14-11-2025, 04:46 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 14-11-2025, 05:31 PM από Crabman. Edited 1 time in total.)
(14-11-2025, 12:28 PM)oasagr123 Έγραψε: Είναι επιτακτική πλέον η ανάγκη για τις εξής αλλαγές στα νότια προάστια.
1. Εναλλάξ αναχωρήσεις 116/117/120 από αφετηρία.
2. Αναστροφή 171 στο Ελληνικό όπως το Χ97 και όχι στην Αργυρούπολη που συναντά 2 χρονοβόρα φανάρια.
3. Επέκταση Β2 μέχρι πλατεία Γλυφάδας
4. Επέκταση 162 μέχρι Ελληνικό ή τουλάχιστον Γλυφάδα αλλιώς ας αναλάβει η δημοτική συγκοινωνία
5. Επέκταση 115,116,117 στον σταθμό Ελληνικού καθώς είναι τα μόνα τοπικά που δεν έχουν αφετηρία κάποιο μετρό. Η διαδρομή θα γίνεται από Λεωφ.Βουλιαγμένης, Λεωφ.Ελ.Βενιζελου, Πέργαμου, Κων.Καραμανλή και συνέχεια όπως τώρα.
6. Το 101 να περνάει από Σταθμό Ελληνικού
1. Όντως θα βοηθούσε αλλά δεν ξέρω πόσο εύκολο είναι λόγω των ιδιαιτεροτήτων κάθε γραμμής.
2. Συμφωνώ, ούτως η άλλως η επιφανειακή ή/και ενδιάμεση κίνηση μεταξύ Στ. Ελληνικού και Στ. Αργυρούπολης καλύπτεται επαρκώς από άλλες γραμμές.
3. Σύμφωνω. Θα ανέβει πολύ σαν γραμμή αν φτάνει Πλατεία Γλυφάδας. Ας κάνει διαδρομή όπως το 140 απλώς χωρίς να μπαίνει στην Αλ. Παναγούλη αλλά να συνεχίζει από παραλιακή. Ακόμα και Τέρμα θα μπορούσε να έχει για να μην είναι τόσο μεγάλη κυκλική. Δλδ από «1η Ελληνικού» που φτάνει τώρα συνεχίζει ευθεία Λεωφ. Ποσειδώνος, δεξιά Σάκη Καράγιωργα, αριστερά Διαδόχου Παύλου, Τέρμα με το 140, αριστερά Αύρας, αριστερά Παράδρομος Λεωφ. Ποσεοδώνος (στάση 160291), αριστερά Λέωφ. Ποσειδώνος, ευθεία Λεωφ. Ποσειδώνος μέχρι «2η Ελληνικού» και συνέχεια όπως μέχρι τώρα. Στάσεις σε όλες τις υπάρχουσες. Αύξηση χρόνου διαδρομής γύρω στα 10' ανά κατεύθυνση + όση ώρα κάνει τέρμα στην Γλυφάδα.
4. Το 162 σήμερα έχει συχνότητα 35'. Για να περνάει από Μετρό Ελληνικού η διαδρομή θα χαλάσει πολύ γιατί η Λ. Βουλιαγμένης κόβει στην μέση την διαδρομή του και το μετρό δεν είναι δίπλα. Επίσης θα χρειαστεί άλλα δύο οχήματα που δεν υπάρχει λόγος να του δοθούν. Αν θέλαμε να μεταφερθεί η ΑΦ του στην αλάνα δίπλα στο τέρμα του τραμ στο Ασκληπιείο Βούλας ώστε να συνδεθεί με ΜΣΤ, είναι πιο εφικτό αλλά λόγω χαρακτηριστικών του δρόμου θα πρέπει να φτάνει για αναστροφή μέχρι την πλατεία Κρήτης στην είσοδο της Γλυφάδας. Άμα είναι να φτάνει μέχρι εκεί ας πάει μια και καλή στην Γλύφάδα, είτε στο ΤΕ140 είτε στις ΑΦ Γλυφάδας στο Γκολφ με προσθήκη ενός οχήματος. Δεν το έχω χρησιμοποιήσει ποτέ για να ξέρω στοιχεία επιβατικής κίνησης αλλά αμφιβάλλω αν χρειάζεται κάποια τροποποίηση ή αν αξίζει ένα δεύτερο όχημα. Υπενθυμίζω ότι τις Κυριακές δεν λειτουργεί καν.
5. Άμα είναι εφικτό ας γίνει αλλά παλαιότερα είχε συζητηθεί στο φόρουμ ότι ήταν δύσκολο, ενώ τώρα είναι ακόμη δυσκολότερο καθώς οι γραμμές εκτελούνται από την Κοινοπραξία και δεν υπάρχει μεγάλο περιθώριο τροποποιήσεων στο συμβασιοποιημένο συγκοινωνιακό έργο.
6. Σε ποιά κατέυθυνση και πως ακριβώς μπορεί να γίνει αυτό; Σημαντικότερο είναι μαζί με τον δήμο Αλίμου να γίνει μια μικροπαρέμβαση είτε για να προστεθεί μια στάση στο ύψος του σταθμού Αλίμου (ρεύμα προς Αθήνα), είτε για να μπορεί το λεωφορείο να στρίβει στον παράδρομο και να κάνει στάσει μπροστά στον σταθμό Αλίμου.

