Αξιολόγηση Θέματος:
  • 17 Ψήφοι - 3.18 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1
(14-11-2025, 12:28 PM)oasagr123 Έγραψε: Είναι επιτακτική πλέον η ανάγκη για τις εξής αλλαγές στα νότια προάστια.
1. Εναλλάξ αναχωρήσεις 116/117/120 από αφετηρία.
2. Αναστροφή 171 στο Ελληνικό όπως το Χ97 και όχι στην Αργυρούπολη που συναντά 2 χρονοβόρα φανάρια.
3. Επέκταση Β2 μέχρι πλατεία Γλυφάδας
4. Επέκταση 162 μέχρι Ελληνικό ή τουλάχιστον Γλυφάδα αλλιώς ας αναλάβει η δημοτική συγκοινωνία
5. Επέκταση 115,116,117 στον σταθμό Ελληνικού καθώς είναι τα μόνα τοπικά που δεν έχουν αφετηρία κάποιο μετρό. Η διαδρομή θα γίνεται από Λεωφ.Βουλιαγμένης, Λεωφ.Ελ.Βενιζελου, Πέργαμου, Κων.Καραμανλή και συνέχεια όπως τώρα.
6. Το 101 να περνάει από Σταθμό Ελληνικού

1. Όντως θα βοηθούσε αλλά δεν ξέρω πόσο εύκολο είναι λόγω των ιδιαιτεροτήτων κάθε γραμμής.

2. Συμφωνώ, ούτως η άλλως η επιφανειακή ή/και ενδιάμεση κίνηση μεταξύ Στ. Ελληνικού και Στ. Αργυρούπολης καλύπτεται επαρκώς από άλλες γραμμές.

3. Σύμφωνω. Θα ανέβει πολύ σαν γραμμή αν φτάνει Πλατεία Γλυφάδας. Ας κάνει διαδρομή όπως το 140 απλώς χωρίς να μπαίνει στην Αλ. Παναγούλη αλλά να συνεχίζει από παραλιακή. Ακόμα και Τέρμα θα μπορούσε να έχει για να μην είναι τόσο μεγάλη κυκλική. Δλδ από «1η Ελληνικού» που φτάνει τώρα συνεχίζει ευθεία Λεωφ. Ποσειδώνος, δεξιά Σάκη Καράγιωργα, αριστερά Διαδόχου Παύλου, Τέρμα με το 140, αριστερά Αύρας, αριστερά Παράδρομος Λεωφ. Ποσεοδώνος (στάση 160291), αριστερά Λέωφ. Ποσειδώνος, ευθεία Λεωφ. Ποσειδώνος μέχρι «2η Ελληνικού» και συνέχεια όπως μέχρι τώρα. Στάσεις σε όλες τις υπάρχουσες. Αύξηση χρόνου διαδρομής γύρω στα 10' ανά κατεύθυνση + όση ώρα κάνει τέρμα στην Γλυφάδα.

4. Το 162 σήμερα έχει συχνότητα 35'. Για να περνάει από Μετρό Ελληνικού η διαδρομή θα χαλάσει πολύ γιατί η Λ. Βουλιαγμένης κόβει στην μέση την διαδρομή του και το μετρό δεν είναι δίπλα. Επίσης θα χρειαστεί άλλα δύο οχήματα που δεν υπάρχει λόγος να του δοθούν. Αν θέλαμε να μεταφερθεί η ΑΦ του στην αλάνα δίπλα στο τέρμα του τραμ στο Ασκληπιείο Βούλας ώστε να συνδεθεί με ΜΣΤ, είναι πιο εφικτό αλλά λόγω χαρακτηριστικών του δρόμου θα πρέπει να φτάνει για αναστροφή μέχρι την πλατεία Κρήτης στην είσοδο της Γλυφάδας. Άμα είναι να φτάνει μέχρι εκεί ας πάει μια και καλή στην Γλύφάδα, είτε στο ΤΕ140 είτε στις ΑΦ Γλυφάδας στο Γκολφ με προσθήκη ενός οχήματος. Δεν το έχω χρησιμοποιήσει ποτέ για να ξέρω στοιχεία επιβατικής κίνησης αλλά αμφιβάλλω αν χρειάζεται κάποια τροποποίηση ή αν αξίζει ένα δεύτερο όχημα. Υπενθυμίζω ότι τις Κυριακές δεν λειτουργεί καν.

5. Άμα είναι εφικτό ας γίνει αλλά παλαιότερα είχε συζητηθεί στο φόρουμ ότι ήταν δύσκολο, ενώ τώρα είναι ακόμη δυσκολότερο καθώς οι γραμμές εκτελούνται από την Κοινοπραξία και δεν υπάρχει μεγάλο περιθώριο τροποποιήσεων στο συμβασιοποιημένο συγκοινωνιακό έργο. 

6. Σε ποιά κατέυθυνση και πως ακριβώς μπορεί να γίνει αυτό; Σημαντικότερο είναι μαζί με τον δήμο Αλίμου να γίνει μια μικροπαρέμβαση είτε για να προστεθεί μια στάση στο ύψος του σταθμού Αλίμου (ρεύμα προς Αθήνα), είτε για να μπορεί το λεωφορείο να στρίβει στον παράδρομο και να κάνει στάσει μπροστά στον σταθμό Αλίμου.
Απάντηση
Μιλάμε για το 101 που έχει 10 επιβάτες στην καλύτερη και το 162 που έχει 0 επιβάτες (στην καλύτερη πάλι). Όπως είχε πει κάποιο μέλος πολύ παλιά εδώ μέσα το 162 είναι ο οδηγός και τα πετρέλαια του (πλέον ο οδηγός και το ρεύμα του). Τα τελευταία 2 χρόνια έχω περάσει ατελείωτες ώρες στην πλατεία της Βούλας διαβάζοντας και εχω δει ατελείωτα 162 να φεύγουν άδεια και ατελείωτα ίδια 162 να επιστρέφουν από το βουνό επίσης άδεια
Τα 115/116/117 αν πάνε ελληνικό θα χάνουν κάθε μέρα ατελείωτες ώρες στην κίνηση

Το Β2 δεν θέλει πλατεία Γλυφάδας θέλει σταθμό Αργυρούπολης και κατάργηση 142. Έχει ειπωθεί εδώ μέσα και από μένα και από άλλους. Χάνει κάθε πρωί/απόγευμα στον Άγιο Κοσμά ώρες στη κίνηση και δεν μεταφέρει ούτε μύγα. Από τη άλλη μέρια έχουμε κατοίκους Αργυρούπολης που περπατάνε μέχρι το σπίτι τους από το σταθμό γτ  που να περιμένουν το 142 50-80 λεπτά. Η απάντηση του ΟΑΣΑ σε αυτό ήταν "η συγκοινωνία της περιοχής θα αλλάξει όταν φτιαχτεί το πάρκο του ελληνικού". Μέχρι τότε θα σπαταλάμε αμάξια να κάνουν άδεια Άγιο Κοσμά λεωφόρο Αλίμου σε 20-30 λεπτά χρόνο
Απάντηση
Γιατί τα 115/116/117/120/124/128 (με εξαίρεση το ειδικό νυχτερινό 115Α που ανεβαίνει Ακαδημία) στην διαδρομή ΠΡΟΣ ΓΛΥΦΑΔΑ δεν σταματούν στις στάσεις 5η, 4η και 3η Γλυφάδας;

Επίσης, από τις 26 Ιουνίου 2025 η λαϊκή αγορά της Γλυφάδας έχει μεταφερθεί στην παραλία (στην οδό Διαδόχου Παύλου) με λογικό αποτέλεσμα οι γραμμές που διέρχονται από εκεί να υποστούν μερική τροποποίηση για κάθε Πέμπτη. Ωστόσο το Α3 που περνάει από την παλιά τοποθεσία της λαϊκής αγοράς, εξακολουθεί να αλλάζει την διαδρομή του κάθε Πέμπτη, χωρίς προφανή λόγο, εφόσον η αιτία τροποποιήσεις του δεν υφίσταται πλέον.
Απάντηση
(16-11-2025, 04:22 AM)Crabman Έγραψε: Γιατί τα 115/116/117/120/124/128 (με εξαίρεση το ειδικό νυχτερινό 115Α που ανεβαίνει Ακαδημία) στην διαδρομή ΠΡΟΣ ΓΛΥΦΑΔΑ δεν σταματούν στις στάσεις 5η, 4η και 3η Γλυφάδας;

Επίσης, από τις 26 Ιουνίου 2025 η λαϊκή αγορά της Γλυφάδας έχει μεταφερθεί στην παραλία (στην οδό Διαδόχου Παύλου) με λογικό αποτέλεσμα οι γραμμές που διέρχονται από εκεί να υποστούν μερική τροποποίηση για κάθε Πέμπτη. Ωστόσο το Α3 που περνάει από την παλιά τοποθεσία της λαϊκής αγοράς, εξακολουθεί να αλλάζει την διαδρομή του κάθε Πέμπτη, χωρίς προφανή λόγο, εφόσον η αιτία τροποποιήσεις του δεν υφίσταται πλέον.

Το όφελος ποιο θα ήταν; Διότι οι στάσεις αυτές με το ζόρι μαζεύουν 3-4 άτομα για τα Α1,Α2 και 140…
Απάντηση
Η 5η με το ζόρι μαζεύει 1 άνθρωπο την ημέρα, η 4η με το ζόρι 1 την ώρα και η 3η με το ζόρι 3-4 την ώρα που είναι υπάλληλοι του ξενοδοχείου δίπλα για να είμαστε πιο ακριβείς. Οι άνθρωποι που μένουν σε αυτά τα στενά δεν χρησιμοποιούν λεωφορεία
Απάντηση
Απορία ήταν όχι πρόταση. Απλώς το παρατήρησα στην τηλεματική και μου έκανε εντύπωση.
Απάντηση
(25-11-2025, 04:11 AM)Crabman Έγραψε: Απορία ήταν όχι πρόταση. Απλώς το παρατήρησα στην τηλεματική και μου έκανε εντύπωση.
Γιατί όταν έφυγε η Αφετηρία από την Πλατεία Γλυφάδας για τα Τοπικά και πήγε στο Γκολφ, παρέμεινε η Πλατεία ως τελευταία στάση αποβίβασης ως ήταν και μετά κενά μέχρι την νέα Αφετηρία.
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
Ευχαριστώ πολύ. Και από ότι διαβάζω εδώ η μεταφορά των ΑΦ στο Γκολφ πρέπει να έγινε το 2008.
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 3 Cmaniac 47 79.083 08-05-2025, 01:40 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Crabman
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 5 Cmaniac 82 104.222 11-04-2025, 02:05 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MrVanHool
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ cmegas 173 217.551 19-02-2025, 01:12 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 7 Cmaniac 67 111.825 28-01-2025, 02:45 PM
Τελευταία Δημοσίευση: GeorgIrisbus
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8 Cmaniac 169 255.416 02-11-2024, 12:36 AM
Τελευταία Δημοσίευση: SniperB12
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2 Cmaniac 269 462.223 11-10-2024, 03:45 PM
Τελευταία Δημοσίευση: 214 Mercedes-Benz O405N
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 4 Cmaniac 49 86.221 17-06-2024, 02:48 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express Citaro 438 782.312 14-06-2024, 10:45 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Achilleas-Lykavittos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0 Cmaniac 116 197.122 05-03-2023, 02:49 PM
Τελευταία Δημοσίευση: abc
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 6 Cmaniac 46 76.472 11-11-2022, 01:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)