Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2011
#1
Με τις πρόσφατες καταργήσεις γραμμών ή κόψιμο γραμμών στους σταθμούς του Μετρό το πρώτο δρομολόγιο πολλών γραμμών πλέον πηγαίνει μέχρι την Αθήνα. Κάποτε μου είχατε εξηγήσει ότι τα πρώτα δρομολόγια των 304/305/308 ήταν υπηρεσιακές βάρδιες. Τι συμβαίνει τώρα;
#2
(09-01-2011, 11:21 PM)abc Έγραψε: Με τις πρόσφατες καταργήσεις γραμμών ή κόψιμο γραμμών στους σταθμούς του Μετρό το πρώτο δρομολόγιο πολλών γραμμών πλέον πηγαίνει μέχρι την Αθήνα. Κάποτε μου είχατε εξηγήσει ότι τα πρώτα δρομολόγια των 304/305/308 ήταν υπηρεσιακές βάρδιες. Τι συμβαίνει τώρα;

Είναι κανονικές βάρδιες των γραμμών, που πάνε μέχρι κέντρο και αναστρέφουν για να ενταχθούν στην κανονική δρομολόγηση.
Πχ το όχημα 1 του 109 παίρνει από Άλιμο στις 05:00, από Ακαδημία στις 05:30 και ξανά στις 06:00 από Άλιμο για Μετρό.
Το ίδιο γίνεται με όλα τα πρώην ακτινικά (109, 112, 141, 106, 137, 206, 237, 409, 416, 822) .
Ακόμα, σε πολλές γραμμές υπάρχουν στις 05:00 αναχωρήσεις από διάφορα σημεία (παλιά τέρματα πριν από τις προεκτάσεις), ώστε να υπάρχει άφιξη γύρω στις 05:30 στο κέντρο Αθήνας/Πειραιά. Πχ. Το νέο Α4 έχει αναχώρηση στις 05:00 και από το τέως τέρμα 208. Το 909 στις 05:00 και από Αγία Σοφία.
Άλλες γραμμές πάλι (κορμοί) ξεκινάνε και από πιο απομακρυσμένα σημεία, όπως ξεκινούσαν πριν το 1995 και πηγαίνουν μέχρι Αθήνα (305/Α5 στις 04:45, 308/Α5 στις 05:00, 115/Α2 στις 05:05, 509/Α7 στις 05:05)
#3
(09-01-2011, 11:44 PM)Citaro Έγραψε: Άλλες γραμμές πάλι (κορμοί) ξεκινάνε και από πιο απομακρυσμένα σημεία, όπως ξεκινούσαν πριν το 1995 και πηγαίνουν μέχρι Αθήνα (305/Α5 στις 04:45, 308/Α5 στις 05:00, 115/Α2 στις 05:05, 509/Α7 στις 05:05)

Μήπως αυτά είναι στα τελευταία, και όχι στα πρώτα πρωινά δρομολόγια; Διότι βρήκα και τα παρακάτω:

Στην 115 το δρομολόγιο των 24.10 από Κίτσι μέχρι Ακαδημία (φανταστείτε δηλαδή ένα ακόμα Α2 στις 24.30 περίπου από Βούλα).

Όσον αφορά την Α7, υπάρχει και το δρομολόγιο 23.40 από Κάνιγγος, που φτάνει μέχρι τον Αγ.Στέφανο.

Η Α5 έχει δρομολόγια 23.30 και 23.40 από Ακαδημία μέχρι Άρτεμη (τέρμα 316).
114, 115, 149, 170, Ε22 (το Γ1 να 'ταν κι άλλο.........)
#4
(10-01-2011, 12:36 AM)cmegas Έγραψε: Στην 115 το δρομολόγιο των 24.10 από Κίτσι μέχρι Ακαδημία (φανταστείτε δηλαδή ένα ακόμα Α2 στις 24.30 περίπου από Βούλα).

Αυτό το δρομολόγιο υπάρχει πολλά χρόνια από τοτε που το 115 λεγόταν 116.
#5
Απο τα Μεσογειτικα το 304 στις 5:00, το 305 στις 4:45, το 315 στις 5:00 και το 308 στις 5:00 πανε μεχρι Ακαδημια. Επισης το 316 των 23:55 παει μεχρι Ακαδημια.

Οσον αφορα το Α5 απο Ακαδημια των 23:20 γινεται σαν 316 απο Ακαδημια για Αρτεμη και των 23:40 σαν 308 για Σταθμο Κορωπιου. Στην ουσια το τελευταιο Α5 απο Ακαδημια ειναι στις 23:00.
#6
(10-01-2011, 12:54 AM)meganium Έγραψε: Απο τα Μεσογειτικα το 304 στις 5:00, το 305 στις 4:45, το 315 στις 5:00 και το 308 στις 5:00 πανε μεχρι Ακαδημια. Επισης το 316 των 23:55 παει μεχρι Ακαδημια.

Οσον αφορα το Α5 απο Ακαδημια των 23:20 γινεται σαν 316 απο Ακαδημια για Αρτεμη και των 23:40 σαν 308 για Σταθμο Κορωπιου. Στην ουσια το τελευταιο Α5 απο Ακαδημια ειναι στις 23:00.

Η πλάκα είναι να μην ξέρει ο επιβάτης ότι τα 316/308 κάνουν διαδρομή Α5, και να αφήσει να περάσουν . . . Αν και τέτοιες ώρες (23:20,23:40) μόνο υποψιασμένοι επιβάτες κυκλοφορούν, μου έχει τύχει πολλές φορές να βλέπω κόσμο στον Ευαγγελισμό που κοίταζε με μισό μάτι το λεωφορείο και ρώταγε δύο φορές πριν μπεί. Μήπως θα ήταν χρήσιμο να έβαζαν και ένα ταμπελάκι "Α5" στο παρμπρίζ;;
#7
(10-01-2011, 08:54 AM)Citaro Έγραψε: Η πλάκα είναι να μην ξέρει ο επιβάτης ότι τα 316/308 κάνουν διαδρομή Α5, και να αφήσει να περάσουν . . . Αν και τέτοιες ώρες (23:20,23:40) μόνο υποψιασμένοι επιβάτες κυκλοφορούν, μου έχει τύχει πολλές φορές να βλέπω κόσμο στον Ευαγγελισμό που κοίταζε με μισό μάτι το λεωφορείο και ρώταγε δύο φορές πριν μπεί. Μήπως θα ήταν χρήσιμο να έβαζαν και ένα ταμπελάκι "Α5" στο παρμπρίζ;;
Είχα γράψει στο παρελθόν μήπως θα ήταν καλύτερα Α5 ΑΡΤΕΜΗ και Α5 ΚΟΡΩΠΙ;

(09-01-2011, 11:44 PM)Citaro Έγραψε: Είναι κανονικές βάρδιες των γραμμών, που πάνε μέχρι κέντρο και αναστρέφουν για να ενταχθούν στην κανονική δρομολόγηση.
Πχ το όχημα 1 του 109 παίρνει από Άλιμο στις 05:00, από Ακαδημία στις 05:30 και ξανά στις 06:00 από Άλιμο για Μετρό.
Το ίδιο γίνεται με όλα τα πρώην ακτινικά (109, 112, 141, 106, 137, 206, 237, 409, 416, 822).
Καταλαβαίνω την χρησιμότητα των περισσότερων. Δεν καταλαβαινω γιατί το πρώτο 202 πάει Ακαδημία.

#8
Με την ίδια λογική, θα μπορούσε να συμβεί και κάτι άλλο:

Έστω ότι έχουμε ένα δρομολόγιο Ε22, που φτάνει στη Σαρωνίδα στις 23.00 περίπου. Γιατί το όχημα αυτό να μην λειτουργήσει ως "τοπικό" μέχρι τον Αγ. Κοσμά, αφού η διαδρομή του προς το Α/Σ Ελληνικού είναι κοινή μέχρι το σημείο αυτό;;

Θέλω να πω δηλαδή, να γίνει κάτι σαν τα τρόλει, που εκτός από τα κλασικά δρομολόγια, έχουν και ειδικά από και προς τα αμαξοστάσια. Αν εδώ είναι ακραία περίπτωση της Ε22, δεν είναι καθόλου ακραία σε γραμμές που τερματίζουν νύχτα στην Αθήνα. (π.χ. τα τελευταία Α2 από Βούλα να πηγαίνουν ξανά μέχρι Άλιμο, ή τα τελευταία Α3/Β3/Α4 μέχρι το "Σαλέμ")
114, 115, 149, 170, Ε22 (το Γ1 να 'ταν κι άλλο.........)
#9
(10-01-2011, 10:43 AM)cmegas Έγραψε: Με την ίδια λογική, θα μπορούσε να συμβεί και κάτι άλλο:

Έστω ότι έχουμε ένα δρομολόγιο Ε22, που φτάνει στη Σαρωνίδα στις 23.00 περίπου. Γιατί το όχημα αυτό να μην λειτουργήσει ως "τοπικό" μέχρι τον Αγ. Κοσμά, αφού η διαδρομή του προς το Α/Σ Ελληνικού είναι κοινή μέχρι το σημείο αυτό;;

Θέλω να πω δηλαδή, να γίνει κάτι σαν τα τρόλει, που εκτός από τα κλασικά δρομολόγια, έχουν και ειδικά από και προς τα αμαξοστάσια. Αν εδώ είναι ακραία περίπτωση της Ε22, δεν είναι καθόλου ακραία σε γραμμές που τερματίζουν νύχτα στην Αθήνα. (π.χ. τα τελευταία Α2 από Βούλα να πηγαίνουν ξανά μέχρι Άλιμο, ή τα τελευταία Α3/Β3/Α4 μέχρι το "Σαλέμ")

H επίσημη απάντηση του ΟΑΣΑ είναι ότι οι περισσότερες γραμμές από το σημείο που σχολάνε μέχρι το Α/Σ ακολουθούν τελείως διαφορετικές διαδρομές, που δεν εντάσσονται στην κανονική δρομολόγηση, ενώ τα τρόλλευ, θέλουν - δε θέλουν διέρχονται από το κανονικό δίκτυο για να πάνε στα Α/Σ.
Η απάντηση αυτή έχει εν μέρει βάση, αν σκεφτείς ότι πχ τα Ζωγραφιώτικα (220,21,35) για να πάνε μετά το σχόλασμα Ελληνικό ακολουθούν συνήθως τη διαδρομή Υμηττού - Βουλιαγμένης και σπανιότερα περιφερειακό Καρέα. Τα 608, πάλι, όταν σχολάνε Ζωγράφου και είναι η πύλη του Πανεπιστημίου ανοιχτή, την "κοπανάνε" από μέσα και φεύγουν μέσω Καρέα.
Επίσης, ακόμη και για τις γραμμές που προανέφερες, περνάνε μεν κοντά από τα Α/Σ, αλλά και πάλι το Ε22 μπορεί να έρθει από Καλύμνου και να μην πάει γύρω - γύρω από τα Λιμανάκια.
Γενικώς, επειδή οι λεωφορειακές γραμμές είναι πολλές και τα Α/Σ διάσπαρτα, θα γινόταν μπέρδεμα.
Ενώ τα τρόλλευ είναι συγκεκριμένα και στην ουσία ακολουθούν όλα τα εισερχόμενα/εξερχόμενα όλων των γραμμών δύο μεγάλες κατευθύνσεις : Πατησίων για Κόκκινο Μύλο και Πεδίον Άρεως για Αττική. Το Α/Σ του Κεραμεικού είναι αμελητέο και ούτως ή άλλως είναι πάνω στη γραμμή του 21 και σχεδόν δίπλα από τα 12 και 15 που εξυπηρετεί.

Ένας άλλος λόγος , που θεωρώ εγώ ότι δεν γίνεται από/επιβίβαση είναι ότι οι χρόνοι που δίνονται για τη διαδρομή Α/Σ-Αφετηρία και Τέρμα-Α/Σ είναι τσίμα-τσίμα και δεν αρκούν για κανονικό δρομολόγιο. Αν τους "ανοίγανε" θα ξεχείλωνε 8 στις 10 το οκτάωρο του οδηγού.
Πχ: Το πρώτο 224 παίρνει από Καισαριανή στις 05:00 και το όχημα έρχεται από Βοτανικό. Θεωρητικά θα μπορούσε να εξυπηρετήσει από Κάνιγγος και πάνω. Πρακτικά του δίνουν μισή ώρα για να κάνει εξαγωγή και να βρεθεί στην αφετηρία του, οπότε ο οδηγός πρέπει να το πάει μονογκαζιά. Αν ήταν να παίρνει κόσμο έπρεπε να βγεί στις 04:15, δηλ. 15' νωρίτερα και να πάρει δρομολόγιο από Κάνιγγος στις 04:30. Έτσι όμως θα πρέπει η βάρδια να σχολάσει στις 12:15 αντί στις 12:30, που σημαίνει ότι θα χανόταν δρομολόγιο.

#10
Δε μπορεί να χάνει μια ζωή ο επιβάτης...
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2024 N1Ellinikou 592 81.051 26-11-2024, 05:37 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2023 N1Ellinikou 322 103.838 28-12-2023, 08:36 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Man Lion's city
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2022 N1Ellinikou 158 75.211 09-12-2022, 07:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2021 N1Ellinikou 337 218.433 23-12-2021, 11:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2020 Citaro 77 59.043 24-11-2020, 07:10 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2019 N1Ellinikou 165 140.154 21-01-2020, 05:22 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas260
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2018 N1Ellinikou 167 144.164 29-12-2018, 03:05 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2017 marios.ilioupoli 117 130.611 05-12-2017, 10:39 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2016 georgio 74 102.404 09-12-2016, 01:15 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2015 N1Ellinikou 149 221.750 21-12-2015, 12:20 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Citaro

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)