03-05-2022, 10:00 PM
(20-10-2021, 04:57 PM)ecoj Έγραψε: Ναι αλλά όπως ξαναείπα χάνεις τη σύνδεση με τους Αγίους Αναργύρους που είναι πολύ σημάντικη αφού εκεί αποβιβάζεται μεγάλο μέρος από όλες αυτές τις γραμμές μιας και αποτελεί ευρύτερο τοπικό και συγκοινωνιακό κέντρο. Δεν έχουν όλοι ως τελικό προορισμό το μετρό και με αυτό που προτείνεις ο άλλος θα χρειάζεται μετεπιβίβαση από τρόλει σε άλλο λεωφορείο για να πάει από την Αγίου Νικολάου στην Πλατεία Αγίων Αναργύρων και ούτε γρήγορη πρόσβαση στο μετρό θα έχει αφού το 25 κάνει ολόκληρη βόλτα από το κέντρο στο Ίλιον μέχρι να βγει στη Θηβών. Δεν γίνεται να κόψεις τη βασική γραμμή που είναι το Γ12 για να κρατήσεις τη δευτερεύον που είναι το 25.Ναι λίγο άργησα αλλά δεν πειράζει! Σκέφτηκα λίγο αυτά που είπες επειδή και εγώ μένω Αγ.Αναργύρους ισχύει πως το Γ12 είναι μία πολύ επιτυχημένη γραμμή , καθώς έρχεται γεμάτο από Ίλιον και Αγ.Νικόλαο. Επειδή όντως δεν πρέπει να κοπεί η σύνδεση με Αγίους , τότε τοπικοπιείται ή στην Πλατεία Αγ. Αναργύρων ή στην Αττική (προτείνω Αγ.Αναργύρους για να μην έχουμε πολλές γραμμές στη Λιοσίων). Γενικότερα θεωρώ άσκοπο να υπάρχει το Γ12 μέχρι το Κέντρο (όπως είχα πει στην αρχή θα υπάρχει το 732 στην Αττική) και έτσι θα εξοικονομήσουμε και οχήματα. Τώρα σχετικά με το 25 εξακολουθώ και θεωρώ πως , έστω και σαν δευτερεύον , πρέπει να παίζει τον ρόλο του στην Αγ. Νικολάου γι αυτούς που θέλουν μετεπιβίβαση στο μετρό , στην Ανθούπολη. Το Μπουρνάζι το αναλαμβάνουν άλλες γραμμές που έχουν προταθεί κατά καιρούς και τις έχω γράψει στον τομέα των τρόλει. Άρα θέλουμε συντονισμένα δρομολόγια του Γ12 και του 25 και κοινή αφετηρία για να μην γίνεται χαμός με τις συχνότητες (οι οποίες συνδυαστικά θα πρέπει να είναι ανα 6'). Τώρα στον γυρισμό μπορεί να έρχονται μαζί μαζί λόγω κυκλικής διαδρομής αλλά άμα το καλοσκεφτούμε η ''ανάβαση'' της Αγ.Νικολάου χρησιμοποιείται σχεδόν μόνο για αποβίβαση από Αγ.Αναργύρους και Ανθούπολη.
Μιας και το ανέφερες το 705 δημιουργήθηκε ακριβώς γι' αυτό το λόγο. Διότι το 701 δεν έδινε πρόσβαση στην Πλατεία Αγίων Αναργύρων, στο ΙΚΑ κλπ που τις ώρες αιχμής είναι σημαντικότατη. Εδώ το 704 δεν δίνει καν μετεπιβίβαση στο μετρό και παρ' όλα αυτά κανείς δεν έχει θέμα επειδή ακριβώς αφήνει στην Πλατεία Αγίων Αναργύρων.
Με αυτόν τον σχεδιασμό , δίνουμε στην Αγ.Νικολάου μία εξαιρετική συχνότητα στα 6' και κανένας επιβάτης δεν θα μείνει χωρίς εξυπηρέτηση καθώς το ένα θα πηγαίνει Αγίους και το άλλο Ανθούπολη , οπότε έχουμε και εξυπηρέτηση με το ΙΚΑ και τη γύρω περιοχή και εξυπηρέτηση στο μετρό.
Ένα τελευταίο θέμα που με έχει απασχολήσει είναι τα 720 και 024. Επειδή βλέπω το 720 και το 024 καθημερινά έχω γνώση της κατάστασης. Το 720 απλά σε κάποια δρομολόγια μπορεί να είναι και γεμάτο καθώς εξυπηρετεί τοπικές μετακινήσεις μαθητών από Ανάκασα μέχρι το Λύκειο (στάση Σχολείο ,εξ ου και το όνομά της) και πηγαίνει τους Ανακασσιώτες στο μετρό, ενώ το 024 πραγματικά είναι μονίμως άδειο με δρομολόγια κοντά ανά ώρα , πηγαίνει Κ.Πατήσια που δεν το χρησιμοποιεί κανείς και συνέχεια κόβουν βάρδιες πρωί και μεσημέρι που είναι όλη η επιβατική κίνηση. Άρα κατάργηση του 024 και το όχημά του θα ενσωματωθεί στο 720 που θα έχει ακόμα καλύτερες συχνότητες και έτσι θα έχουμε 1 και αξιοπρεπής σύνδεση της Ανάκασσας με το μετρό (αν και θεωρώ λίγο περίεργο η Ανάκασα να μην έχει σύνδεση με τους Αγίους , ενώ είναι στον ίδιο δήμο , αλλά αυτό είναι ένα άλλο θέμα )