για τη μια κατεύθυνση; Και δεύτερον, γιατί τέτοια εμμονή να εξυπηρετηθεί ο Λόφος Πανί, του οποίου η ελίτ δεν χρησιμοποιεί ΜΜΜ;
Β2: Η μετατόπισή της προς την Λ. Αλίμου είναι αναμφίβολα προς τη σωστή κατεύθυνση. Σε τελική ανάλυση, ας πηγαίνει καλύτερα άδειο στην Αλίμου, όπου ενδέχεται να κουβαλήσει και κανέναν περαστικό, παρά στο γιαπί της Λάμδα. Το γεγονός όμως ότι θα φτάνει μια ανάσα από τον σταθμό μετρό, αλλά δεν θα τον πιάνει, το θεωρώ μη λογικό. Ας ελπίσουμε ότι το επόμενο βήμα θα είναι η επέκταση της γραμμής στον σταθμό Αργυρούπολη. Και άμα καταργηθεί και το 142, ακόμα καλύτερα, μιας και θα υπάρχει χώρος να κάτσει εκεί ένα όχημα της γραμμής για λίγα λεπτά.
101: Ορθή η κατάργηση του τριγώνου στον Λόφο Πανί. Πολύ γύρω-γύρω για το τίποτα.
109: Η νέα διαδρομή είναι αρκετά λογική και με νόημα στα χαρτιά, ωστόσο στην πράξη ίσως έρθει αντιμέτωπη με κάποιες προκλήσεις. Πρώτον, η στροφή Τριών Ιεραρχών-Κοτζιά είναι γεμάτη παρκαρισμένα λόγω παρακείμενου γυμναστηρίου, καταστήματος επίπλων γνωστής αλυσίδας και ενός φαναρτζίδικου. Δεύτερον, επί της Κοτζιά μεταξύ Ζαλόγγου και Λ. Ποσειδώνος, ο δρόμος είναι αρκετά στενός που χωράει παρκαρισμένα μόνο στη δεξιά πλευρά. Όμως, καθημερινά παρκάρουν οχήματα και στην αριστερή πλευρά καβαλώντας πεζοδρόμιο, καθιστώντας έτσι την διέλευση μεγάλου οχήματος από δύσκολη έως αδύνατη. Θα επιλυθεί το ζήτημα της ανεξέλεγκτης στάθμευσης αν φυτέψει ο Δήμος Αλίμου κολωνάκια και ζωγραφίσει με νερομπογιές την άσφαλτο; Δατηρώ επιφυλάξεις. Τρίτον, με προβληματίζει η στροφή Κοτζιά-Λ. Ποσειδώνος. Το λεωφορείο θα πρέπει να καταλάβει δύο λωρίδες στην παραλιακή ώστε να ανοιχτεί και να στρίψει αποτελεσματικά. Κατά την πρωινή αιχμή, όπου η κίνηση ξεκινά από την Λ. Καλαμακίου και καταλήγει μέχρι τον Άγιο Κοσμά και σε συνδυασμό με την απροθυμία των οδηγών να παραχωρήσουν προτεραιότητα σε λεωφορείο, θα είναι αρκετά δύσκολη στροφή.
142: Μέχρι στιγμής δε διευκρινίζεται εάν θα πιάνει την Κυθηρίων και στην επιστροφή προς μετρό. Εάν κάνω γραμματική ερμηνεία του ως άνω άρθρου, φαντάζομαι πως όχι. Επομένως αναρωτιέμαι, πρώτον, γιατί όλη αυτή η περιπορεία μόνο για τη μια κατεύθυνση; Και δεύτερον, γιατί τέτοια εμμονή να εξυπηρετηθεί ο Λόφος Πανί, του οποίου η ελίτ δεν χρησιμοποιεί ΜΜΜ;
Β2: Η μετατόπισή της προς την Λ. Αλίμου είναι αναμφίβολα προς τη σωστή κατεύθυνση. Σε τελική ανάλυση, ας πηγαίνει καλύτερα άδειο στην Αλίμου, όπου ενδέχεται να κουβαλήσει και κανέναν περαστικό, παρά στο γιαπί της Λάμδα. Το γεγονός όμως ότι θα φτάνει μια ανάσα από τον σταθμό μετρό, αλλά δεν θα τον πιάνει, το θεωρώ μη λογικό. Ας ελπίσουμε ότι το επόμενο βήμα θα είναι η επέκταση της γραμμής στον σταθμό Αργυρούπολη. Και άμα καταργηθεί και το 142, ακόμα καλύτερα, μιας και θα υπάρχει χώρος να κάτσει εκεί ένα όχημα της γραμμής για λίγα λεπτά.

