Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2024
(21-10-2024, 10:10 PM)214 Mercedes-Benz O405N Έγραψε: Αρκετά λεωφορεία και τρόλευ από τις πλευρές των πορτών έχουν ένα γκρι χρωμα σαν μπογιά ή σαν τσιμέντο. Το έχω παρατηρήσει σε λεωφορεία που κυκλοφορούν πέριξ Ομόνοιας και Πολυτεχνείου. Σήμερα πέτυχα 2 Ν2 και χθες ένα τρόλευ τι συμβαίνει δεν γνωρίζω.
Το Βόλβο 5038 με τέτοιες πιτσιλιές. Λογικά θα βρώμισε και αυτό γυρνώντας από πολύγωνο σχολασμένο από 140 καμία μέρα. Πολύ μυστήριο
Απάντηση
(21-10-2024, 10:10 PM)214 Mercedes-Benz O405N Έγραψε: Αρκετά λεωφορεία και τρόλευ από τις πλευρές των πορτών έχουν ένα γκρι χρωμα σαν μπογιά ή σαν τσιμέντο. Το έχω παρατηρήσει σε λεωφορεία που κυκλοφορούν πέριξ Ομόνοιας και Πολυτεχνείου. Σήμερα πέτυχα 2 Ν2 και χθες ένα τρόλευ τι συμβαίνει δεν γνωρίζω.

Και σε GN το είδα, σε Α7 και 550. Όλο βρώμα στο πλάι από κάτι σαν τσιμέντο. Tongue
Απάντηση
Παρατήρησα στην αφετηρία του 21 παρότι υπάρχει τηλεματική που λειτουργεί δεν αναφέρει πότε πότε έρχεται το τρόλεϊ. Επίσης η στάση λέγεται αφετηρία ωστόσο στο app του ΟΑΣΑ η στάση είναι γνωστή ως Νίκαια.
Απάντηση
Μπορεί να απαντήσει κάποιος υπεύθυνα αν υπάρχει ή έχει ξεκινήσει κάποιος σχεδιασμός από την οσυ μέσο των οδηγών σε σχέση με την πυκνότητα των δρομολογίων και τα εισητηρια; Τι εννοώ. Πολλές φορές έχει σχολιαστεί εδώ η αραίωση δρομολογίων και κακές συχνότητες. Άκουσα τις προάλλες σε συζήτηση επιβατών με οδηγών γιατί τόση ώρα να έρθει το τρόλεϊ (1 ώρα αναμονή στην στάση για το 21 όπου όταν το πρώτο ήρθε χάλασε και πήραμε το μπροστινό με εμένα να περίμενα μίση ώρα) γιατί τόσο χάλια δρομολόγια και λεωφορεία στον Πειραιά και Νίκαια σε σχέση με άλλες περιοχές Αιγάλεω Περιστέρι σαν να μας έχουν ξεχασμένους. Ο οδηγός απάντησε με 9 μόνο να έχουν χτυπήσει εισιτήρια θα έπρεπε να υπάρχουν ακόμη λιγότερα και όντως είδα πως στο μηχανάκι που είχε στην θέση του οδηγού άμα στάση του έδειχνε πόσοι κάνανε επικύρωση δηλαδή φαινομενικά πόσοι μπήκαν. Αυτό όμως δεν είναι λίγο παράλογο; Μιας και οκ μια γραμμή δεν χρησιμοποιείται σε όλο της το μήκος επί το πλείστον από το επιβατικό κοινό. Ωστόσο δλδ τι σημαίνει αυτό; Ότι θα πρέπει σε κατηγορίες που ανήκω και εγώ μαθητές φοιτητές μεγάλους σε ηλικία που χρησιμοποιούν το λεωφορείο για 3-5 στάσεις να πληρώνουν μηνιαία κάρτα 14—30€ τον μήνα;  Και αν έχει γίνει αυτό δεν είναι απαράδεκτο χωρίς καμία ενημέρωση προς τους επιβάτες;
Απάντηση
Peak εξυπηρέτησης σήμερα Κυριακή μεσημέρι το Α3 με ένα όχημα από τις 12.15 ως τις 17.15

Δρομολόγια από αφετηρία: 11.20-12.00-13.35-15.25-17.10-18.10
Δρομολόγια από τέρμα: 11.05-12.55-14.30-16.15-17.15

Όλα με εξαίρεση το 11.20 αφετηρία και το τελευταίο από κάθε κατεύθυνση είναι με το βολβακι 6046 το φουκαριάρικο
Απάντηση
Πλήρης διάλυση στο Μπραχάμι Κυριακή μεσημέρι με 21 οχήματα έξω

1 κυκλοφορεί 106/126 από τις 12.00 ως τις 17.00. τα δρομολόγια πάνε 106: 11.15-12.10-14.20-16.30 και 126: 10.50-13.15-15.25-17.02

1 όχημα σε 109 112 154 164 206 και Α3 (στο 164 το ένα όχημα είναι από τις 14.00 ως τις 0.00)

Ένα όχημα και στο 219 από 14.00 ως τις 17.00 και ένα στο 237 από 13.00 ως 17.30. Ενα όχημα στο 217/229

3 στα τοπικά Γλύφαδας, 2 στο 141, 2 στο 218 και 2 στα 136/137

Μαζί με τα οχήματα του 131 και 201 που είναι έτσι και αλλιώς από ένα φτάνουμε στα 21
Απάντηση
(27-10-2024, 02:08 PM)Aggele Έγραψε: Μπορεί να απαντήσει κάποιος υπεύθυνα αν υπάρχει ή έχει ξεκινήσει κάποιος σχεδιασμός από την οσυ μέσο των οδηγών σε σχέση με την πυκνότητα των δρομολογίων και τα εισητηρια; Τι εννοώ. ....Ο οδηγός απάντησε με 9 μόνο να έχουν χτυπήσει εισιτήρια θα έπρεπε να υπάρχουν ακόμη λιγότερα και όντως είδα πως στο μηχανάκι που είχε στην θέση του οδηγού άμα στάση του έδειχνε πόσοι κάνανε επικύρωση δηλαδή φαινομενικά πόσοι μπήκαν. Αυτό όμως δεν είναι λίγο παράλογο;
Είναι ηλίθιος, απλά, που σου απαντάει έτσι. 8 στους 10 επιβάτες εχουμε κάρτες απεριορίστων, τις οποίες δεν τις περνάμε από το επικυρωτικό scanner γιατί απλά ΔΕΝ χρειάζεται. Οι επιβάτες δεν μετριώνται με "επικυρώσεις" αλλά με αισθητήρες στα οχήματα. Ούτε αυτό όμως έχει κάποια σημασία. Η συγκοινωνία είναι δημόσια υπηρεσία και πρέπει να παρέχεται σε επάρκεια. Για τους λαθρεπιβάτες υπάρχει ο έλεγχος εισιτηρίων. Επίσης, ακόμη και αυτή η λαθρεπιβίβαση είναι μύθος, ως επί το πλείστον. Εχω πετύχει αρκετούς ελέγχους τελευταία, ειδικά στο κέντρο της Αθήνας. Σε λεωφορείο με 50-60 επιβάτες, "γράφουν" από μηδέν έως ένα άτομο τη φορά. Στα προάστια, πράγματι είναι πιό χύμα τα πραγματα και όντως η πιτσιρικαρία δεν επικυρώνει εισιτήρια. Σε πολλές πόλεις όμως, οι κάτω των 18 πάνε δωρεάν ή με πολύ φθηνό κόμιστρο. Δεν θα χάσει από τα παιδιά ο ΟΑΣΑ. Αν μάθουν να χρησιμοποιούν μια καλή συγκοινωνία, αύριο - μεθαύριο μπορεί να προτιμήσουν να βγούν για ποτό ΧΩΡΙΣ αυτοκίνητο και να γλιτώσουμε 5-10 θανατηφόρα τροχαία. Αλλά πού τέτοιες οπτικές στη σκέψη...
Απάντηση
Το χειρότερο δεν είναι μόνο ότι τα οχήματα είναι ανύπαρκτα, αλλά και ο συγχρονισμός μεταξύ των οχημάτων είναι ανύπαρκτος. Για παράδειγμα, στα δρομολόγια των 164 και 201 από αφετηρία (αντίστοιχους χρόνους κύκλου και τα δύο):

201: 14:50, 15:45, 16:45, 18:05, 19:05, 20:05
164 (από μετρό): 14:30, 15:25, 16:20, 17:15, 18:10, 19:05, 20:05, 21:20

ενώ από τις 14:30 εώς τις 17:15 γίνεται μια τίμια προσπάθεια να υπάρχει μικτή συχνότητα των γραμμών περίπου ανά 30', μετά και έρχονται συγχρονισμένα οι γραμμές και μένουν κενά τουλάχιστον 1 ώρας για να πάει κάποιος στην Αργυρούπολη από μετρό, με αποκορύφωμα την αναμονή 1 ώρας και 20 λεπτά αφού σταματήσει τα δρομολόγια του το 201!

Δηλαδή όχι μόνο δεν υπάρχουν τα απαραίτητα οχήματα, αλλά δεν γίνεται και σχεδιασμός τέτοιος ώστε να γίνει μικρότερο αισθητή η διαφορά στον επιβάτη
- Μην καταστρέφετε κι άλλο το 164 !  Chair  - 
Απάντηση
(27-10-2024, 04:51 PM)Citaro Έγραψε: Είναι ηλίθιος, απλά, που σου απαντάει έτσι. 8 στους 10 επιβάτες εχουμε κάρτες απεριορίστων, τις οποίες δεν τις περνάμε από το επικυρωτικό scanner γιατί απλά ΔΕΝ χρειάζεται. Οι επιβάτες δεν μετριώνται με "επικυρώσεις" αλλά με αισθητήρες στα οχήματα. Ούτε αυτό όμως έχει κάποια σημασία. Η συγκοινωνία είναι δημόσια υπηρεσία και πρέπει να παρέχεται σε επάρκεια. Για τους λαθρεπιβάτες υπάρχει ο έλεγχος εισιτηρίων. Επίσης, ακόμη και αυτή η λαθρεπιβίβαση είναι μύθος, ως επί το πλείστον. Εχω πετύχει αρκετούς ελέγχους τελευταία, ειδικά στο κέντρο της Αθήνας. Σε λεωφορείο με 50-60 επιβάτες, "γράφουν" από μηδέν έως ένα άτομο τη φορά. Στα προάστια, πράγματι είναι πιό χύμα τα πραγματα και όντως η πιτσιρικαρία δεν επικυρώνει εισιτήρια. Σε πολλές πόλεις όμως, οι κάτω των 18 πάνε δωρεάν ή με πολύ φθηνό κόμιστρο. Δεν θα χάσει από τα παιδιά ο ΟΑΣΑ. Αν μάθουν να χρησιμοποιούν μια καλή συγκοινωνία, αύριο - μεθαύριο μπορεί να προτιμήσουν να βγούν για ποτό ΧΩΡΙΣ αυτοκίνητο και να γλιτώσουμε 5-10 θανατηφόρα τροχαία. Αλλά πού τέτοιες οπτικές στη σκέψη...
Η επικύρωση συνδρομών απεριορίστων διαδρομών(μηνιαίων, εξαμηνιαίων κτλ) είναι υποχρεωτική στα λεωφορεία όπως ισχύει και στο μετρό που είναι και οι πόρτες! Με το νέο εισιτήριο από το 2016 είναι υποχρεωτική η επικύρωση σε αντίθεση με τα προηγούμενα που δεν επικυρώνονταν
Απάντηση
(27-10-2024, 03:53 PM)Leon377 Έγραψε: Πλήρης διάλυση στο Μπραχάμι Κυριακή μεσημέρι με 21 οχήματα έξω

1 κυκλοφορεί 106/126 από τις 12.00 ως τις 17.00. τα δρομολόγια πάνε 106: 11.15-12.10-14.20-16.30 και 126: 10.50-13.15-15.25-17.02

1 όχημα σε 109 112 154 164 206 και Α3 (στο 164 το ένα όχημα είναι από τις 14.00 ως τις 0.00)

Ένα όχημα και στο 219 από 14.00 ως τις 17.00 και ένα στο 237 από 13.00 ως 17.30. Ενα όχημα στο 217/229

3 στα τοπικά Γλύφαδας, 2 στο 141, 2 στο 218 και 2 στα 136/137

Μαζί με τα οχήματα του 131 και 201 που είναι έτσι και αλλιώς από ένα φτάνουμε στα 21
Και η Ανθούσα δεν πάει πίσω
203,214,402,405,450,460
κενά 1 ώρας από το μεσημέρι και μετά  (επηρεάζει και το τριήμερο σίγουρα)
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2023 N1Ellinikou 322 102.673 28-12-2023, 08:36 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Man Lion's city
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2022 N1Ellinikou 158 74.508 09-12-2022, 07:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2021 N1Ellinikou 337 217.360 23-12-2021, 11:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2020 Citaro 77 58.820 24-11-2020, 07:10 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2019 N1Ellinikou 165 139.631 21-01-2020, 05:22 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas260
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2018 N1Ellinikou 167 143.645 29-12-2018, 03:05 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2017 marios.ilioupoli 117 130.112 05-12-2017, 10:39 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2016 georgio 74 102.162 09-12-2016, 01:15 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2015 N1Ellinikou 149 221.121 21-12-2015, 12:20 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Citaro
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2014 ns_ 337 483.430 31-12-2014, 01:42 AM
Τελευταία Δημοσίευση: georgio

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 17 Επισκέπτης (ες)