09-04-2025, 03:57 PM
Εκτέλεση από ποιον φορέα;
Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2025
|
09-04-2025, 03:57 PM
Εκτέλεση από ποιον φορέα;
09-04-2025, 04:28 PM
Ίσως θα μπορούσε να γίνει ενοποίηση με το 309Β σε ενιαία γραμμή με τουλάχιστον 2 οχήματα και έτσι θα υπάρχει καλύτερη εξυπηρέτηση και στα δύο, αν και θα ήταν πρόβλημα η παράκαμψη προς το εσωτερικό του Μαρκόπουλου, εκτός αν αυτό προορίζεται για κάποια επέκταση στο Πόρτο Ράφτη
09-04-2025, 05:58 PM
(09-04-2025, 04:28 PM)Man Lion\s city Έγραψε: Ίσως θα μπορούσε να γίνει ενοποίηση με το 309Β σε ενιαία γραμμή με τουλάχιστον 2 οχήματα και έτσι θα υπάρχει καλύτερη εξυπηρέτηση και στα δύο, αν και θα ήταν πρόβλημα η παράκαμψη προς το εσωτερικό του Μαρκόπουλου, εκτός αν αυτό προορίζεται για κάποια επέκταση στο Πόρτο ΡάφτηΚαι τα δύο πρόκειται να επεκταθούν.. Σαν δρομολόγηση βέβαια είναι ενιαία, Τοπικά Κορωπίου (309, 309Β και 311).
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
14-04-2025, 09:16 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 14-04-2025, 03:31 PM από GeorgIrisbus. Edited 2 times in total.)
Ξεκίνησε σήμερα το 311 αλλά κόπηκε όχημα στο 326.
Edit: Και το 310 έμεινε με ένα όχημα.
15-04-2025, 02:12 PM
Το 224 πλέον κάνει στάση στην ''Αμερικής'' στην Ακαδημίας μαζί με τα 3 , Α2 και Α3. Περίεργο μου φαίνεται πως τους ξέφυγε το 608 που κάνει και αυτό διακεντρική εξυπηρέτηση. Γενικά οι στάσεις στο κέντρο πρέπει να αναθεωρηθούν γιατί αλλού σταματάνε τα τοπικά του Βύρωνα του Ζωγράφου τα εξπρες κλπ και δημιουργείται σύγχιση. Πάντως ποτέ δεν κατάλαβα γιατί δεν είχε καθιερωθεί ως στάση η ''Αμερικής'' ενώ αντίστοιχα υπάρχει το Νομισματικό Μουσείο στη Πανεπιστημίου και η Κανάρη στη Σόλωνος.
15-04-2025, 02:37 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 15-04-2025, 02:39 PM από Leon377. Edited 1 time in total.)
Πρώτα απο όλα πρέπει να αναθεωρηθούν οι 42 στάσεις στην Βασιλίσσης Σοφίας προς ευαγγελισμό που ούτε οι οδηγοι δεν ξέρουν τι σταματάει που
Το 608 ίσως δυσκολεύεται στην Αμερικής γτ πάει αριστερά και είναι νταλίκα Αυτό που πρέπει να μπει Αμερικής επίσης είναι το 230
15-04-2025, 02:42 PM
(15-04-2025, 02:12 PM)kostas720 Έγραψε: Το 224 πλέον κάνει στάση στην ''Αμερικής'' στην Ακαδημίας μαζί με τα 3 , Α2 και Α3. Περίεργο μου φαίνεται πως τους ξέφυγε το 608 που κάνει και αυτό διακεντρική εξυπηρέτηση. Γενικά οι στάσεις στο κέντρο πρέπει να αναθεωρηθούν γιατί αλλού σταματάνε τα τοπικά του Βύρωνα του Ζωγράφου τα εξπρες κλπ και δημιουργείται σύγχιση. Πάντως ποτέ δεν κατάλαβα γιατί δεν είχε καθιερωθεί ως στάση η ''Αμερικής'' ενώ αντίστοιχα υπάρχει το Νομισματικό Μουσείο στη Πανεπιστημίου και η Κανάρη στη Σόλωνος. H (βλακώδης) διασπορά στάσεων στο κέντρο έχει παραμείνει από τότε που υπήρχε συχνή και πυκνή δρομολόγηση, οπότε οι πολλές γραμμές δημιουργούσαν αδιαχώρητο και μποτιλιάρισμα. Συγκριτικά : όταν ιδρύθηκε η στάση "Αμερικής" για τα τρόλλεϋ, περνούσαν τα 3/8/13 με διέλευση περίπου 15 οχήματα την ώρα. Σήμερα περάνει μόνο το 3 κι αυτό το πολύ με 3-4 οχήματα. Από την άλλη βέβαια, η στάση είναι σε σημείο δύσκολο, επειδή τα οχήματα που στρίβουν αριστερά προς Ρηγίλλης , πρέπει να αλλάζουν λωρίδα. Όταν έχει μποτιλιάρισμα (ειδικά το απόγευμα), είναι μεγάλο πρόβλημα η προσέγγιση. Θα μπορούσε όμως, ως "συνθήκη", να καθιερωθεί έστω για όλες τις διακεντρικές (608, 622/815). Επόμενο σημείο που θέλει οπωσδήποτε παρέμβαση, είναι οι στάσεις "Κήπος"/"Σύνταγμα" στην άνοδο της Βασ.Σοφίας προς Ρηγίλλης. Θεωρώ ότι η πάνω στάση (μετά την Ηρώδου Αττικού) πρέπει να καταργηθεί γιατί είναι πολύ μακριά από το Σύνταγμα, και να μεταφερθεί στη στάση των τρόλλεϋ έξω από τη Βουλή. Έτσι θα έχουμε στη στάση των τρόλλεϋ : 3, Ε14, 220/1, 235, 608, 622/815, Α5 και διατηρούμε την επόμενη στάση για Καισαριανή/Βύρωνα (203/4/11/14/24) όπως έχει.
16-04-2025, 08:52 AM
Η στάση Αγ. Σπυρίδωνας των Α15 και Β15 στο ρεύμα προς Αθήνα μετακινήθηκε λίγο παρακάτω. Πλέον όμως είναι πολύ κοντά στη στάση Βιαμάξ και ίσως θα ήταν καλύτερα να γίνει συγχώνευση.
|
|