Δημοσιεύσεις: 883
Θέματα: 2
Εγγραφή: 05-01-2023
(21-10-2024, 10:10 PM)214 Mercedes-Benz O405N Έγραψε: Αρκετά λεωφορεία και τρόλευ από τις πλευρές των πορτών έχουν ένα γκρι χρωμα σαν μπογιά ή σαν τσιμέντο. Το έχω παρατηρήσει σε λεωφορεία που κυκλοφορούν πέριξ Ομόνοιας και Πολυτεχνείου. Σήμερα πέτυχα 2 Ν2 και χθες ένα τρόλευ τι συμβαίνει δεν γνωρίζω. Το Βόλβο 5038 με τέτοιες πιτσιλιές. Λογικά θα βρώμισε και αυτό γυρνώντας από πολύγωνο σχολασμένο από 140 καμία μέρα. Πολύ μυστήριο
Δημοσιεύσεις: 652
Θέματα: 1
Εγγραφή: 22-05-2020
(21-10-2024, 10:10 PM)214 Mercedes-Benz O405N Έγραψε: Αρκετά λεωφορεία και τρόλευ από τις πλευρές των πορτών έχουν ένα γκρι χρωμα σαν μπογιά ή σαν τσιμέντο. Το έχω παρατηρήσει σε λεωφορεία που κυκλοφορούν πέριξ Ομόνοιας και Πολυτεχνείου. Σήμερα πέτυχα 2 Ν2 και χθες ένα τρόλευ τι συμβαίνει δεν γνωρίζω.
Και σε GN το είδα, σε Α7 και 550. Όλο βρώμα στο πλάι από κάτι σαν τσιμέντο.
Δημοσιεύσεις: 107
Θέματα: 10
Εγγραφή: 01-06-2020
Παρατήρησα στην αφετηρία του 21 παρότι υπάρχει τηλεματική που λειτουργεί δεν αναφέρει πότε πότε έρχεται το τρόλεϊ. Επίσης η στάση λέγεται αφετηρία ωστόσο στο app του ΟΑΣΑ η στάση είναι γνωστή ως Νίκαια.
Δημοσιεύσεις: 107
Θέματα: 10
Εγγραφή: 01-06-2020
27-10-2024, 02:08 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 27-10-2024, 02:13 PM από Aggele. Edited 2 times in total.)
Μπορεί να απαντήσει κάποιος υπεύθυνα αν υπάρχει ή έχει ξεκινήσει κάποιος σχεδιασμός από την οσυ μέσο των οδηγών σε σχέση με την πυκνότητα των δρομολογίων και τα εισητηρια; Τι εννοώ. Πολλές φορές έχει σχολιαστεί εδώ η αραίωση δρομολογίων και κακές συχνότητες. Άκουσα τις προάλλες σε συζήτηση επιβατών με οδηγών γιατί τόση ώρα να έρθει το τρόλεϊ (1 ώρα αναμονή στην στάση για το 21 όπου όταν το πρώτο ήρθε χάλασε και πήραμε το μπροστινό με εμένα να περίμενα μίση ώρα) γιατί τόσο χάλια δρομολόγια και λεωφορεία στον Πειραιά και Νίκαια σε σχέση με άλλες περιοχές Αιγάλεω Περιστέρι σαν να μας έχουν ξεχασμένους. Ο οδηγός απάντησε με 9 μόνο να έχουν χτυπήσει εισιτήρια θα έπρεπε να υπάρχουν ακόμη λιγότερα και όντως είδα πως στο μηχανάκι που είχε στην θέση του οδηγού άμα στάση του έδειχνε πόσοι κάνανε επικύρωση δηλαδή φαινομενικά πόσοι μπήκαν. Αυτό όμως δεν είναι λίγο παράλογο; Μιας και οκ μια γραμμή δεν χρησιμοποιείται σε όλο της το μήκος επί το πλείστον από το επιβατικό κοινό. Ωστόσο δλδ τι σημαίνει αυτό; Ότι θα πρέπει σε κατηγορίες που ανήκω και εγώ μαθητές φοιτητές μεγάλους σε ηλικία που χρησιμοποιούν το λεωφορείο για 3-5 στάσεις να πληρώνουν μηνιαία κάρτα 14—30€ τον μήνα; Και αν έχει γίνει αυτό δεν είναι απαράδεκτο χωρίς καμία ενημέρωση προς τους επιβάτες;
Δημοσιεύσεις: 883
Θέματα: 2
Εγγραφή: 05-01-2023
Peak εξυπηρέτησης σήμερα Κυριακή μεσημέρι το Α3 με ένα όχημα από τις 12.15 ως τις 17.15
Δρομολόγια από αφετηρία: 11.20-12.00-13.35-15.25-17.10-18.10
Δρομολόγια από τέρμα: 11.05-12.55-14.30-16.15-17.15
Όλα με εξαίρεση το 11.20 αφετηρία και το τελευταίο από κάθε κατεύθυνση είναι με το βολβακι 6046 το φουκαριάρικο
Δημοσιεύσεις: 883
Θέματα: 2
Εγγραφή: 05-01-2023
Πλήρης διάλυση στο Μπραχάμι Κυριακή μεσημέρι με 21 οχήματα έξω
1 κυκλοφορεί 106/126 από τις 12.00 ως τις 17.00. τα δρομολόγια πάνε 106: 11.15-12.10-14.20-16.30 και 126: 10.50-13.15-15.25-17.02
1 όχημα σε 109 112 154 164 206 και Α3 (στο 164 το ένα όχημα είναι από τις 14.00 ως τις 0.00)
Ένα όχημα και στο 219 από 14.00 ως τις 17.00 και ένα στο 237 από 13.00 ως 17.30. Ενα όχημα στο 217/229
3 στα τοπικά Γλύφαδας, 2 στο 141, 2 στο 218 και 2 στα 136/137
Μαζί με τα οχήματα του 131 και 201 που είναι έτσι και αλλιώς από ένα φτάνουμε στα 21
Δημοσιεύσεις: 1.207
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
(27-10-2024, 02:08 PM)Aggele Έγραψε: Μπορεί να απαντήσει κάποιος υπεύθυνα αν υπάρχει ή έχει ξεκινήσει κάποιος σχεδιασμός από την οσυ μέσο των οδηγών σε σχέση με την πυκνότητα των δρομολογίων και τα εισητηρια; Τι εννοώ. ....Ο οδηγός απάντησε με 9 μόνο να έχουν χτυπήσει εισιτήρια θα έπρεπε να υπάρχουν ακόμη λιγότερα και όντως είδα πως στο μηχανάκι που είχε στην θέση του οδηγού άμα στάση του έδειχνε πόσοι κάνανε επικύρωση δηλαδή φαινομενικά πόσοι μπήκαν. Αυτό όμως δεν είναι λίγο παράλογο; Είναι ηλίθιος, απλά, που σου απαντάει έτσι. 8 στους 10 επιβάτες εχουμε κάρτες απεριορίστων, τις οποίες δεν τις περνάμε από το επικυρωτικό scanner γιατί απλά ΔΕΝ χρειάζεται. Οι επιβάτες δεν μετριώνται με "επικυρώσεις" αλλά με αισθητήρες στα οχήματα. Ούτε αυτό όμως έχει κάποια σημασία. Η συγκοινωνία είναι δημόσια υπηρεσία και πρέπει να παρέχεται σε επάρκεια. Για τους λαθρεπιβάτες υπάρχει ο έλεγχος εισιτηρίων. Επίσης, ακόμη και αυτή η λαθρεπιβίβαση είναι μύθος, ως επί το πλείστον. Εχω πετύχει αρκετούς ελέγχους τελευταία, ειδικά στο κέντρο της Αθήνας. Σε λεωφορείο με 50-60 επιβάτες, "γράφουν" από μηδέν έως ένα άτομο τη φορά. Στα προάστια, πράγματι είναι πιό χύμα τα πραγματα και όντως η πιτσιρικαρία δεν επικυρώνει εισιτήρια. Σε πολλές πόλεις όμως, οι κάτω των 18 πάνε δωρεάν ή με πολύ φθηνό κόμιστρο. Δεν θα χάσει από τα παιδιά ο ΟΑΣΑ. Αν μάθουν να χρησιμοποιούν μια καλή συγκοινωνία, αύριο - μεθαύριο μπορεί να προτιμήσουν να βγούν για ποτό ΧΩΡΙΣ αυτοκίνητο και να γλιτώσουμε 5-10 θανατηφόρα τροχαία. Αλλά πού τέτοιες οπτικές στη σκέψη...
Δημοσιεύσεις: 282
Θέματα: 7
Εγγραφή: 09-08-2018
Το χειρότερο δεν είναι μόνο ότι τα οχήματα είναι ανύπαρκτα, αλλά και ο συγχρονισμός μεταξύ των οχημάτων είναι ανύπαρκτος. Για παράδειγμα, στα δρομολόγια των 164 και 201 από αφετηρία (αντίστοιχους χρόνους κύκλου και τα δύο):
201: 14:50, 15:45, 16:45, 18:05, 19:05, 20:05
164 (από μετρό): 14:30, 15:25, 16:20, 17:15, 18:10, 19:05, 20:05, 21:20
ενώ από τις 14:30 εώς τις 17:15 γίνεται μια τίμια προσπάθεια να υπάρχει μικτή συχνότητα των γραμμών περίπου ανά 30', μετά και έρχονται συγχρονισμένα οι γραμμές και μένουν κενά τουλάχιστον 1 ώρας για να πάει κάποιος στην Αργυρούπολη από μετρό, με αποκορύφωμα την αναμονή 1 ώρας και 20 λεπτά αφού σταματήσει τα δρομολόγια του το 201!
Δηλαδή όχι μόνο δεν υπάρχουν τα απαραίτητα οχήματα, αλλά δεν γίνεται και σχεδιασμός τέτοιος ώστε να γίνει μικρότερο αισθητή η διαφορά στον επιβάτη
- Μην καταστρέφετε κι άλλο το 164 ! -
Δημοσιεύσεις: 70
Θέματα: 0
Εγγραφή: 07-09-2024
(27-10-2024, 04:51 PM)Citaro Έγραψε: Είναι ηλίθιος, απλά, που σου απαντάει έτσι. 8 στους 10 επιβάτες εχουμε κάρτες απεριορίστων, τις οποίες δεν τις περνάμε από το επικυρωτικό scanner γιατί απλά ΔΕΝ χρειάζεται. Οι επιβάτες δεν μετριώνται με "επικυρώσεις" αλλά με αισθητήρες στα οχήματα. Ούτε αυτό όμως έχει κάποια σημασία. Η συγκοινωνία είναι δημόσια υπηρεσία και πρέπει να παρέχεται σε επάρκεια. Για τους λαθρεπιβάτες υπάρχει ο έλεγχος εισιτηρίων. Επίσης, ακόμη και αυτή η λαθρεπιβίβαση είναι μύθος, ως επί το πλείστον. Εχω πετύχει αρκετούς ελέγχους τελευταία, ειδικά στο κέντρο της Αθήνας. Σε λεωφορείο με 50-60 επιβάτες, "γράφουν" από μηδέν έως ένα άτομο τη φορά. Στα προάστια, πράγματι είναι πιό χύμα τα πραγματα και όντως η πιτσιρικαρία δεν επικυρώνει εισιτήρια. Σε πολλές πόλεις όμως, οι κάτω των 18 πάνε δωρεάν ή με πολύ φθηνό κόμιστρο. Δεν θα χάσει από τα παιδιά ο ΟΑΣΑ. Αν μάθουν να χρησιμοποιούν μια καλή συγκοινωνία, αύριο - μεθαύριο μπορεί να προτιμήσουν να βγούν για ποτό ΧΩΡΙΣ αυτοκίνητο και να γλιτώσουμε 5-10 θανατηφόρα τροχαία. Αλλά πού τέτοιες οπτικές στη σκέψη... Η επικύρωση συνδρομών απεριορίστων διαδρομών(μηνιαίων, εξαμηνιαίων κτλ) είναι υποχρεωτική στα λεωφορεία όπως ισχύει και στο μετρό που είναι και οι πόρτες! Με το νέο εισιτήριο από το 2016 είναι υποχρεωτική η επικύρωση σε αντίθεση με τα προηγούμενα που δεν επικυρώνονταν
Δημοσιεύσεις: 70
Θέματα: 0
Εγγραφή: 07-09-2024
(27-10-2024, 03:53 PM)Leon377 Έγραψε: Πλήρης διάλυση στο Μπραχάμι Κυριακή μεσημέρι με 21 οχήματα έξω
1 κυκλοφορεί 106/126 από τις 12.00 ως τις 17.00. τα δρομολόγια πάνε 106: 11.15-12.10-14.20-16.30 και 126: 10.50-13.15-15.25-17.02
1 όχημα σε 109 112 154 164 206 και Α3 (στο 164 το ένα όχημα είναι από τις 14.00 ως τις 0.00)
Ένα όχημα και στο 219 από 14.00 ως τις 17.00 και ένα στο 237 από 13.00 ως 17.30. Ενα όχημα στο 217/229
3 στα τοπικά Γλύφαδας, 2 στο 141, 2 στο 218 και 2 στα 136/137
Μαζί με τα οχήματα του 131 και 201 που είναι έτσι και αλλιώς από ένα φτάνουμε στα 21 Και η Ανθούσα δεν πάει πίσω
203,214,402,405,450,460
κενά 1 ώρας από το μεσημέρι και μετά (επηρεάζει και το τριήμερο σίγουρα)
|